Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2024 02:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 sep 2008 14:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2006 16:44
Indlæg: 121
Geografisk sted: Lyngby
Substans/er: Methylone
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
275 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Denne rapport er skrevet af AKFisken i samarbejde med Tippez

Set og sitting: hos venner i lejlighed.

AKFisken dose = 275 mg

dette er 2. gang jeg prøver methylone. Første gang uderdoserede jeg dog kraftigt

Det var en fredag, Jeg havde ikke i virkeligheden ikke tænkt mig at tage methylone den dag, men mig og mine venner havde lige fået det hjem.

Jeg havde taget 15 øl med op til B og tippez, de havde siddet og tager nogle streger før jeg kom.
B havde taget ca. 100mg. Og Tippez 130mg.
B var rimeligt oppe at køre Tippez var træt og havde lidt hovedpine.

Vi sad og snakkede lidt og drak øl og så fik jeg lyst til at tage lidt så spurte B om jeg ikke kunne låne lidt af ham til en bane (havde ikke mit eget med), så jeg fik en bane 50 mg og tog det nasalt.

Tippez havde haft hovedpine det meste af dagen, og var blevet rimeligt træt, så B og jeg gav ham nogle gode råd, til at blive lidt friskere. Tippez gik ud på toilettet og tog noget koldt vand i hoved og knappede en øl op, da dette skulle give en opkvikkende effekt ved en 4-5 stykker.

Vi sad og drak lidt mere øl, tippez ville gerne ud at havde noget frisk luft og ryge så han gik ned, B skulle lige på lokum og så gik vi ned til tippez og røg, jeg begyndte at kunne mærke stregen fik det godt og blev lidt frisker

Vi gik ind igen og jeg ville gerne havde noget mere, så jeg lånte 200 mg af Tippez og tog det oralt tippez tog også en bombe.

Vi sidder og drikker lidt videre tippez er ved at blive lidt friskere og sidder med hovedet ud af vinduet og får noget frisk luft.

Nu begynder mig og tippez at mærke bomben og vi beslutter at tage en bane på 25 mg hver lige for at få kicket rusen.


Her Begynder AKFiskens rus for alvor

Mig og Tippez går ud og ryger og nu kan jeg mærke methylonen, jeg føler en total lykke følelse og står på B´s altan og nyder udsigten over min hjemby, jeg kan mærke nogle små regndråber på mit hovet og det føles enormt godt, jeg får kuldegysninger hver gang de rammer mig og smørgen føles utrolig god at ryge.
Mig og tippez står og snakker om hvor glade vi er for at vi kender hinanden og jeg begynder at forklare om, hvor godt og hvordan jeg føler methylonen. Tippez tager sin mobil op af lommen og beslutter sig for at filme en tale fra os hver.

Den lyder nogenlunde sådan her:

Jeg: Jeg har aldrig haft det så godt mand. Det er total lykkefølelse. Bare stille og roligt, bare... Man kan mærke regnen falde ned og.. kuldegysninger.. og bare.. total kærligheds-lovedrug.. Yeah..

(Jeg tager telefonen og filmer Tippez)

Tippez: Jeg har det så godt jeg kan slet.. Jeg kan slet ik’ stå stille, mand. Jeg har bare lyst til sådan .. Åhh, mand. Strække armene! Aldrig haft det så godt, aldrig. Jeg har det lige som dig AKFisken!

AKFisken: Ja..

Tippez: Jeg skal ind og ha’ en streg til, fordi at det kan jeg godt mærke.. at, øh.. Det er super nice!

Vi ser vores fælles ven P, der er på vej op, og vinker og råber til ham.

Nu går vi ind igen, P er lige kommet op, jeg går ind og siger stille og roligt ”Fuck hvor har jeg det dejligt”, sætter mig i en læder stol og nyder bare hvordan jeg har det, jeg har ikke den store lyst til at snakke vil bare sidde og nyde min rus.

Nu kommer vores fælles veninde der kun drikker alkohol A.

Jeg åbner døren for hende og sætter mig ind i stolen igen. B har sat noget psytrance på og jeg synes musikken er perfekt.
jeg begynder at røre mig selv på hovet og maven, har kun lidt hår på hovet så det føltes utrolig dejligt at røre mig selv på hovet, jeg får kuldegysninger og nyder bare øjeblikket. A udbryder ”er AKFisken ikke totalt liderlig” , vi forklare hende at man får fuldstændig skrumpe pik af methylone og får lidt griner på over det.
Jeg sidder og nyder musikken og bevæger mine arme og fingre lidt ligesom Johnny Depp i ”fear and loathing ind las vegas”

Tippez sidder på gulvet op af vægen. Han begynder også at røre/klø sig selv i hovedbunden, da han ser, hvor godt jeg har det. A siger til ham at hun godt ville klø ham på hoved, da det også er utroligt nice at røre ved, da Tippez næsten er helt skallet.

P skrider, da han skal videre til fest

Jeg sidder og fortsætter med at havde det utrolig godt.

J kommer over.

Jeg sidder og fortsætter med at kokse ud og går ud og ryger et par gange. B slukker lyset lidt tid og jeg har det utrolig nice. Rusen kommer for mig her i bølger hvor jeg får kuldegysninger.
Jeg spørger A om hun ikke vil give mig hoved massage, det vil hun gerne jeg nyder det utroligt meget. Til sidst gider hun ikke mere og Tippez foreslog at vi gik en tur og drikker en bajer, så det gør vi.

Vi går ned mod tankstationen, vi har det stadig utrolig nice, går med det største smil på og siger hej til alle på vores vej.
Lige inden vi går ind på tankstationen, kigger jeg ind i en sort rude, hvorefter jeg opdager, at det er super fedt at se sig selv i et spejlbillede, men vi går hurtigt videre.
Henne på tankstationen køber vi 2 øl og en cult shakker, Tippez gir.
Vi begynder at snakke om hvor det mest chilleren sted vil være at nyde vore bajer, vi har lidt svært ved at finde ud af hvor det helt klart bedste sted måtte være, men,vi finder ud af at det må være på motorvejs broen, ”århh jaa bare side og slappe af, nyde lysene”
Vi kommer derhen, sætter os og drikker vores øl og ryger en smøg. Tippez sætter et super godt psytrance nummer på fra sin mobil, og vi beslutter os for at når vi har drukket ud og røget færdig, ville vi danse resten af vejen hjem.
Jeg kan mærker vinden i hovedet det føles utroligt lækkert, samtidig nyder jeg udsigten over motorvejen med alle lysene.
Mig og Tippez lægger os ned og slapper af.
Nogle yngre drenge kommer forbi og siger hej de har gået på samme skole som os og griner lidt af os og går videre.
Tippez mobil går ud for strøm, og vi har ikke mere musik. Tippez mister helt stemningen, og begynder at spekulere om der er andre steder uden for, hvor vi kan høre noget god musik.

Vi beslutter os for at der ikke er meget fedt ved at blive siddende, og vi har lyst til musikken, så vi bevæger os tilbage mod B’s lejlighed af.

Vi går tilbage til tankstationen da Tippez mangler cigaretter. Vi står lidt og snøfter i køen, og møder en bekendt, som spørger hvad fanden vi har taget, da han åbenbart tydeligt kan se vi er påvirkede. Vi får købt cigaretterne og bevæger os tilbage af mod B.

På vejen fra tankstationen til B møder vi to piger de siger hej og vi hilser tilbage, da vi har gået ca. 20 meter fra dem spørger jeg om de ikke vil havde nogle blomster, vi havde taget noget fra en busk på vejen, de siger ja og vi snakker lidt og går hvert til sit.

Vi er næsten hjemme ved B nu, og Tippez beslutter sig for at han lige vil mærke hvordan det er at stå midt inde i en stor busk, der går ham til skuldrene. Jeg er ikke for meget for det, da vi er lige uden for B’s lejlighed og hellere vil op og nyde rusen til noget god musik.
Tippez er godt inde i busken, og jeg vælger derefter at springe alt hvad jeg kan, ind i den. Jeg ligger utroligt behageligt og Tippez vælger at lægge sig ned lidt ved siden af mig. Tippez spørger om jeg vil have en smøg, og jeg siger pænt jo, tak. Vi ryger 2 smøger og chiller totalt ud. Vi ligger overraskende godt og vi snakker lidt.

Vi går op til B og ringer på døren.


Comedown

Her begynder jeg at føle mig lidt for energisk og kærligheds siden af påvirkningen falder lidt.
Jeg prøver at side ned og af men har for meget energi til at side og slappe af.
En af mine venner kommer forbi og jeg går ned og ryger en smørg med ham og snakker.
Jeg går op igen og sidder bare og tripper med mine ben og begynder at danse lidt til musikken, det får jeg det lidt bedre af.
Jeg bliver ved med at stå og bevæge mig lidt, men det begynder at irritere mig voldsomt at jeg ikke kan slappe af og mine ben begynder at sitre voldsomt.
så skriver en post hvor jeg spørger om råd om hvad jeg kan gøre og om det er en dårlig ide at tage noget seroquel (antipsykose modd stabilizer recept drug).
Jeg kan ikke rigtig finde nogen grund til at det er en rigtig dårlig ide, så tager ca. 50 mg seroquel og begynder at slappe lidt bedre af.
Efter ca. en time bliver jeg træt og tager hjem ad.

Næste dag står jeg op halv 8 kom i seng ca. kl: 02:00.
jeg har ondt i kæben og har stadig lyst til at tykke og jeg har stadig skrumpepik.
Jeg har været oppe flere gange i løbet af natten for at drikke vand og fordi jeg havde svært ved at sove. Jeg føler mig bare generelt bare smadret, sveder meget og mine ben sitre stadig lidt.
På førstehjælps kursuset ligger jeg mærke til at jeg stadig bruger mine arme meget, når jeg forklarede ting, ligesom da jeg var påvirket.

Konklusion.
Min dose var for høj burde kun havde tager højst 200 mg i alt (vejer mellem 60 og 65 kg.). Burde egentlig slet ikke havde taget noget, da jeg skulle op næste dag kl: 08:00.
Methylone egner sig ikke til at gå i byen med ved høje doser, da lovefellingen går over på et tidspunk og bliver overtaget af en enormt mængde energi som hvis man ikke ved hvor man skal gøre af, nemt kan ende et forkert sted.
Jeg er utrolig glad for at jeg gjorde det sammen med venner der gerne måtte vide at jeg var på methylone, dels fordi jeg bare kunne gøre hvad jeg ville da jeg havde den største optur og dels fordi de kunne hjælpe mig da jeg havde for meget energi.

Så gør det med gode venner i et sikkert selvskab hvis i vil lege med en høj dosis methylone.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2009 11:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
God, beskrivende rapport :)
Lyder som et godt trip, men mega nedtur at du skulle tidligt op dagen efter.
Er det noget du kan anbefale?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2009 13:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jun 2009 23:21
Indlæg: 364
Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Supergod rapport, den giver et godt indblik i den psykiske og fysiske virkning.
AKFisken skrev:
Vi er næsten hjemme ved B nu, og Tippez beslutter sig for at han lige vil mærke hvordan det er at stå midt inde i en stor busk, der går ham til skuldrene. [/i]

Fucking god idé!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2009 16:46 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Dagny skrev:
Supergod rapport, den giver et godt indblik i den psykiske og fysiske virkning.
AKFisken skrev:
Vi er næsten hjemme ved B nu, og Tippez beslutter sig for at han lige vil mærke hvordan det er at stå midt inde i en stor busk, der går ham til skuldrene. [/i]

Fucking god idé!


Prøvede mine venner også til min fødselsdag :D De lagde sig i en busk og trippede, og de snakkede uafbrudt om den busk, som de så kaldte en rede. Rigtig grineren :P

- Nice tulipan iøvrigt ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team