Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2020 20:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2015 16:49
Indlæg: 1
Hej, denne triprapport handler om min veninde og min første gang (udelukkende) på LSD. Jeg har tidligere taget et halvt mærke + taget emma, men denne gang skulle vi prøve lsd uden noget andet, en helt "ren" oplevekse.

Vi ved at vores mærker indeholder 155ug.

Set: Hjemme hos mig i min lejlighed
Setting: Jeg havde det vildt godt, min veninde D havde haft en hård uge.
Tidligere erfaring: af psykedeliske ting har jeg prøvet lsd, svampe, 2cb, og D har prøvet svampe.
Dosis: Jeg tager et helt mærke, D tager 1/2 mærke

Hændelsesforløb:

Det var en grå og kedelig dag, og D var helt nede i kulkæderen pga hendes sidste uge og uddannelsespres og eksamen. Jeg tænker så, LSD kan være lige præcis hvad hun har brug for. Så klokken 15:30 cirka tager jeg 1 mærke og D tager 1/2 mærke (der er 155ug i ét mærke). Der går faktisk ikke mere end 40 minutter før jeg begynder at kunne mærke det i hele min krop. Den sitrer, der sker noget, og jeg er jo ellers helt ædru så det MÅ være lsd. Jeg ligger mig ned i sengen for lige at få lidt ro på, mine ben kan jeg slet ikke forholde mig til, det er som om de ikke burde sidde på min krop. Jeg føler jeg prøver at sparke dem af, jeg kaster dem rundt i lokalet fordi jeg bare ikke kan finde ro. Jeg får ondt i maven, lettere kvalme.

Jeg begynder så småt at få visuals. Det jeg ser, starter med at være små mønstre der bølger i væggen. Regnbuens farver dukker lige så stille frem hvorend jeg kigger hen, og kanterne bliver utydelige og grynede. Vi begynder at have nogle sære samtaler. D er klart mest energisk, hun går rundt og gør ting, mens jeg ligger og er urolig. Jeg er mange gange oppe at tisse, fordi jeg kan mærke at jeg er ved at miste herredømmet over min egen krop. Jeg er bange for at jeg ikke kan holde mig, hvis jeg faktisk skal tisse, for jeg kan ikke mærke om jeg skal. Det er sygt ubehageligt. Jeg føler ikke jeg har kontrol over min krop. Jeg er oppe og forsøge at brække mig, der kommer blod med ud (måske har jeg kradset mig selv i halsen?). Jeg får en underlig idé om at jeg er en hest der kaster spandevis af blod op, det mindede mig om noget jeg havde oplevet i min barndom.

Vi har trods mit kæmpe ubehag nogle af de sjoveste samtaler jeg har haft. D får nogle virkelig sjove ideer. Hun laver eksempelvis en mobilholder, men det behøver jo ikke være en kasse? Det kan jo bare være et stykke papir hvor man ligger sine telefoner på? Vi kan hvertfald ikke håndtere vores elektronik lige nu.

Jeg forsvinder væk. Jeg ligger i min egen boble og forsøger både at kæmpe imod det, men oplever at det ikke er muligt. Jeg bliver taget ind i et andet univers. Den måde jeg bedst kan beskrive det på, er, at jeg føler at jeg er blevet splittet i atomer, og sat sammen igen. Jeg har nogle meget vilde og lange tankespiraller mens jeg ligger og glipper med øjnene. Når de er åbne oplever jeg faktisk at jeg ikke kan se virkeligheden, for bare visuals. Jeg har ALDRIG haft så tydelige visuals i mit liv. Jeg kiggede i loftet og så trekantsformede mønstre der bevægede sig i cirkler, ligesom de der kikkerter man har fra barndommen. Det var i regnbuens farver, og trekanten var lavet af sådan nogle kæder. Jeg blev ved med at se det igen og igen, og jeg spurgte mig selv, om det forsøgte at fortælle mig noget. Jeg husker ikke alt hvad jeg har tænkt, men jeg ved at det føles som om jeg ikke eksisterede. Jeg tænker på, her i retrospekt, om det jeg oplevede var min egodød?

D forsøger at få liv i mig fordi hun vil udenfor og på eventyr. Det kommer ikke til at ske for mig. Jeg kan ikke stå på mine egne ben. Jeg husker at vi på et tidspunkt begynder at snakke igen (efter jeg kommer lidt mere til mig selv, efter mit peak der har varet.. Måske 2 timer? Vi kan lige så stille føre en samtale igen. Vi snakker om hendes vibrator, og at det faktisk er guds vibrator. Vi snakker om at hun skal i bad, fordi det skal hun altså prøve på lsd. Hun går i bad, jeg ender også med at gå i bad, vi indser at vi er sindsygt grimme, og har nogle dybe samtaler om udseende og at ingen faktisk bestemmer hvordan vi skal se ud, det er kun og selv. Vi snakker om at vi kan gøre alt hvad vi vil, for der er jo ikke nogen som siger at vi ikke må? Så derfor skal vi bare gøre det, og sådan er det, og sådan bliver det osv. På en eller anden måde sker det bare helt naturligt at vi gør os klar til at tage i byen (det er jo trods alt lørdag), vi skriver til A som altid er klar, og så tager vi afsted.

Jeg har stadig mange visuals og skøre tanker i hovedet hvilket fører til nogle sjove samtaler. Vi kommer hen til A, vi drikker og snakker og samtalerne og regnbuevisuals fortsætter, men ikke i lige så høj grad som før. Her er klokken omkring 23-00. Vi tager vist i byen omkring kl. 1, hører technobunker i airpods og lever os ind i det berlinske natteliv. Vi har en joint med til senere. På vej ned i byen ser vi at der er proppet med politi alle vegne. Der er razzia tror jeg. Går i panik. Har jo jointen på mig. Der sker heldigvis intet. Vi kommer på klubben, og møder alt for mange vi kender. Jeg er en social butterfly, og de sociale barrierer jeg normalt har sat op for mig selv, eksisterer ikke i nat. Jeg kan snakke med hvemsomhelst om hvadsomhelst.

Vi kommer hjem. Snacker. Snakker. Det har faktisk været vores livs bedste oplevelse so far. Og vi har de første 7 timer af trippet på video, fra det begyndte at ramme os.

Vi ved begge at det langt fra bliver sidste gange vi skal ud og danse med lucy.. :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2020 10:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Tak for rapporten :)

Lyder voldsomt med de der blod-brække følelser. Har du oplevet lignende før?

Jeg har selv min første LSD til gode - det skulle gerne ske i April. Min dosis bliver dog 100ug.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team