Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jan 2017 14:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Her er en lille historie omkring mit første MDMA trip.

stof: MDMA krystaller
dose: 200-300 mg
setting: Fest hos en af mine bedste venner
tidspunkt af intagelse: ca. kl. 21

Mine første holdninger til stoffer som MDMA var liiidt anderledes end hvad de er i dag. Jeg var den der typisk kun ville holde mig til cannabis, på grund af at mdma var "menneskeskabt" og alt det der, jeg var lidt ignorant til nogle ting, og lidt paranoid for ukendte stoffer. En af mine tætteste venner havde dog prøvet det mange gange før, og havde anbefalet det stærkt til mig. Imellem tiden havde jeg haft hele tre lsd trips inden jeg prøvede MDMA, så havde jeg skiftet lidt mening om det. Men nu til dagen det skete:

Jeg var meget spændt. Jeg havde set nogle af mine venner være på mdma før, og den måde de beskrev det på lød fantastisk. Jeg var blevet helt hype på det. Min kæreste og jeg var jo blevet inviteret til fest, og min ven sørgede for der var mdma til både ham og jeg, samt til vores to andre tætteste venner. Festen var lidt død til at starte med, og vi var alle sammen lidt trætte efter en hård uge. Jeg spurgte om vi kunne tage det lidt tidligere, da min kæreste og jeg blev hentet på et tilfældigt tidspunkt, men min ven insisterede på at jeg skulle gøre det lidt senere, da det skulle være mere hyggeligt.

Tiden gik, der kom flere mennesker, og der blev mere hype på det. Klokken var omkring 21, og vi tænkte det skulle ske nu. Vi gik op på toilettet, låste døren, og fandt krystallerne frem. Min ven fortalte mig bare hvad jeg skulle gøre, og vi ikke skulle bekymre os. Indtil vægten ikke virkede.. Jeg blev lidt usikker på at tage det, men jeg stolede på min vens øjemål. Han havde lavet nogle bomber til os, og de var nok omkring 200 mg. Jeg husker at min bedsteven og jeg gik nedenunder til sofaen, og ventede på et drop til en sang xD Så sagde vi skål, og slugte bomben lige på droppet. Det føltes ligesom en film, og jeg ved ikke hvorfor vi gjorde det.

Jeg lagde lidt ved min kæreste inden det kickede ind. Hun var blevet lidt små fuld, og var en smule sur. Det ødelagde lidt trippet senere, men det gik. Efter ca. 45 minutter, begyndte der at ske noget.

Rummet ændrede på form. Alt så større ud. Min krop begynder at kilde hel sindsygt, og bliver hel varm af glæde. Jeg går lidt rundt i huset med at virkelig overrasket udtryk i ansigtet. mine pupiller begynder at sitre og ryste helt vildt. Der sker mange intense følelser inden i mig. Alt det dårlige forsvinder fra mig, og jeg kan kun tænke på gode ting. Jeg skynder mig ud til mine venner, og siger det er startet. De har fuldstændig samme udtryk i ansigtet, og vi stammer ret meget lige i starten. Det er som om jeg er et med rummet, fordi jeg ikke kan føle min egen vægt. Jeg følte mig let som en fjer. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv, så spørger de andre hvad der skal ske. Min gode ven "T" siger jeg skal ind til min kæreste, men det var jeg slet ikke klar til. Alt det jeg sagde føltes voldsomt og aggressivt.. Sagde bare jeg elskede hende højt og alt det der, men det kom bare ud på en voldsom stammende måde. Hun var lidt fuld og træt, så hun følte sig bare forvirret. Jeg sagde hurtigt undskyld, men hun sagde bare hun lige havde brug for at ligge for sig selv. Jeg går videre ud til de andre folk. Der var både mange jeg kendte, og ikke-kendte. Dem jeg kendte begyndte selvfølgelig at grine, på grund af mit sjove udtryk. Dem jeg ikke kendte så bare mærkeligt på mig. De spurgte hvordan jeg havde det, og jeg svarede selvfølgelig med "FANTASTISK!". De andre som også var på emma sagde til mig jeg bare skulle tage det stille roligt, og gå rundt og snakke med folk. Alle virkede så venlige, og fik den typiske følelse: jeg elsker alle, og alle elsker mig. Jeg fik stor lyst til at snakke, får jeg var imponeret af alle de følelser i min krop. Jeg fik også lyst til at kramme folk, og som mit første emma kram, eksploderede min hjerne. Varme og komfort strømmede igennem mig, og smillede sindsygt! Jeg hoppede rundt af glæde, og vi alle havde det sjovt med det. Jeg fik af vide at jeg skulle prøve at røre hår, men jeg tænkte det ville være en afkavet situation for personen, hvis hår blev rørt ved. Min ven sagde bare jeg skulle spørge pænt, men tvivlede lidt. Så jeg spurgte forsigtit. Der var en person med langt hår og krøller, og tænkte nok det ville være det blødeste, men hun så lidt mærkeligt på mig. Så jeg spurgte: "undskyld, ved godt vi ikke kender hinanden, og som du kan se har jeg taget noget mdma".
"Jaaa?" svare hun
"Må jeg røre dit hår, ej undskyld det var mærkeligt" siger jeg afkavet.
"Ej det okay, du må gerne" svare hun sødt tilbage.
Jeg er lidt overrasket, og med rolige bevægelser røre jeg hendes hår. Jeg tror jeg har rørt selve gud. Hvordan kunne noget føles så blødt??? Hun begyndte at fnise lidt, og spurgte hvordan jeg havde det. I kender allerede svaret.
Lidt tid senere begyndte jeg at lægge mærke til at min kæber bed meget sammen. Her havde mine venner heldigvis tyggegummi klar, og det hjalp virkelig på det. Man blev bare ved og ved med at tygge. De andre gav mig også bare lige pludselig en smøg til mig, og sagde jeg bare skulle tage store sug. Jeg røg normalt ikke tobak, men på grund af alle de andre oplevelse, så tøvede jeg ikke. Tog et stort sug i starten. Det killede sindsygt nede i mine lunger, og der var ingen ubehag, som jeg ellers havde oplevet før med smøger. Jeg tog et par stykker, gik dansende rundt i huset og nynnende for mig selv. Jeg snakkede med en masse forskellige mennesker, og det mest bare om hvad jeg følte. Jeg havde bare lyst til at sige søde ting til alle de mennesker der var omkring, og det gjorde jeg selvfølgelig. Alle fik bare et lille smil, og det gjorde mig glad. Jeg følte mig bare en del af et dejligt stort fællesskab, men det hele var jo nok bare inde i mit hoved.
Jeg havde selvfølgelig også lagt mærke til hvor dehydreret jeg var blevet, og vi drak selvfølgelig også en masse vand. Jeg var ved håndvasken alt for meget, og alt for længe ad gangen. Vi havde fået fat i nogle dyner, og puttede os i sofaen. Jeg følte mig som en lille buttet sky, der svævede rundt. En lille glad sky. Jeg valgte senere at gå ud på trampolinen, hvor der også befandt sig to andre personer. Jeg lod bare vær med at gå der op, men de spurgte mig, så jeg joinede selvfølgelig. Vi fik os en lille smøg, og her vandt jeg lotteriet. Jorden var i en perfekt vinkel så vi kunne se store mængder af stjerne i mælkevejen. Det er nok en af de smukkeste ting jeg har set, og eftersom mine pupiller var større, så kom der også mere lys ind i mine øjne. Det glimtede sindsygt, og stjernerne var i flere forskellige farver. stirede i omkring 5 minutter, og lige pludselig - faldt jeg i søvn. Det var dog meget kort, men husker at jeg vågnede lige pludseligt. Jeg husker at jeg hallucinerede en lille smule, men det var rart. Det var to mennesker der krammede hinanden, og jeg husker en lille nynnen. Jeg gik ind til andre, og de var stadig i sofaen. Min kærester var vågnet, så lagde mig hen til hende. Hun var stadig lidt sur, og ville gerne hjem. Vi ventede dog på at nogle af mine effekter var gået væk. Jeg gik udenfor igen, for jeg ville ud og snakke med min ven (vi kalder ham fugl). Han var også på emma, og det kunne man mærke meget. Han bad mig at sidde på hans knæ, for det hoppede sindsygt meget. Vi røg lidt på hans E-cig, og det var dobbelt så dejligt i forhold til smøgerne. Vi holde også hinanden i hånden, fik at vide at det er ret normalt på emma. Alle var faldet lidt ned, så jeg ringede til min mor så hun kunne hente min kæreste og jeg. På vej hjem i bilen sov jeg lidt igen, med samme behagelige hallucinationer. Da vi var hjemme var mine pupiller gået tilbage til normal størrelse, så min mor opdagede ikke noget. Vi lagde os bare ind i sengen og puttede, og faldt ret hurtigt i søvn.

Dagen efter havde jeg sindsygt ondt i kæben men det var så også det eneste. Det var en god oplevelse!


Senest rettet af psykedeliskugle 14 jun 2017 20:55, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2017 20:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Siden der ikke er nogen der har kommenteret på din report så vil jeg da gøre det. Er du gal det lød som en god tur jeg levede mig virkelig ind i det, virkelig godt skrevet! MDMA er fantastisk jeg bruger det selv 2 gange om året og det er bare et eventyr hver gang jeg har dog ikke prøvet det i byen og jeg har faktisk heller aldrig været i byen da jeg ikke kan lide fulde mennesker og synes det ser irriterende ud og så har jeg også angst, men allerede halvvejs igennem din report så tænker jeg da om jeg skulle prøve byen næste gang det lyder i hvert fald til at være rigtig fedt <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2017 19:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Det var heller ikke rigtig i byen hahah, mere bare en lille privat fest. Fortrækker ikke at gøre det i byen, der er for mange fulde og dømmende mennesker (ironisk at de opføre sig meget værre) <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017 11:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Du er alt for ung til det der!! Pas på dig selv, forstår godt din kæreste synes du er uansvarlig! Du vægter stofferne højere end hendes følelser og det er et faresignal. Gider ikke skrive mere da du du ikke lytter alligevel. Men hvorfor har du så travlt?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2017 02:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Bare rolig Hector :) Skulle have formuleret og skrevet lidt mere om situationen tilbage da jeg lavede opslaget, men min kæreste var ikke sur på grund af emmaen, men fordi hun var fuld og træt, og gerne ville hjem. Og vi kom hjem da hun spurgte. Vi gør det selv emma sammen, og der har aldrig været nogen form for problemer. Men tak for din bekymring, ved godt det er et gammelt opslag :) peace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team