Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2020 17:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Substans/er: MDMA

Setting: Kammerats villa hvor der var kæmpe fest

Erfaring: Har taget en del andet narko dog kun taget 1 bombe mdma af ukendt dosis

Dosering og anden informaton om substanserne:
Mdma krystaller i gulig farve - omkring 0,5g nasalt


Mig om min kammerat var blevet inviteret til noget fest og vi var fuld på. Den skulle satme ikke have for lidt. Vi starter ud med at få købt noget alkohol, Han køber en vodka og jeg køber en flaske jägermeister. Vi får noget aftensmad og så tager vi afsted.

Vi ankommer ret tidligt til festen for at drikke os fulde inden alle andre gæster kommer. Efter 30 min har vi begge drukket cirka halvdelen af vores flasker. Begynder allerede også at mærke alkoholen ret kraftigt. Gæsterne begynder stille og roligt at ankomme. Vi bliver ved med at hælde i os. Inden der er gået 2 timer har vi begge tømt vores flasker.

Efter en bette snak bliver vi hurtigt enige om at vi skal have noget til næsen. Vi snakker lidt om hvad. Jeg siger jeg skal ivertifald ikke suge ammo da jeg ikke orker tømmermænende næste dag. Jeg foreslår kokain men vi bliver ret hurtigt enige om at det bliver også en anelse dyrt. Lige pludseligt bliver MDMA bragt på banen og jeg tjekker lige mine kontakter efter nogle priser og vi finder 2g for 600kr. Det var enligt meget tilfredse med.

Vi render op til nærmeste hæveautomat og hæver. Jeg hopper på cyklen og cykler ind til aftalt mødested. Jeg slinger en del på vej derind. Jeg mødes så med dealeren og får poserne. Jeg er meget fuld på det her tidspunkt. Heldigvis var dette min første “handel” som jeg har foretaget alene så adrenilen fyrer rundt i kroppen og “sober” mig lidt op.

Jeg kommer tilbage til festen og vi skynder os ned og får linet et par baner op. 3 til vær. Efter jeg har indtaget det vil jeg lige på toilettet for at fjerne eventuelle stof rester fra næsen. Jeg går ud på toilettet og undrer mig lidt da jeg kigger i spejlet. Kan ikke rigtigt mærke nogen effekt fra MDMA’en. Jeg beslutter mig derfor at tage mere (super dumt). Jeg liner 3-5 baner op og starter ellers op for støvsugeren.

I det jeg træder ud fra badeværelset får jeg blackout. Mine venner sørger for jeg har nogenlunde og giver mig en masse vand. Får trukket tøjet af mig for at køle mig ned. Alt imens jeg er så blæst jeg råber “JEG ER FANDME IKKE BØSSE! I SKAL IKKE VOLDTAGE MIG!!!”

efter 2-3 timer kommer jeg til mig selv og går ud for at ryge en smøg. Det vildeste er dog at jeg husker det som at jeg gik op af trappen og ud for at ryge. De 3 timer er helt væk for mig og jeg opfatter først jeg har været helt gone da min kammerat spørger om jeg godt ved hvad klokken er.

Jeg har lært meget af denne oplevelse og har langt større respekt for stoffer efter denne episode. Er faktisk stadig den dag i dag pinligt berørt når mine kammerater snakker om det.

Håber nogle andre idioter som mig læser denne trip-rapport og tænker sig om en ekstra gang inden de bare tager en masse stoffer.


Much love, UngNisse. :peace:

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2020 09:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 aug 2011 16:17
Indlæg: 239
Geografisk sted: Foran højre højttalere
Du burde læse lidt op på mdma
Men som sagt alle kan begå fejl

Alkohol og mdma er no go i min verden.
Et par drinks inden er vel fint, men ligefrem en flaske sprut er ikke godt.

Husk også der lige går lidt før mdma’en virker.
Næste gang du skal tage mdma, så prøv at dosere det lidt først

I værste fald kunne du havde endt i kisten, med den opførelse du gjorde med at,
Tage 3-5 streger efter de første 3 er helt hul i hoved
Det lyder som om du har tager 0.5gram inden for 20minutter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2020 20:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ja, emma er en hidsig luder hvis man ikke er lidt forsigtig. En dose på 0.5 g er over dobbelt så meget som er anbefalet som max dosis. Så du har krudtet dig selv helt af. Tillykke med det. Til gengæld kan jeg fortælle dig at de fleste som begynder på mdma, har på et eller andet tidspunkt overdoseret (oftest i starten når de begynder på mdma) fordi "de tror de sagtens kan klare det" uden at vide en skid om det. Det er ignorant. Jeg selv har været oppe på 350 mg en gang. Mit hoved og hjerne var helt brændt af og svitset dagen efter. Jeg kan anbefale 5 htp kapsler til at tage det værste af følelsen af at være brændt af. Pas på dig selv fremover og læs op på mdma.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 00:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Min ven, du er ikke alene. En af mine venner og jeg drak en flaske vodka og tog Emma på samme tid. Han valgte så (fordi han var ordentlig stiv og skæv) at blande rent vodka op i et glas med en masse Emma i. Han bunder glasset med rent vodka og MDMA. Da vi så skal ud og ryge en joint, så vælter han og blackouter. Heldigvis er han ikke så tung og jeg er en del større end ham, så jeg får ham løftet ind i sofaen, og han sover så rusen ud. Men han sagde også til mig imens han var blackoutet, at han hallucinerede så meget han ikke vidste hvor op og ned var. Alkohol og mdma kan være en virkelig farlig kombi i høje doser. Selvom nogle folk har haft gode oplevelser på det, så kan man helt klart også opleve dårlige ting på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 11:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Alt i alt bør du ikke bruge MDMA igen før du har sat dig grundigt ind i tingene. Du virker til at vide absolut nada omkring stoffet. Hvor gammel er du trådstarter? =)


I tager ALT for meget MDMA - og hvad er meningen med at tage 3-5 streger i træk inden du overhovedet har mærket efter om rusen er tilstrækkelig? Derudover er det ikke super smart at bælle en masse vand på mdma - søg lidt og du finder ud af hvorfor. Og så en hel flaske jägermeister oveni på like 20-30 minutter (lyder det til). Føj.

Pas på dig selv! :)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 11:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Ja ville ønske jeg kunne huske hvor forfærdeligt det var da det nok ville kunne skræmme nogle væk fra sådan nogle doser.

Var også helt ukendt på området denne her gang men min kammerat havde taget det en del gange og havde styr på det. Problemet var jo bare jeg selv tog mere på toilettet.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 12:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Imo lyder din kammerat nu heller ikke til at have vildt styr på det

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 14:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Bl0dpump skrev:
Alt i alt bør du ikke bruge MDMA igen før du har sat dig grundigt ind i tingene. Du virker til at vide absolut nada omkring stoffet. Hvor gammel er du trådstarter? =)



Jeg er 16 år

Buttkraken skrev:
Imo lyder din kammerat nu heller ikke til at have vildt styr på det


Altså den første dosis var faktisk helt fint. Jeg valgte jo bare at redosere hvilket var fuldstændigt latterligt (i know).

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 18:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 aug 2011 16:17
Indlæg: 239
Geografisk sted: Foran højre højttalere
Stop stop stop

Du 16 år, vent du bare 4-5år mere før du prøver mdma igen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2020 21:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
16 ..

Det anede mig, der var noget ved din tekst som ringede en klokke hos mig.

Du bør absolut ikke tage MDMA eller andre stoffer for den sags skyld i så tidlig en alder, og jeg håber virkelig du lytter til mit råd og sikkert også andres. Det er en dum vej at tage så tidligt i dit liv, og du ved det formentligt godt selv - og du skal ikke opfatte mig som gammel og sur =) Men din krop og dit sind er slet ikke færdigudviklet endnu!

Jeg tog selv MDMA første gang i en meget tidlig alder, og jeg lover dig at du kommer til at fortryde senere hen. Det gjorde jeg selv!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2020 23:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Jeg vil forresten gerne lige pointere at dette er en del tid siden. Tilbage omkring marts måned cirka. Har siden denne hennelse kun brugt kokain 1 gang og Amfetamin 1 gang.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 21:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
UngNisse skrev:
Jeg vil forresten gerne lige pointere at dette er en del tid siden. Tilbage omkring marts måned cirka. Har siden denne hennelse kun brugt kokain 1 gang og Amfetamin 1 gang.


Godt at høre! Men 4real, husk verden er meget mere end stoffer. Det er så sindssygt nice at vokse op og være ung - nyd det i fulde drag og pas på dig/jer selv.
Det bedste råd jeg nogensinde fik var, at nyde verden uden stoffer før jeg rigtig gik ombord i dem. Fik en kæreste, uddannelse osv., og jeg ved ikke, hvordan jeg skal give den besked videre til dig, men overvej at være ædru det meste af tiden. Det er sku fed.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2020 16:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Citat:
Godt at høre! Men 4real, husk verden er meget mere end stoffer. Det er så sindssygt nice at vokse op og være ung - nyd det i fulde drag og pas på dig/jer selv.
Det bedste råd jeg nogensinde fik var, at nyde verden uden stoffer før jeg rigtig gik ombord i dem. Fik en kæreste, uddannelse osv., og jeg ved ikke, hvordan jeg skal give den besked videre til dig, men overvej at være ædru det meste af tiden. Det er sku fed.


Forstår dig 100% har det bare meget svært med det når jeg dsv. jo allerede har prøvet det :/ Jeg er også aktivt igang med at lede efter en kæreste da jeg faktisk tror det vil gavne mig ift. at lade vær med at tage stoffer. Altså du ved bare nyde nogle aftener med hende med film osv. Vil nemlig ikke have en kæreste der tager stoffer og vil 100% også ligge dem på hylden for en kæreste, hvis det var et krav.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2020 19:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Nej klart, jeg havde også prøvet dr0gs før jeg fik en kæreste. Men at udforske alle de andre aspekter af livet, kan give den ro og glæde, som stoffer ikke nødvendigvis kan give.
Håber du finder en, og hvis ikke den første var rigtig, så prøv igen. Alt det bedste.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team