Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 23 jan 2014 13:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Kan kun stå inde for noianiz mixes.. Synes der er langt mere substans og udfordring i de numre han fyrer op for, fremfor, som han også siger lol, de forudsigelige produktioner der eksisterer idag... Gå for den!1

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2014 19:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Wauw Noia.. 19 timer? Kæft det er heftigt :D Kunne godt overveje at kaste mig ud i det. Dog tror jeg bare ikke jeg kan udholde det hvis det er for "hårdt" / Current Value-agtigt for længe. Får hovedpine efter for langt tid med det haha :D Men sygt, det skal måske lyttes til i weekenden ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2014 21:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
Stroopen skrev:
Wauw Noia.. 19 timer? Kæft det er heftigt :D Kunne godt overveje at kaste mig ud i det. Dog tror jeg bare ikke jeg kan udholde det hvis det er for "hårdt" / Current Value-agtigt for længe. Får hovedpine efter for langt tid med det haha :D Men sygt, det skal måske lyttes til i weekenden ;)


https://soundcloud.com/noianiz/noianiz- ... /mixes-130

prøv dette, en ret fin blanding af mine præferencer,, starter funky ragga jungle, bliver mere party agtig med rollers, og ender i "NOISIA" technoid osv!!

lidt forskelligt....
(as always. pure vinyl)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2014 13:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 00:06
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den 7. dimension
Super! Elsker Noisia :) Det vil jeg kaste mig ud i! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2014 14:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
AWESOME!!!
jeg vil lokke jer til i flyver igennem 19timer og 45mins mainly drum n bass/techstep/darkstep/technoid/jungle/ mixes (kun vinyl) jeg har lavet gennem de sidste 15 år!
https://soundcloud.com/noianiz

Noisia var revolutionerende for 6-7 år siden på trods af sine unge aldre., samme med B:S.E , men de er alle faldet i "pleaser" gryden og har de sidste år lavet dybt forudsigelige produktioner der er modulationer af hinanden! stadig overdrevet gode produktioner, men det er justin beiber også !!

vil gerne rykkes helt rundt idag, men har jo elsket alt fra atmosfærisk jungle i 96(good looking/moving hsadow/metalheadz , liguid funk perioden (calibre, high contrast, "hospital rec,bvla bla.. begyndelsen af neorofunk med ed rush & optical i 2000erne , ram trilogy, bad company , dilinja. zinc , hype, , techstep med technical itch , kemal ™ rob data, stakka skynet,
og nu skal det bare være noia: current value, limewax, Cooh, the sect! panacea. osv osv.

sorry har lige en rambler , mega skæv og uden søvn i over 2 dage .... da jeg har lavet techno (ironisk nok)


og slet ikke for at hijacke din tråd Alcapwn. det lyder som en vild aften og det perfekte sted at smelte!

blev bare lige tændt af begejstringen over dnb!


Tager mig en lang lytter, og en pind i munden så!
Nu var det bare selve Noisia som spillede få meter fra mig, så hvorfor sige nej til en alt for vild aften?
Samme med Sub focus, og BSE!
Er glad for jeg ikke er den eneste bas og tromme hoved haha!

Rigtig god og fangende rapport! Jeg kunne virkelig sætte mig ind i det du skrev. Man glemmer ALDRIG sin første tur på MDMA :D Det er noget alle mennesker bør udsætte sig selv for, inden man stiller skoene


Det var en viild aften, er glad for du nød den!
Og tak for at læse igennem den!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team