Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DPT Helvede
Indlæg: 13 okt 2008 20:40 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Substans/er: DPT og 5-meo-dmt
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
100 mg dpt samt ~10-15 mg 5-meo-dmt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg vil her Prøve på at beskrive hvad jeg gennemgik, efter jeg sniffede ~100 mg dpt sammen med ~10-15 mg 5-meo.dmt

Det er torsdag aften, og jeg har besluttet mig for et hæftigt trip længe.

jeg sætter musik på anlægget og indtager stoffet. Det gav mig straks en hæftig kvalme pga lugten/smagen af dpt'en.

5 min senere begynder 5-meo-dmt'en at virke. og jeg tripper hurtigt meget kraftigt. De 2 stoffer havde en perfekt

synergi, og jeg får en ubeskrivelig krops eufori. mdma * 1000.. orgasme i hele kroppen.

ca. et kvarter inde i trippet får jeg kvalme og forsøger at kaste op uden held. trippet tager nu til, og jeg føler

at det er lidt for hæftigt for mig... jeg lægger mig så på sengen og prøver på at lade mig flyde med, hvilket også

lykkes få minutter.

Der løber nu noget af stoffet ned i munden på mig, og jeg famler mig ud til lokummet og overbrækker mit badeværelse.

Herefter husker jeg kun få glimt af hvad der skete.

jeg Får det meget varmt og tager trøjen af. Min puls hamrer afsted og det føles som om mine øjne er ved at poppe ud

af hovedet på mig.

hele min krop begynder at ryste sindsygt ukontrallabelt.. jeg får kramper.

får den ide at jeg bør tage et bad. Men der hænger et spejl lige ved siden af og det bliver for meget.

jeg er nu sjaskvåd, og fryser.. vælter rundt i lejligheden med de vildeste mindloops. kan overhovedet ikke samle

tankerne. Går frem og tilbage mellem badeværelset og min seng en 20-30 gange. Hele mit ansigt brænder og snottet

vælter ud af næsen på mig.

mister tiltider fornemmelsen af at eksistere. føler min krop er ved at lukke for alle livstegn og min sjæl svæve

afsted.

jeg går på et tidspunkt ud på gangen (kun iført underhakker) for at se om jeg kan få fat på mine naboer. det lykkes

ikke..

jeg finder min tlf og overvejer om jeg skal ringe 112, da jeg er seriøst bange for at dø.

fumler rundt med min tlf og prøver at ringe til nogle venner.. det lykkedes så til sidst at få fat på en, og efter

vi har snakket lidt sammen bliver der bestilt en ambulance.

med det samme har jeg glemt at jeg har ringet.. men min tlf ringer så og jeg får afvide at ambulancen er på vej.

da de kommer er hoveddøren selvfølgeligt låst og jeg må famle mig ned af trapperne.

i ambulancen bliver min puls og blodtryk tjekket, og jeg har en puls på 162 og et faretruende højt blodtryk.
Og jeg bliver bedt om at forklare hvad jeg har taget, og hvad det er. Ikke nemt når man har det vildeste mindfuck og

knapt nok kan forstå hvad folk siger.

da jeg ankommer til hospitalet bliver jeg indlagt til observation og min puls falder i løbet af en halv times tid

til 120. og efter en time er den ca 100.

trippet er heldigvis på vej ned. og efter en 1½ time til observation bliver jeg udskrevet og tager en taxa ud til

min ven som jeg snakkede med tidligere.

Aldrig i mit liv har jeg været så bange.
Men efter det hele er overstået, og jeg har fået bearbejdet oplevelsen, er jeg meget glad for trippet.
Føler mig som født på ny.
Og har endnu engang fået en stor respekt for stofferne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2008 20:40 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Han lavede sq mange syge ting RIP hav respekt for sagerne drenge og piger


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team