Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 nov 2017 17:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Substans: ALD-52
Setting: Hjemme, sammen med 2 gode venner.
Erfaring: Bred erfaring med stoffer.
Dosering: 60μg ALD-52

Mere information om settings, mental tilstand og evt. sygdomme mm.:
Normal dag, i normalt humør, lidt træt. Har haft et par relativt hårde uger efter lidt for mange stimulanser.

Følgende er min beretning om en hyggelig dag på ALD-52 d. 31/10-2017
Jeg har skrevet det meste i løbet af dagen, men jeg har rettet i det og tilføjet lidt mere efter.
Jeg håber I vil nyde min fortælling.

13:39 indtager jeg 60μg ALD-52 og ruller mig en joint, som jeg ryger med min roomate, som jeg vælger at kalde Æ. Vi ryger jointen og sidder og snakker lidt og Æ spørger mig om jeg glæder mig og hvordan jeg har det, da han vidste jeg havde været lidt nedtrykt det sidste stykke tid efter en hård omgang med stimulanser.
Vi sidder så og snakker og efter 10 minutter føler jeg allerede lidt, ikke noget bestemt, men en meget subtil forskel i min tankegang og mine sanser. Føler mig skarp. Vi får røget jointen og går ind i stuen igen, hvor Æ's kæreste sidder med hendes hund.
Jeg sætter noget lækkert og afslappende elektronisk musik på og sætter mig til at meditere. Der er gået cirka en halv time efter indtagelse nu og jeg kan allerede mærke, den velkendte syre fornemmelse i kroppen og hovedet. Jeg har det lækkert. Efter lidt tid får jeg lidt ondt i ryggen, så jeg ligger mig ned og trækker min hætte helt ned over hele mit ansigt, så der ikke er nogen forskel på at have øjnene lukkede eller åbne. Jeg nyder mine visuals med lukkede øjne, som ikke er så fremtrædende endnu, men de er nu meget hyggelige. Jeg begynder hurtigt at forsvinde ind i musikken og mister lidt begreb om sted. Pludseligt hører jeg døren åbne indtil stuen og det er Æ der kommer ind og spørger om han må skrue ned for musikken. Jeg blev lidt mindfucked, da jeg slet ikke havde opdaget at Æ og hans kæreste var gået ind på hans værelse, jeg var helt sikker på de stadig sad i sofaen med mig. Har jeg sovet? Måske. Havde ikke rigtigt sovet så meget natten inden og jeg havde heller ikke røget hash i nogle dage, så blev også ret træt af jointen. Sidst jeg tog ALD-52 faldt jeg også i søvn midt i mit trip efter en joint.
Nå, han skruer lidt ned for musikken og går ind på sit værelse igen. Jeg sætter mig op og overvejer hvad der skal ske.

14:30 går jeg ud for at ryge en smøg og spille lidt Kendama i det lækre solskind. Smøgen smager fantastisk og solens stråler varmer mig og giver mig en masse energi. Jeg har det helt fantastisk og kan nærmest stadig høre musikken fra tidligere. Jeg går igang med at spille Kendama og jeg har det mest fantastiske session i langt tid. Alt går nærmest i slow motion, mine sanser er skærpede og min motorik har fået et kæmpe boost, så jeg kan lige pludseligt lande en masse super tekniske tricks uden de store problemer og med et sindssygt flow. Jeg føler at jeg har fuld kontrol over bold, snor og ken og jeg er helt vildt mindblown og imponeret over, hvor god jeg egentligt er blevet. Efter noget tid får jeg lidt ondt i ryggen og bliver træt af den hårde kolde vind, så jeg går ind igen og til min overraskelse er der kun gået et kvarter. Følte ellers jeg havde spillet Kendama i mindst en halv time.
Jeg ligger mig i sofaen og sætter noget lækkert musik på igen og bruger lidt tid på at skrive mine oplevelser og tanker ned her.

16:47 Jeg har lige røget en joint med Æ efter en god gåtur med ham og hans kæreste. Jeg har ingen ide om hvor langt tid vi var ude at gå, men det var virkeligt lækkert at være ude. På gåturen spillede jeg en masse Kendama og blev stadig overrasket over hvor skarp min motorik og mine øjne var. Jeg landede tricks i første forsøg, som jeg aldrig har landet før, og nu kunnne jeg pludseligt lande dem ekstremt konsistent og uden at skulle arbejde og kæmpe for det. Jeg følte mig bare helt inde i træet som jeg kastede, jonglerede og balancerede som var det en leg. Jeg følte at Kendamaen var en del af mig selv, som en kropsdel der altid havde været der og som jeg havde fuld kontrol over. Det var virkeligt fantastisk, det var ren meditation og afslapning, følte mig mere i et med mig selv end nogensinde før næsten, ren zen.
På gåturen gik vi også forbi en gruppe unge glade mennesker og i samme øjeblik jeg så dem blev min krop fyldt med misantropi og had. Jeg vidste ikke om jeg skulle bekæmpe følelserne eller bare accepterer dem som en del af mig selv.
Da vi kom tilbage fra gåturen begyndte vi at rulle en joint og Æ's kæreste begyndte at prøve og fodre os med alt muligt hun havde købt ind. Hun tilbød nogle Muffins og jeg fik hende til at læse indholdet op, men efter jeg havde hørt det, havde jeg virkeligt ikke lyst til at smage. De lød så falske og uorganiske. Men efter jointen smagte jeg nu alligevel, og de smagte da også meget godt, men det blev kun til et par bider.
Jeg har det lækkert og føler en lækker eufori min krop, har nogle stille og rolige cev og når jeg åbner øjnene kan jeg godt se en forandring, men kan ikke helt sætte ord på det. Perspektiver og størrelser føles meget abstrakte. Et eksempel er at min computerskærm ser enormt stor ud og det føles som om det er virkeligt tæt på mit ansigt, men når jeg kigger ned af mine arme og min krop føles afstanden enorm og jeg bliver forundret over hvordan, jeg kan kontrollerer mine fingrer på så lang afstand.
Æ og hans kærester har sat WestWorld på, det er sidste afsnit og jeg ville gerne se det med dem, men serien er alt for trippet til mig lige nu. Den giver mig for meget mindfuck, tankemylder og nogle meget mærkelige tanker.
Den for mig til at tvivle på min bevidsthed og min virkelighed, hvilket normalt plejer at gøre mig utryg, lige nu bliver jeg ikke utryg, men det føles som om at disse tanker for min hjerne til at overarbejde på en ubehagelig forkert måde, fordi det ligesom er noget der er større end den selv og dens kodning. Men serien er alligevel spændende nok til at jeg ikke helt kan lade være med at følge med.
Jeg bliver ved med at have en klam fornemmelse i mit ene næsebor, som om jeg har sniffet amfetamin eller mdma. Sådan en klam dryppende fornemmelse.

17:44 Westworld er slut. Jeg er sulten. Jeg har lidt kvalme og min krop sitre. Mig og Æ har lige været ude at ryge. Jeg har det godt, selvom jeg har lidt hovedpine og min kæbe kører lidt. Det er en af de mere tydelige forskelle jeg har oplevet på ALD-52 i forhold til LSD. På LSD får jeg slet ikke kæbespændinger eller kører rundt med kæben, men det gør jeg på ALD-52.
Det er underligt, for udover det synes jeg virkeligt det er svært at kende forskel på stofferne. ALD føles måske lidt mere intenst, men om igen, så er der også 3 år siden jeg sidst har taget LSD, så måske det bare er min hukommelse der får mig til at tro at LSD er blidere.

18:11 Jeg stener lidt facebook, skriver med nogle folk og snapchatter lidt, mens der kører musik i baggrunden. Musikken er både meget stille og rolig men også meget intens, for der så mange små lyde, elementer og lag i dem, at jeg slet ikke kan følge med, men på samme tid er det også lækkert og monotont i melodien og bygger langsomt op. Jeg elsker hans kompositioner. Jeg elsker hans melodier og føler mig virkeligt inspireret. Desværre er jeg ikke i stand til at koncentrere mig om at lave musik lige nu, så må nøjes med at lytte og nyde, hvilket også er lækkert nok. Hvis jeg lukker øjnene tror jeg at jeg falder i søvn. Det er underligt, sådan har jeg aldrig haft det på LSD eller ETH-LAD for den sags skyld, men har haft det sådan på ALD-52 hver eneste gang. Som om mit hoved, mine øjne og mit sind er tungt og jeg bare skal give efter og forsvinder ud i musikken og min underbevidsthed.

18:32 Jeg har skiftet den elektroniske musik ud med My Morning Jacket og deres sang Dondante. Jeg lukker øjnene og forsvinder hurtigt ind i musikken. Teksten resonerer i mit baghoved og rør mig virkeligt dybt.
” You had me worried, so worried that this would last
You had me worried, so worried that this would last
But now I'm learning, learning that this will pass
But now I'm learning, learning that this will pass”
Teksten rammer mig dybere end den plejer og det er ellers en sang som betyder rigtigt meget for mig og altid rør mig. Det er på mange måder den perfekte sang. Hele kompositionen og opbygningen er så fantastisk. Guitarsoloen sprænger mit følelsesregister i stykker, det er simpelthen for intenst, for mange følelser. Jeg føler at sangen er mit liv, og lige nu er jeg i overgangen mellem guitarsoloen, som han ikke kan slippe og den rolige saxofon solo som bringer hele sangen ned til et roligt plan igen. Jeg glæder mig til mit liv er ved saxofon soloen og jeg kan få ro på. Sangen mener mig om et dårligt forhold og om hvordan jeg nu er ulykkeligt forelsket i en pige, som ikke elsker mig på samme måde.
Det er meget terapeutisk at skrive alt det her ned imens jeg tripper. Det er rart at få sat faste ord på mine tanker. Men det er også meget hårdt at tænke på og arbejde med i denne her tilstand, men jeg ved at det er sundt og det er godt for mig. Jeg er glad for Æ er her og at jeg kan dele oplevelsen med ham. Selvom han ikke er så erfaren i psykedeliske stoffer, er han alligevel en af de personer jeg elsker mest at trippe med. Jeg føler mig tryg ved ham på en meget speciel måde og jeg ved at han er en god tripsitter, for udover at jeg har lært ham godt op er han også bare en virkelig fantastisk og sød person.
Det går op for mig hvor meget han egentligt betyder for mig, mens jeg skriver det her og jeg fælder næsten en tåre, så jeg bliver nødt til at kramme ham, så han kan mærke det. Jeg går ud i køkkenet til Æ’s kæreste og giver hende et kram og siger til hende at jeg også er mega glad for hende. Hun forstår det ikke helt og tror at jeg fedter fordi at jeg har ødelagt noget, som var jeg et lille barn haha. Det får mig til at grine, for hun er lidt forvirret og forstår tydeligvis ikke lige helt, hvordan det er at være på syre haha.

19:32 Jeg er ret forundret over at jeg kigger på klokken præcis en time efter jeg sidst tjekkede. Jeg har lige røget en joint med Æ ude i køkkenet mens hans kæreste stod og lavede mad. Maden lugtede virkeligt godt og jeg frygtede lidt at jeg ikke ville være i stand til at spise noget. Nu sidder jeg og læser en latterlig facebook diskussion om politik. Jeg er så træt af politik og politisk korrekthed. Op i røven med det, for det samler alligevel bare alle de værste mennesker. Jeg bliver fyldt med had og misantropi igen og kan ikke bekæmpe om jeg så prøvede. Så jeg sætter noget lidt chill og opstemt musik på, for at blive lidt positiv igen. Tænker at det ikke kan passe at mit trip skal trækkes ned pga. politik og tastaturkrigere.

20:11 Jeg undre mig lidt over om maden nogensinde bliver færdigt og keder mig. Jeg har sat Friends på fjernsynet, jeg magter ikke lige musik mere, men kan heller ikke klare stilheden.

21:11 Jeg bliver ret mindfucked da jeg kigger på klokken og der igen er gået præcis en time siden sidst. Jeg er fucking mæt efter aftensmaden, Æ’s kæreste havde lavet mega lækker mad og ekstremt meget af det. Synes altid det er en ret blandet og underlig oplevelse at spise på syre, men det var sgu et mega lækkert måltid.

22:02 Mig og Æ har lige røget en joint og sat os til at game. Inden jointen følte jeg mig ikke særligt blæst, men nu føler jeg mig godt der ud af igen. Vi gamer lidt, men det er ret uoverskueligt og jeg kan ikke rigtigt følge med i spillet. Jeg har også fået en ret nederen kvalme efter aftensmaden. Min kæbe er også ret øm efterhånden, men slet ikke i nærheden af MDMA eller Amfetamin. Jeg har også stadig hovedpine, men har heller ikke drukket nok væske og tror det og mine kæbespændinger er grunden til det.
Jeg føler mig ret kvæstet og træt, men jeg havde heller ikke sovet særligt godt om natten overhovedet. Men så skal jeg da ikke frygte at ligge med hypnagogia i flere timer inden jeg falder i søvn, hvilket ellers plejer at være noget af det jeg synes er værst ved LSD. Efter et ti timers trip, hvor jeg er mentalt udmattet, vil jeg sgu helst gerne bare falde i søvn, når jeg ikke kan mere. Ikke ligge i flere timer og være i tvivl om jeg drømmer eller tripper eller begge dele.

Her magtede jeg ikke at skrive mere, så resten er skrevet dagene efter. Så har ingen ide om tidspunkter.

Resten af aftenen brugte jeg på at se livestream fra en Kendama konkurrence, det var super fedt og jeg følte virkeligt at jeg var med til eventet. Da det var slut efter mange timer, slukkede jeg min computer, lagde mig til at sove. Det tog mig dog noget tid at falde i søvn desværre, hver gang jeg lukkede øjnene kørte der bare Kendama tricks for fuld skrue, hvilket gjorde at jeg havde ret svært ved at falde i søvn, men det lykkedes da og jeg sov rigtigt godt igennem. Da jeg vågnede dagen efter var jeg lidt smadret, hvilket nok skyldes at jeg gik fucking sent i seng, men ellers havde jeg det perfekt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 19 nov 2017 03:08, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2017 16:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Det lyder som om du har haft et rart og afslappet ''hverdags'' trip, hvor du fik gjort dig nogle gode tanker om det at sætte pris på sine venner.
Men må jeg spørge dig om hvorfor du pludselig havnede på facebook?
Ikke at jeg skal dømme det eller noget, men når jeg selv er på trip så plejer jeg gerne at holde mig væk fra sociale medier, da jeg selv synes de bliver for forstyrrende (vil dog ikke være hellig, da jeg selv flere gange er havnet der selv, uden det egentlig helt var meningen)
Var det bare ren kedsomhed eller?
Jeg får nemlig den samme følelse af misantropi når jeg ender på facebook midt i et trip, hvilket godt kan virke lidt hæmmende for trippet, da jeg synes det kan tage en lidt for utidig drejning.
Især hvis man i forvejen er lidt misantropisk anlagt (hvilket mange der tager psykedeliske stoffer i en eller anden grad nok er)
På andre måder kan det nok også være godt, i og med at man kan blive ekstra bekræftet i at man heldigvis ikke selv er sådan, og at man kan være et frit tænkende individ.
Og at det helt sikkert kan være med til at forstærke ens eget frie syn på sig selv, hvilket i bund og grund er grunden til at jeg tager psykedeliske stoffer (Altså at blive frigjort fra det trivielle, og give sig selv muligheden for at tænke ekstra meget ud af rammerne).

Ifht til at skrive ens følelser ned under et trip, så er det noget jeg rigtig gerne har villet gøre længe, da jeg selv elsker at skrive og udfolde mig igennem ord.
Men det er som om at så snart jeg bliver påvirket, så ryger den interesse fuldstændig.
Det bliver svært for mig at koncentrere mig om det, da jeg egentlig bare hellere vil sidde i mine egne tanker og spekulere over tilværelsen.
Også selvom jeg synes det kunne være fedt at kunne læse det bagefter, evt også så andre kan få et mere dybdegående indblik i ens trip.
Har du nogle gode råd til hvordan man holder det fokus?
Og tak for læsningen! :)

Mvh
Desta

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2017 21:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Jeg tror grunden til at jeg havnede på facebook var at jeg sad ved min computer og skrev mine tanker ned. Du ved, man åbner ofte bare lige facebook automatisk, når man sidder ved sid computer. Normalt prøver jeg også at holde mig fra computeren når jeg tripper af samme grund.

Jeg er lidt splittet omkring at skrive en rapport imens jeg tripper fremover, for det fangede mig meget bag min computer skærm og selv når jeg kom væk, gik jeg også tænkte på, hvordan jeg skulle skrive mine tanker og følelser ned og få dem beskrevet. Det gjorde at det hurtigt føles som om at trippet handlede om rapporten. Men om igen var det også virkeligt rart at skrive tankerne ned som de bare kom. Men tvivler på jeg ville være i stand til at skrive meget mere ned, hvis jeg tog en højere dose.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team