Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 mar 2014 02:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2013 14:58
Indlæg: 42
Substans/er: Emma vand
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Her for nylig prøvede jeg Emma for første gang. Det var helt igennem fantastisk og magisk! Jeg følte alt var perfekt, og det var en helt igennem ubeskrivelig følelse! Det var en spontan beslutning da jeg rigtigt skulle have være i byen med en kammerat hvor han blev syg, så ringede en kammerat til mig pudsigt nok lige efter jeg fik af vide han blev syg, at der var "emma fest" hos ham. Jeg tænkte at under alle omstændigheder ved jeg alle dem som var der kunne ryge nogle joints med mig. Jeg kom ca. 23:30 hvor jeg kommer ind i hans opgang og der er en virkelig kraftig lugt af skunk, og kan ikke lade vær at grine, når jeg ser en seddel på hans dør hvor der stod "Kære ________ man kan lugte til junk i hele opgangen!!!!!" Jeg tog den med ind og hilste på folk, som allerede var helt blæst. De får skrevet en seddel som vi finder ud af dagen efter slet ikke gav nogen mening og var spild af tid! :offtopic:
Jeg kommer ind og bliver tilbudt noget emma af en af deres venner som jeg ikke kendte nærmest lige da jeg kommer ind af døren, først afslår jeg egentlig da jeg gerne lige vil ryge en joint og snakke lidt om det da jeg ikke aner noget som helst om det. Vi sætter os ind i hans rygerrum og får snakket kort, og bliver overbevist om at jeg skulle have en smule emma vand, til jointen. Og selvfølgelig skæv som jeg er, får jeg taget min kammerat noget stærkere emmavand og bunder :roll: Vi når knap nok og få røget halvdelen af jointen før jeg kan mærke at jeg snakker og snakker og snakker! Så kommer en god ven ind med et vådt håndklæde til hovedet, et par joggingbukser og nogle specielle høretelefoner (ER INTERESSERET I HVAD DE HEDDER VIS NOGLE VED DET!!!) Hvor man kan høre sig selv også, og mener lydene var forstærket så man kunne høre hvad der skete i de andre rum (husker det ikke helt). Så jeg havde det helt perfekt og var på toppen! Der blev spillet noget helt specielt musik som kun blev bedre hen af aftnen :D Efter en lille times tid beslutter vi os for vi skal have en til, og beder om en lidt mindre da jeg egentlig bare ønskede at beholde rusen som den var. Hurtigt blev det langt ud på natten og fortsatte egentlig i samme stil med nogle joints, lidt emma vand og hygge. Alle var glade, grinte, krammede (no gay) og havde den fede tid! Da klokken blev 6 (ca) begyndte vi alle sammen ligeså stille at falde hen, og endte med at sove i et par timer. Da vi alle var vågne lavede vi en masse grønsager til morgenmad for at få nogle vitaminer til hovedet og så gik der ellers bare joints iden! Jeg tror vi var 6 personer og vi endte nok med at ryge 15g skunk på en eftermiddag og så var det eller bare hjem og sove! Jeg havde ondt i tænderne mindst 3 dage efter! :D
Kunne ikke forstille mig en bedre måde at prøve det for første gang! Helt unikt! :rocking:
Tak fordi i tog jer tid til at læse det!
PS Håber i kan fortælle mig hvad de høretlf hedder! Er meget interesseret i at få anskaffet mig et par da jeg bilder mig ind de er ret vilde også bare til når man er skæv!
:peace: :peace: :peace:

_________________
"If you do drugs, DON'T let drugs do you"

Respect the drugs, cause they wont respect you.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2014 21:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2014 18:11
Indlæg: 12
Lyder som om du havde en alt for nice første gang tur! Pas på med hende, hun fanger en hurtigt ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2014 17:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Ved selvfølgelig ikke om det er dem der er tale om... Personligt ville jeg anskaffe mig et par af disse http://www.roland.com/products/en/CS-10EM/ - de optager 3D lyd og du kan høre på det imens - de kræver vel at mærke en optage-enhed ved siden af tror jeg.. Men de er da værd at kigge på... Fedt at høre om din oplevelse, prøv med lidt flere følelser og hændelser næste gang, også selvom de er uber gay, folk herinde har hørt om det meste :P

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2014 06:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Lige bortset fra din manglende research, så vil jeg mene, at det netop er i sådanne settings, at folks første ture med MDMA bør foregå - hjemme, sammen med venner! Dejligt for dig!! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2014 00:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2013 14:58
Indlæg: 42
Ja det kunne ikke have set en bedre måde at prøve det på! :) Og jeg passer skam også meget på, og har stadig ikke været på nummer 2 gang, ENDNU! :) Forhaster mig ikke til at prøve dem, Har hørt en masse om dine trips bliver federe når du har haft noget fede oplevelser inden trippet, også er jeg igang med kørekort og en række andre ting som PT afholder mig fra andet end at ryge :) Tak for rådene mht. næste trip rapport, det skal jeg da huske næste gang :) Og The Joker, ikke lige dem! :/ Men ja det noget derhen af, men aner ikke hvordan jeg skulle forklare lyden, den var så underlig da de ikke ville fortælle mig hvilke høretlf det var haha fik et chock når man kunne høre sig selv, og alting med end mere "længere" eller dybere stemme :D

_________________
"If you do drugs, DON'T let drugs do you"

Respect the drugs, cause they wont respect you.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team