Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 apr 2020 20:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Her er en rapport fra min første gang på LSD.

Dosis: et frimærke på angiveligt 105ug.
Setting: I et lejet sommerhus på en lille ø, ude på landet. Min kæreste gennem 12 år var sitter.

Tidligere erfaring: skunk, MDMA, svampe

Efter at være faldet til i sommerhuset et par dage skulle det være. Efter morgenmaden (ca 8.30) blev det tid til at slikke frimærke :D. Det blev i munden i mere 5 minutter, og blev så slugt.

Jeg synes det gik forholdsvist hurtigt med at mærke ‘noget’. En god halv time vil jeg mene der gik førend jeg mærkede de første tegn. Jeg havde på intet tidspunkt noget fysisk ubehag, men jeg fik en trang til at tømme kroppen ved fx at kaste op, men jeg havde ingen kvalme eller andet, så det var mere et ønske om en udrensning af en slags. Hvorfor jeg fik det ved jeg ikke, og jeg gjorde heller ikke noget ved det.

Efter lidt over en time fik jeg en væmmelse over at være kødspiser, og hvis den følelse havde holdt, så havde jeg været permanent vegetar. Der gik dog ikke længe førend det svingede helt over i en følelse af at være en del af naturen(som alle andre dyr), og det blev hurtigt en helt naturlig følelse at være kødspiser.

Efter ca 2 timer besluttede vi at gå en tur i det fantastiske påskevejr. Undervejs havde jeg mange forskellige oplevelser men de hang som sådan ikke sammen så jeg lister dem her:

- [ ] Jeg kom forbi noget plantage/plantet skov, og en helt almindelig mark kom til syne foran os. Det var et fantastisk syn, og jeg måtte standse op og se på den.
- [ ] Jeg følte det som om jeg gik med et stort smil på hele tiden, men det var indvendigt, for meget af tiden kunne min kæreste ikke se det.
- [ ] To store træer der bevægede sig i vinden så ud som om de bevægede sig efter et system - altså som om bevægelsen var intelligent.
- [ ] De træer jeg gik forbi tæt på kunne jeg ikke holde øjnene fra. At se på et træ mens jeg gik forbi det var en stor oplevelse. Jeg måtte flere gangs stoppe op og bare se på dem.

Vi kom ud til en stenstrand og gik et langt stykke ad den. Jeg havde en voldsom trang til at holde min kæreste i hånden hele tiden, og det var en fantastisk følelse både fysisk og mentalt. Jeg havde mange tanker omkring at at gå gennem livet sammen og jeg har aldrig følt mig så harmonisk og til stede i øjeblikket som dér. Man taler altid om at rejsen er målet i sig selv, og det var 100% tilfældet her. Jeg havde ingen som helst trang til at vi skulle nå et eller andet sted hen - det var nok bare at gå dér.

Jeg havde en del tanker omkring at livet var som at gå på sådan en strand. Nogle gange er det nemt, men andre gange har man brug for nogen at støtte sig til for ikke at snuble eller falde. Jeg havde også en kraftig følelse af at livet bare går derudaf hvad enten man deltager eller ej, så jeg erkendte at det gælder om at være aktiv i det.

Jeg havde på intet tidspunkt nogen skræmmende følelser, og havde heller ingen visuals overhovedet(det har jeg heller aldrig haft på cubensis svampe som jeg har prøvet i doser op til 3,5 gram).

Jeg havde nogle negative følelser omkring mennesker - eller rettere menneskets kreationer. Vi kom undervejs gennem en lille by, og jeg havde mange tanker, og kommentarer til kæresten om hvor forfærdeligt det var med de kasser som vi alle sammen isolerer os i og bygger hver vores kopi af et hjem op i. Det frastødte mig virkeligt. Samme fornemmelse havde jeg da jeg gik forbi en indkørsel hvor der stod nogle salgsboder på hjørnet. Jeg havde voldsomme følelser omkring hvor grimt det var, og havde nærmest mentale brækfornemmelser af det. kæresten grinede en del af det, da det normalt er hende der er mest kritisk over dårligt design og dårlig kvalitet. Jeg fik tanken at det var godt at jeg ikke var en gud på tidspunkt, for så havde jeg simpelthen udraderet alle de bygninger jeg kunne se.

Da vi kom hjem fra turen så lagde vi os sammen i solen. Jeg blev rørt på overkroppen. Det var som om de dejlige følelser af berøringerne blev til et spindelvævsagtigt mønster for mine (lukkede) øjne, og at kysse var fantastisk dejligt og nærværet var utroligt. Det gik selvfølgeligt ikke i længden. Det blev seksualiseret og vi rykkede indenfor hvor vi var sikre på at have et privatliv, og jeg fik noget helt fantastisk sex, som jeg slet ikke kan beskrive hvor godt var.

Nå men de negative tanker udgjorde kun en ganske lille del af oplevelserne, og prægede på ingen måde mit trip. Jeg har bestemt mod på at prøve igen, og LSD er helt klart mit nye favoritstof, som jeg desværre kun kan tage sjældent da jeg ikke bryder mig om at tage det i en lejlighed på 5. sal.

Det jeg primært vil tage med mig fra trippet er en overvældende følelse af tosomhed med kæresten som jeg ikke engang har haft lige så kraftig på MDMA, og så erkendelsen af at man skal sørge for at leve livet.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2020 22:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Smuk fortælling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2020 12:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Yeah - god læsning! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2020 21:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Lyder som et fantastisk trip :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team