Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2015 21:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2012 04:34
Indlæg: 8
Substans/er: MDMA

Setting: Hos min mor

Erfaring: Relativt ny i gamet

Dosering og anden informaton om substanserne:
MDMA, brun/gullige krystaller
60mg nasalt, 100mg oralt, 120mg oralt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Befinder mig sandsynligvis i en mild depression. Har svært ved at mærke mig selv i hverdagen, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg står for eller hvad der definerer mig. Er generelt lidt tåget i hovedet, problemer med at tro på mig selv, og så videre. Jeg er dog ikke decideret nedtrykt - jeg føler bare ikke rigtig noget.

Erfaring med substans/er:
MDMA et par gange før, hash, kokain, amf

Jeg ligger i sengen og ser fjernsyn. Det har været en stille dag hvor jeg har været i skole og købt noget tøj, og nu slapper jeg bare af inden jeg skal i biffen med min far og min søster. Min mor banker på døren og kommer ind, og jeg husker at hun skal til et familiearrangement hvor hun skal overnatte. Tanken kommer med det samme; emma. Jeg skriver til en kammerat, og spørger om han er frisk. Han er på! Jeg skriver at jeg henter ham senere, men sent - først omkring halv 1 tiden om natten. Normalt er det altid mig der står for at skaffe knark, men til min store overraskelse har min ven sørget for at købe 1g krystaller. Jeg får ham hentet, og vi kommer hjem, og kan næsten ikke vente med at komme igang. Jeg kan huske at jeg SLET ikke kunne få ro - skulle vi tage en streg først eller kunne jeg nå et hurtigt bad? Min ven tager en streg mens jeg bader, og jeg kommer ud og hapser stregen på 60mg. AV FOR HELVEDE. Det giver en snottet næse så det batter (var allerede en anelse snottet i forvejen), og sidder konstant og snøfter i de næste 10 min. Da noget af stoffet får banet sig vej fra næsen ned til svælget er jeg tæt på at kaste op. Hvorfor helvede er der nogen der sniffer det her lort? Har altid taget det oralt før, men nu skulle det bare gå stærkt. Der kommer dog ingen nævneværdig effekt, andet end at vi bliver lidt afslappede og får en mild eufori.

T+30
Der er ikke sket noget særligt, og efter en smøg er vi begge enige om at drikke 100mg. Vi drikker, og sætter os til at spille Left for Dead 2. Jeg slapper bare af, for jeg synes det er et nemt spil. Et spil lavet til casuals, men det passer godt til mit humør lige i aften.

T+40
Nu sker der noget. Det er vi begge enige om - svedige håndflader, og den der velkendte følelse af comeup.

T+50
Vi dropper spillet, det er slet ikke det vi skal lave. Vi lægger os i sofaen og hører musik og snakker om løst og fast. Vi går ud og jeg ryger nogle cigaretter, og spørger om vi skal gå en tur. Jeg har brug for at røre mig. Vi går 50m, men min ven siger at det bliver for koldt. Vi går ind igen, sidder lidt, og så spørger jeg om han ikke vil låne mine regnbukser. Det gør han, og vi går en tur ud til et lille spot og ryger en cigaret. Jeg er ikke overvældende ramt her, og vi går tilbage for at tage yderligere 120mg.

T+?
Vi drikker 120mg, og jeg kan huske at klokken her er ca. 04:00. Effekten rammer hurtigt, det er lækkert. Vi sætter os ud og jeg kæderyger en masse smøger og vi snakker mere. Vi går en lille tur til, og her er jeg snart ved at være træt. Da vi kommer tilbage er det langsomt ved at blive lyst (klokken er næsten 07). Jeg har bare brug for at sove nu, og vi går til køjs. Jeg skal tisse 3 gange før jeg kan sove, og jeg sover uroligt og med en mild hovedpine. Jeg ender med at få omkring 8 timers søvn, men er stadig lidt træt. Nu her lørdag aften er min plan lige at få lavet mig en frugtsalat med mandler og mørk chokolade, og drikke noget juice, og så må vi se om der kommer en nedtur imorgen (søndag) eller ej.

Jeg var på intet tidspunkt virkelig ramt, men bare en semi-mellem følelse af eufori. Jeg oplevede en større forståelse af verden, og en større connection til min ven som jeg ikke havde været sammen med i et stykke tid (vi var ved at drifte lidt væk fra hinanden). Vi fik snakket ud om dit og dat, og det var rigtig godt. Lige nu kan jeg dog ikke fange de indsigter jeg havde om min livssituation, og det ærgrer mig lidt. Det var som om at jeg forstod alting lidt bedre, og så det hele i et større perspektiv. For eksempel også at jeg ville til at være lidt bedre min mor, som jeg har forsømt lidt. Men nu her er jeg lidt tilbage i den forsumpede sindstilstand som jeg havde før. Oh well. Jeg prøver for så vidt muligt at arbejde på mig selv, men jeg synes det er svært, og jeg mangler nogen gange de rigtige værktøjer. Men - det var et sidespor. EMMA - er én jeg skal være sammen med igen om ca. 2 måneder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team