Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 feb 2017 23:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 17:22
Indlæg: 10
Det her er egentlig mest bare et kærligt MDMA post og en opfordring til hvis der sidder nogen derude som har haft en rigtig lang pause med emma.

Jeg har haft en pause på flere år - på trods af hvor sundt jeg ved det er for hjernen. Jeg følte på en eller anden måde, at jeg havde erfaret alt der var at erfare med det stof. Men de kommer jo altid bag på én på en eller anden måde. I lang tid har jeg haft en stor skepsis med, at tage det offentlige steder og har altid foretrukket privat setting til emma. Men i weekenden var jeg til et ekstremt velfungerende rave i Sverige. De solgte knapt nok alkohol og alle derinde var høje på emma.

Jeg har haft mange spirituelle oplevelser på LSD og svampe, og jeg har en helt klar fornemmelse af at vi alle består af én energi. Når man går i sin daglige gang kan man bare nemt glemme det smukke ved, at være en levende åndende organisme. Jeg havde glemt det i lang tid og ikke mærket det længe.

Miljøet til raven var så fantastisk og jeg mærkede virkelig fysisk på min krop at hele dansegulvet var samme energi. Jeg fik tårer i øjnene. Min veninde følte det samme. Jeg kunne se på alle, at de mærkede det samme. Denne sang kom på, og alle følelserne blev beskrevet: https://www.youtube.com/watch?v=6c-RbGZBnBI Jeg har aldrig været i blandt så mange høje mennesker på emma før. Jeg har aldrig følt så stor og direkte forbindelse til så mange mennesker på én gang på emma.

Mindst én gang om året skal alle tage emma. Det er simpelthen for sundt til, at lade være med.

Jeg håber i alle lever jeres liv med kærlighed i sindet. Og husker at uanset hvor ondt kærlighed kan gøre, så kommer det fra os selv, og man mister aldrig noget ved at give det videre. Selvom livet er fandens hårdt, gråt og uretfærdigt til tider kan det virkelig være smukt.

Så ømt post, men i ved jo hvad emma gør ved en. :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2017 15:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Smukt skrevet og Lyder som en god tur du havde med Emma til det rave


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team