Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 maj 2017 22:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Dosis: 200ug LSD (min ven 400ug).

Jeg har tidligere prøvet ayahuasca to gange hos healingrejser og min ven ville gerne prøve et psychedelisk trip, så vi forsøgte for nogle uger siden med LSD. Dengang skulle det være 150ug mærker. Jeg fik en effekt, men ikke så tydelige visuals. Min ven oplevede ingen effekt. Det skal siges det kan skyldes en del medicin han får, der nok kan dæmpe effekten af LSD.
Jeg fik første gang dårligt trip hen på aftenen og ville ikke prøve det mere. Det værste var at det varede så længe inden effekten er væk og jeg ikke kunne sove hele natten.

Men fik alligevel lyst til at prøve igen hvor vi så startede kl 13 og kunne side ude på terrasse og nyde godt vejr. Jeg tænkte at så var det nok slut hen på aftenen og jeg ville måske kunne sove om natten. Vi havde fået nye mærker med 200ug på hver og tog én hver kl. 13.

Efter 30 min begyndte jeg at mærke effekt. Min ven ikke rigtig så meget. Efter måske godt en time havde jeg rimelig effekt men min ven ikke så meget. Så vi røg noget skunk. Jeg tog kun to hit af vaporen og han en del mere. Kort efter havde jeg virkelig gang i visuals. Alt var levende. Himlen pixelerede og taget på terrassen (beton) var helt flydende og levende. Min ven tog et mærke mere da han ikke havde visuals.

I starten var det interessant og når jeg lukkede øjnene så jeg ting som feks at der blev zoomet ud i universet, så jeg så selv vores egen sol var ubetydelig lille i forhold til når man zoomede ud og så mere og mere af universet.

Når jeg kiggede på min ven så jeg mønstre i hans ansigt lyse op og hans hår pulserede hvidt.

Efter lidt tid gik vi inden for og her begyndte det at blive for meget for mig. Når jeg lukkede øjnene så jeg ubehagelige ting og havde svært ved at skelne mellem virkelighed og fantasi en periode. Det var meget ubehageligt. Feks. fik jeg tanken at jeg stadig lå i et ayahuasca trip tilbage i tiden og dette var noget jeg fik vist som advarsel om at jeg kunne miste forstanden hvis jeg blev ved med at lege med stoffer. Jeg ønskede at trippet skulle stoppe, men det var kun gået 2-3 timer.
Jeg vil også nævne at jeg fik en voldsom angst/spænding i brystet og kvalme/klump i halsen. Fuldstændigt som jeg oplevede med ayahuasca. Jeg prøvede flere gange på at kaste op da jeg var sikker på det ville hjælpe ligesom det gjorde ved aya, men kunne ikke fremtvinge ordenligt opkast. Derfor spiste jeg stort set ikke noget heller.
Oplevede samme spænding ved et svampetrip også, så det må være det psychedeliske, der provokerer min angst (som jeg har problemer med til dagligt) helt vildt.

Min ven fik røget en del skunk for at forsøge at kicke et trip igang og oplevede visuals når han lukkede øjnene, men eller ikke.

Hen på aftenen stilnede det lidt af og vi gik en tur, hvilket hjalp lidt. Men senere blev jeg meget reflekterende og blev meget ked af det og græd længe. Det var som om nogle ting gik op for mig, som gjorde mig rigtig ked af det. Noget af denne lærdom håber jeg at kunne bruge til noget, så trippet ikke var helt forgæves.

Ved ca. 23 tiden havde jeg stadig milde visuals, så må sgu sige der er noget bøv i det vi tog, men også super træls det varer så lang tid syntes jeg. Kl ca 01 gik jeg i seng, men havde svært ved at sove så var ret smadret i dag og lidt nede over det hele.

Jeg skal helt sikkert ikke prøve noget psychedelisk igen da det virker som om jeg har for meget lort indeni der kommer frem eller noget, så det tør jeg ikke mere...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 08:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 okt 2013 01:45
Indlæg: 4
Geografisk sted: Bornholm
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 12:51 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
kriger skrev:
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.

Siden du er lidt bedrevidende, hvorfor forklarer du os så ikke lige hvad det hele handler om?

OP: Det kan ske, at man ender i en lidt mørk del af trippet. Kæmper man imod kan man ende et endnu mørkere sted. Respekt for at du tager konsekvensen, når du ikke føler det er noget for dig. Man skal ikke tvinge sig selv til at tage psykedeliske stoffer, det er i hvert fald en temmelig åbenlys vej til et decideret bad trip.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 12:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg forstår godt at du ikke har lyst til at tage LSD igen. Sådan har jeg det selv med svampene. De giver mig angst hver gang, så dem tager jeg aldrig mere.

Men for mig ser det ud til at du tog alt for meget LSD. Det havde været bedre at tage et halvt eller et kvart frimærke (50-100 ug), og så supplere op med skunk eller hash, indtil du havde fået nok. Det ville have givet dig et kortere, mildere, og mindre angstskabende trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 15:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Frugthat skrev:
kriger skrev:
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.

Siden du er lidt bedrevidende, hvorfor forklarer du os så ikke lige hvad det hele handler om?

Fordi det lyder som om, at OP kun er ude efter visuelt guf og at have det sjovt. Hvis du har læst hans første rapport, er det ret tydeligt, at OP ikke har sat sig inden i tingene. Hvis man havde det, ville man ikke gå fra 150μg til 200 eller 400, bare fordi første gang ikke var så vellykket IMO.

Til OP:
Trist at du ikke fedt det ønskede ud af trippet, men for mig lyder slet ikke som om at lsd er det du skal bruge, til det du gerne vil. Det lyder mere som om at du gerne vil have en masse visuals og eyecandy at se på, men ikke vil trippe mega dybt og have dybe eller mørke steder i dig selv. Det kan måske være at et stof som 2c-b er mere dig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 19:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er meget velkendt at LSD til angstlidende ikke nødvendigvis er en god idé. Det kan afhjælpe angst med en terapeut tilstede, men det kan så sandelig også fremme angsten hvis man ikke ved hvad man har med at gøre. Det lyder som om du enten slet ikke skulle have taget LSD, eller have læst vældig meget mere op på det. Jeg har også taget LSD med nogen der ikke har vidst så meget, men så har det været folk jeg ligesom vurderede værende parate til det på anden vis. Ville aldrig give LSD til en angstlidende person og slet ikke 200-400 ug. Din ven der åbenbart også tager en form for psykofarmaka kunne meget vel have forværret sind tilstand markant i den dosis! Så jeg er glad for at høre du ikke vender tilbage til disse substanser lige foreløbigt.

Jeg synes faktisk heller ikke du skal kaste dig ud i 2cb. Det er mildere for sindet ja, men hvis man kommer op i dosis, så kan det altså stadig give nogen af de samme følelses fremkaldende tankemønstre. Du må holde dig til de lidt mere afslappende rusmidler, hvis du ikke vil ud i terapi igen. Kan forstå det gik fint til healing rejsers ceremoni?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 21:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Buttkraken skrev:
Fordi det lyder som om, at OP kun er ude efter visuelt guf og at have det sjovt.

Og det må man ikke hvis man vil trippe? Tror ikke lige jeg har fået det memo.
Synes bare det kradser lidt i øjnene, når nogen synes der er eller skal være en bestemt 'rigtig' måde at ville trippe på. Som om man kun tripper korrekt, hvis man får intergalaktiske åbenbaringer eller gakker ud i konspirationer og sølvpapirshatte. Nogle tager dem derfor netop bare som krydderi, fis og ballade. Andre fx til spirituel praksis. Der findes lige så mange måder at tage stoffer på, som der er mennesker der tager dem, og at sige at nogle er mere rigtige end andre, synes jeg er tåbeligt.

Men måske kriger bare mener, at OP generelt bare ikke tænker sig om. Det vil jeg ikke kommentere på, da jeg ikke husker nogle tidligere post. Men det er ikke det kriger skriver.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 21:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
kriger skrev:
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.


Jeg ved godt hvad det handler om jo, men jeg er klar over nu at jeg ikke har respekteret det. Den oprindelig tanke var egentlig at vi skulle ligge os med behageligt musik og lukkede øjne, men ja jeg tror dosis var for høj og det blev for overvældende og setting var ikke til at jeg turde overgive mig til det.

Jeg må indrømme jeg var blevet fristet af at læse "sjove" triprapporter her på siden og efter to aya rejser mente jeg godt jeg kunne håndtere trippet.

Men det helt store forskel var at aya rejsen foregik i et professionelt og trygt miljø med ædru guider til stede, så man kunne føle sig tryg.

Grunden til jeg har skrevet min rapport her er blot for at gøre andre der overvejer LSD klar over, at de ikke blot er sjove sager altid. Derfor vil jeg igen opfordre til man har en erfaren og ædru tripsitter til stede altid der kan give omsorg og støtte hvis krævet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2017 22:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
userx skrev:
kriger skrev:
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.


Jeg ved godt hvad det handler om jo, men jeg er klar over nu at jeg ikke har respekteret det. Den oprindelig tanke var egentlig at vi skulle ligge os med behageligt musik og lukkede øjne, men ja jeg tror dosis var for høj og det blev for overvældende og setting var ikke til at jeg turde overgive mig til det.

Jeg må indrømme jeg var blevet fristet af at læse "sjove" triprapporter her på siden og efter to aya rejser mente jeg godt jeg kunne håndtere trippet.

Men det helt store forskel var at aya rejsen foregik i et professionelt og trygt miljø med ædru guider til stede, så man kunne føle sig tryg.

Grunden til jeg har skrevet min rapport her er blot for at gøre andre der overvejer LSD klar over, at de ikke blot er sjove sager altid. Derfor vil jeg igen opfordre til man har en erfaren og ædru tripsitter til stede altid der kan give omsorg og støtte hvis krævet.



Imo skal man heller ikke tage lsd, fordi det er sjovt, så kan man tage nogle stimulanser eller drikke noget billigt vodka

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2017 01:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
userx skrev:
kriger skrev:
Det virker som om at du har misforstået Hvad det at trippe handler om.
Tror det er en meget god ide at du holder dig fra
Vider eksperiment, til du er modent og har støre forståelse.
Tak for at dele din oplevelse.


Jeg ved godt hvad det handler om jo, men jeg er klar over nu at jeg ikke har respekteret det. Den oprindelig tanke var egentlig at vi skulle ligge os med behageligt musik og lukkede øjne, men ja jeg tror dosis var for høj og det blev for overvældende og setting var ikke til at jeg turde overgive mig til det.

Jeg må indrømme jeg var blevet fristet af at læse "sjove" triprapporter her på siden og efter to aya rejser mente jeg godt jeg kunne håndtere trippet.

Men det helt store forskel var at aya rejsen foregik i et professionelt og trygt miljø med ædru guider til stede, så man kunne føle sig tryg.

Grunden til jeg har skrevet min rapport her er blot for at gøre andre der overvejer LSD klar over, at de ikke blot er sjove sager altid. Derfor vil jeg igen opfordre til man har en erfaren og ædru tripsitter til stede altid der kan give omsorg og støtte hvis krævet.



Den kvalme fornemmelse du beskriver , med at du prøvet en finger i halsen og fremtvinge opkastet kender jeg godt til på svampe.
Har selv prøvet svampe et par gange. Men efter 4-5 gang, fik jeg det som du beskriver kvalme og angst og troede det ville hjælpe ved at kaste op. Kunne bare ikke fremtvinge mit opkast som man normalt ellers kan hvis man har kvalme. Rør ikke psychedeliske stoffer mere, kan ikke tåle det. Får alt for meget tankemyldre som føre til angst.. Selv når jeg ryger hash eller skunk kan fucke mig op. Har ellers røget i 10 år hverdag næsten. Fra den ene dag til den anden kunne jeg ikke tåle det psykisk mere:(

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2017 19:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
På 2. ayahuasca rejse lykkedes det mig at kaste op og det hjalp rigtig meget. Men det kom lidt igen omend ikke så voldsomt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2017 23:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Frugthat skrev:
Buttkraken skrev:
Fordi det lyder som om, at OP kun er ude efter visuelt guf og at have det sjovt.

Og det må man ikke hvis man vil trippe? Tror ikke lige jeg har fået det memo.
Synes bare det kradser lidt i øjnene, når nogen synes der er eller skal være en bestemt 'rigtig' måde at ville trippe på. Som om man kun tripper korrekt, hvis man får intergalaktiske åbenbaringer eller gakker ud i konspirationer og sølvpapirshatte. Nogle tager dem derfor netop bare som krydderi, fis og ballade. Andre fx til spirituel praksis. Der findes lige så mange måder at tage stoffer på, som der er mennesker der tager dem, og at sige at nogle er mere rigtige end andre, synes jeg er tåbeligt.

Men måske kriger bare mener, at OP generelt bare ikke tænker sig om. Det vil jeg ikke kommentere på, da jeg ikke husker nogle tidligere post. Men det er ikke det kriger skriver.


Selvfølgeligt må man det, men så er 200-400µg LSD godt nok ikke lige det bedste valg imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team