Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 feb 2019 22:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2017 02:50
Indlæg: 6
17.2.19
Triprapport: LSD for første gang.

Alt med kursiv er indskrevet fra min logbog. Det er rettet til bagefter for at uddybe og gøre det mere forståeligt.

Efter års nysgerrighed har jeg nu valgt at prøve LSD. Vildt! Jeg er en finurlig, stille og rolig kvinde på 30 år med Aspergers og uden børn, som aldrig rigtig har udlevet den indre rebel som er inden i mig, før de seneste 4-5 år. Jeg er grafiker og bor sammen med min mand gennem 10 år sammen med vores to katte.
Jeg er under en kæmpe udvikling, det skræmmer mig lidt at se mine skygger titte frem; men jeg elsker følelsen af det, så jeg har valgt at omfavne dem og se hvor mine veje fører hen.

I ugerne optil i dag har jeg forberedt mig meget mentalt og praktisk, snakket ud med min mand om det, som slet ikke var for at jeg skulle gøre det. Han har været så sød og god en tripsitter. Og jeg tror at hans oplevelse af mig, og det jeg har fortalt ham om hvad jeg fået ud af det har ændret hans synspunkt på psychedelica.
__________

Birdsong - They dream by day
https://www.youtube.com/watch?v=2CRWBaWyIj0

Vi sover længe, og starter dagen ved at gå en dejlig lang tur ved vandet i lyset fra den lavthængene sol der glitrer i vandet.
Da vi kommer hjem igen indtager jeg det jeg går ud fra er 100 ug kl 15.25, på tom mave. Jeg spiser en rugbrødsmad og et par grøntsager ca. 10 min. efter, og liner vand, frugt, høretelefoner, øjenklapper(just in case), en god bunke nørdede film at vælge imellem op, logbog, samt papir og farveblyanter ligger klar ved min dejlige læsehule jeg har på mit kontor. Og jeg ingen aftaler de næste 40 timer.

Jeg sidder mig mig ved min PC og lytter til musik og tegner lidt, og det begynder så småt at virke kl. 16, tror jeg, for jeg begynder at blive en lille smule svimmel.

16.27 Jeg ikke i tvivl mere; det sitrer indeni mig jeg jeg har bare lyst til at lave noget, min koordination er blevet mere "kort for hovedet" og jeg er vel lidt mere ligeglad Jeg går rundt på mit værelse og drikker lidt vand, og tegner lidt videre.

16.54 Når jeg holder min blyant stille et stykke tid begynder den at vibrere, tror jeg? Jeg har svært ved at holde fokus. Kender I det når man har trætte øjne og stirrer.. på et bestemt sted i længere tid, og man... kan få ting uden for ens synsfelt til at forsvinde? Sådan har jeg det ligenu.

17.10 Rejser jeg mig og rundt på vit værelse, kigger ud af vinduet. Jeg går ind til min mand som er i rummet ved siden af, og snakker. Jeg får 5 Tic Tacs, som smager vildt underligt: meget sødere og overvældende end de plejer at smage.
Vi går lidt rundt i huset og jeg går ud på vores lille terasse med vores ene kat, det er vildt dejligt at nusse hende. Vores nabo kommer hjem på cykel, og jeg sætter mig ned på hug for ikke at blivet set. Han er længe om at låse sin cykel, og jeg skal virkelig anstrenge mig for ikke at flække af grin. Sidder og holder mig for næse og mund og forsøger at kvæle en sprutten. Han går endelig ind i huset og min mand kommer ud til mig og jeg flækker af grin så jeg savler Tic Tacs ud på fliserne.

Kelly watch the stars (Moog Cookbook Remix) - Air
https://www.youtube.com/watch?v=zZnXCX1Qx2Y

17.51 x1000 UFOKUSERET? Følg nu bare med -> FLOW. FUCK KONTROL. Jeg har.. Okay. Jeg prøver nu.
Jeg sidder på mit kontor igen og forsøger at tegne. Jeg har det egentlig dejligt, men jeg er meget ufokuseret og er frustreret over at jeg har svært ved at holde mig til én ting af gangen i særligt lang tid. Det er lidt svært at give helt slip, men jeg ved godt at det kræver øvelse.
Følelsen med at ting forsvinder og bevæger sig uden fra mit synsfelt er meget kraftigere nu. Det flimrer, og det er svært at på holde blyanten og skrive pænt. Mine fingermuskler er svage som var jeg lige stået ud af sengen.

Jeg får af gode grunde ikke skrevet i logbogen i et stykke tid.
18.15 Sætter min mand og jeg mig ned for at spille EVERYTHING på vores Nintento, Jeg er fuldstædig opslugt af spillet, og sidder på gulvet foran vores TV og suger guldkornene til mig. Det er et eksistentielt simulationsspil hvor du udforsker alt i universet, køer, grene, pollen, hydrogenatomer, planeter og galaxer. Det er fantastisk! Mens vi spiller bliver der fortalt om universet og hvordan vores eksistens som invidiver i virkeligheden bare af en del af en større helhed. Vi er ikke et resultat af Big Bang, vi er blot en process under konstant udvikling. Og det går op for mig at det er rigtigt; det føles bare sandt på et højere plan.

Time out from the world - Goldfrapp
https://www.youtube.com/watch?v=Cs2k37OsiJg

19.15 Jeg er kvik og har lyst til at bevæge mig, så vi bliver enige om at gå en tur. Jeg synes selv jeg går pænt og normalt, men min mand siger at jeg går stift og "soldateragtigt". Måske har han ret. Vi går ud af en grusvej som kun er oplyst af månens skær, og det er så smukt. Jeg får lyst til at danse og danser vildt med kontrollerede bevægelser som passer perfekt til den elektroniske musik fra Goldfrapp, wow, det her er så fucked up, shit jeg har det godt! Vi går forbi en vens hus: tror du at Kingo giver en kop kaffe? Ej hej Kingo! Ja det var hyggeligt, det skulle vi gøre igen snart. Jeg pludrer, jeg er på toppen og føler mig bare helt blæst. Jeg snakker med min mand. Ej, okay Sonni, jeg er faktisk et helt normalt voksent menneske ligenu, mit navn er Lone, jeg er 42 år, er bogholder og har 2 børn, en på dreng på 13 og en pige på 21. Fundstændig almindelig kedelig normal... What?

20.15 klokken er kvart over...Øh, Otto! Jeg ser sjov ud når jeg kigger mig selv i spejlet, mine øjenbryn bevæger sig i bølger og mine kinder roterer. :eyes: Jeg synes mit ansigt føles beskidt, så jeg vasker mig med en facescrub, og min hud føles så stram i ansigtet at jeg er bange for at den sprækker og at min sjæl flyver ud. Godt der er noget der hedder creme.
Jeg har lyst til frugt. Appelsiner! Vi sætter os op i min hule og sætter The Wall på, jeg piller en appelsin med tyk skræl, den føles sjov at røre ved, dufter og smager fantastisk. Jeg drømmer mig væk i filmen hvis budskab er med til at bekræfte min observering fra tidligere på aftenen.

21.52 Sitren, tydelig wraps når jeg kigger rundt. Men jeg kan mærke at jeg har toppet og så småt er på vej ned igen nu, men fornemmelsen af de små åbenbaringer sidder stadig i mig. Hele meningen med tilværelsen er bare at være til, og udfylde tiden med det som frembringer gode følelser. Du er kun et atom af en større enhed som du er med til at gøre komplet, du tiltrækkes af nogle andre atomer og bliver til noget nyt alt efter hvem du er sammen med. Alt materiel er ligegyldigt, alt der virkeligt betyder noget er følelser.

Resten af aftenen surfede jeg rundt på nettet, tegnede og lyttede til musik. Radiohead hedder Karl. Jeg blev lidt smådepri på et tidspunkt; når nu vi bare at bittesmå ligegyldige skabninger, hvorfor så overhovedet forsøge? Tja. Jeg kom i tanke om at det vigtigste er det du kan lide at lave. Det er det der i sig selv det der betyder noget.
jeg gik i seng kl. ~02.00, men havde meget svært ved at falde til ro i hovedet.
Jeg havde meget livagtige drømme om natten som jeg kun kan huske fragmenter fra; en strand hvor der i bølgerne skvulpede afrevede blodige menneskelemmer rundt, og en skole jeg sprang i småstykker ved et uheld, og blev sigtet for det. What the fuck.

Beginners Luck - King Gizzard & and the Lizard Wizard
https://www.youtube.com/watch?v=PLdI44R0RQA

________

Jeg synes selv jeg fik virkelig meget ud af mit trip. Hold nu op, jeg er blæst bagover. Hvornår kan jeg gøre det igen? Jeg ved at det er vigtigt at holde begge ben på jorden. Jeg vil gøre mit bedste for at tage den med ro, og prøve om en måneds tid igen. I mellemtiden vil jeg fordøje aftenens oplevelser, for det er godtnok noget jeg sent vil glemme.

Tak fordi du læste med!
-Luna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2019 14:32
Indlæg: 7
Geografisk sted: kolding
super fedt at læse! og godt valg da lsd r pisse godt i en længere udviklings process (syntes jeg) da det hurtigt kan få sat nogle ting i perspektiv. og som du så smukt beskriver, lære man hurtigt nogle ting, om sig selv og om livet! hvad angår næste gang, har jeg hørt alt lige fra få uger til et år, alt efter hvor intenst trippet har været. Men du havde det jo for fedt, så syntes at en måned lyder helt fint, men båede tolerance og psyke spiller en vigtig rolle! Smider et link i bunden hvor der står det meste som r at vide om lsd. og vær opmærksom på næste gang, at din gå tur også kan have spillet en meget vigtig rolle i dit trip, da natur giver nogle helt andre indtryk! Hvis du har svært ved at vente :gud: så r der altid noget som hedder microdosing, det siger lidt sig selv man tager en lille smule så man for lidt underfornemmelser uden alt for meget stimulans 8) alt aldrig brugt det men har læst meget godt og spændende om det her inde osv. bla andet at det kan bruges som medicin til div. lidelser, hjælpe lidt med kontraktionen og booste kreativiteten og igen ang. udvikling vil jeg mene at det også er et god metode at bruge det på, men har ikke prøvet det med henblik på mikro dosering så IK tag mit ord for lov! :rocking: :peace:

_________________
jo mere vi lære, jo mindre ved vi! <3 :) (A) fuck had, vær glad, skab fred. og giv lidt mad for jeg er flad!

save the planet kill your self <3 ting på hvor i pengene i poster, tænk på hvor meget en atombombe koster!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2019 14:32
Indlæg: 7
Geografisk sted: kolding
https://thethirdwave.co/psychedelics/lsd/

_________________
jo mere vi lære, jo mindre ved vi! <3 :) (A) fuck had, vær glad, skab fred. og giv lidt mad for jeg er flad!

save the planet kill your self <3 ting på hvor i pengene i poster, tænk på hvor meget en atombombe koster!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team