Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2019 01:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Substanser: Mdma og rimlig potent skunk ( efter min mening :eyes: )

Dosis: 150mg oralt + 100 oralt + 100 oralt. Indtaget som bombe i toiletpapir
5 joints delt med folkemængden :rocking:

Setting: Er vel lidt indlysende det er til karneval grundet overskrift :mrgreen:

Mdma'en er testet, og renhedstestet. Det var en flot hvid/gullig farve, i en krystalform.

Har haft lidt af en tradition at tage mdma til karneval, da jeg ikke bryder mig om at drikke så meget, og synes andre stimulanser gør mig lidt for snakkesaglig, så jeg glemmer at nyde øjeblikket.

Jeg har været lidt nervøs med at tage det denne gang, da det var med arbejdspladsen, jeg har holdt karneval med, og ville ikke være for "blæst" eller gør mig bemærksom pga. anderledes opførelse som mdma kan forsage. Jeg fandt så ud af der var mindst 5 andre der også tog mdma, og kom på bedre tanker da tænkte på hvor fulde folk egentlig bliver, og derefter ikke ligger mærke til en skid.

Jeg havde pakket en rygsæk, med diverse frugter, cashewnødder, og frosne flasker vand, for at holde mig hydreret, først da de blev optøet selvfølgelig. Frugter var til, pga. jeg har svært ved at spise når jeg tager mdma, og man kan altid klemme et stykke koldt vandmelon eller mango ned :lol:

Tog den første bombe omkring kl 13. Den begyndte at virke 1 time efter ca. Det startede med buildop i kroppen, en slags rush jeg får hvergang jeg tager mdma. Derefter kom der en følelses af tilpashed og velfærd. En dejlig eufori kom også, men dog ikke så kraftig som den plejer. Vi fik sat os lidt i solen i en sidegade til vesterbro. Alle sad og snakkede og fik lidt at spise før vi drog ind mod kildenparken.

Da vi kom ind i kilden, fik vi samlet de fleste, og så var det tid til den første joint :peace:
Kort efter den var røget kom min kammerat og spurgte hvornår vi skulle ryge, så var jeg nødsaget til at tænde op i en ny, da jeg havde lovet ham det. Vi tog over til den store scene for at danse, hvilket var godt i starten, indtil man blev skubbet af fulde folk konstant. Jeg var seriøst i chok over folks adfærd, men valgte at se bort for dette, da jeg havde det fantastisk og dagen kun bød på mere.

Bombe nummer 2 blev taget ved 15 tiden vil jeg skyde på, imens vi dansede og havde det fedt. Folk blev rimelig splittet efterhånden og det endte med os på mdma bare gik sammen, hvilket var meget fint, da man føler en connection med hinanden. Vi endte henne ved en lille scene hvor vi mødte en pige vi kendte som havde en masse veninder med. Så vi røg en lille pind med dem, som ramte mig rimelig hårdt. Jeg og en anden dude besluttede os for at tage med dem.
Jeg tog den sidste bombe imens vi gik rundt inde i kilden og ledte efter en tilpas scene. Vi endte ved den store scene, hvor vi dansede og fik tændt op i en ny joint. Den her joint fik godt nok sat fut i tingene. Jeg fik først en uvirkelighedsfølelse, hvorefter mit syn gik i slowmotion, og jeg tænkte bare "hvad fuck sker der lige". Jeg kunne se alt klart. Sådan virkelig klart. Ligesom når man kigger på sin hånd foreksempel, så ser man den klart. Sådan havde hele mit syn det, om jeg fokuserede på ting eller ej. Og jeg kunne se ting på afstand ekstremt tydeligt. Det var en virkelig interessant oplevelse, og jeg begyndte faktisk at nyde det. Jeg kunne mærke musikken og den frihed den bød på. Selvom jeg var ude i stand til at føre indviklede samtaler, i den forstand, at jeg kunne godt svare på simple requests, men ikke en decideret samtale, men jeg valgte stadig at ryge en joint mere :wink: . Da den var færdig og kulden ligeså stille bød ind, valgte de letpåklædte piger at tage hjem, hvor jeg og min mate smuttede videre til den næst størst scene. Der var fandme dømt narkomusik. Hård techno og dubstep. Det var sku fedt, og man blev ikke skubbet konstant fordi der var rigelig plads til alle. Efter noget tid, hvor vi dansede kom der en lidt ældre herre op til mig, og begyndt at fortælle hele historen omkring min "annoymous maske" at det faktisk var en fyr som hed guy fawkes. Min blæste krop og sind stod bare der og tænkte "wtf sker der lige nu". Jeg tror jeg fik svaret ja og okay et par gange før han daffede videre med et smil på læben. Det endte med vi begge kort tid efter tog hjemaf. Tog hjem og satte noget fullon på, satte mig i sofaen med lukkede øjne og nød sangen. Derefter gik jeg i seng ved 22 tiden.

Dagen efter var jeg kun træt, og stadig lidt glad faktisk. Men de efterkommende dage, mandag, tirsdag, onsdag, var forfærdelige. Så det tog lige lidt tid at komme ovenpå. Men alt i alt synes jeg det var en spændende oplevelse, specielt det der skete på dansegulvet ved den store scene.

Jeg har dog konkluderet karneval ikke er et tilpas sted at indtage mdma, da fulde folk bare generelt er nogle fucking douchebags, for at sige det mildt. Jeg er foraget over nogle af de ting jeg har bevidnet. (dog er det mest folk der bliver for fulde, der opfører sig sådan, det har stadig været et mega fedt karneval med en masse fantastiske mennesker)

Tak fordi i læste med. Peace :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team