Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 06:07 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:mofukr
dato:12.09.2005
dosis: 1½ mærke på 175 ug
styrke: ++++
setting: Hos venner

bruger rapport:
det startede men at jeg tog et halvt mærke....efter 15 min. kom jeg op at køre men syns egentligt at lsd var lidt overvuderet så jeg tog et helt mere....efter en time begyndte jeg at glide længere og længere væk fra virkeligheden....vi begyndte at slappe a og små grine. det førte til at grine mere og mere....vi begyndte at snakke om hvordan det føltes....det gjorde vi nok i en time hvor vi sad og snakkede om atl og intet....så stilte min ven sin store hamp plante ud midt på gulvet og det var som om at rummet fik alt sin energi fra den plante....det var virkelig overvældene og nu var det kun mig min ven og planten der talte.

på et tidspunkt stod vi ude i køkkenet og snakkede.....det begyndte at blive en meget intens samtale og pluslig begyndte min vens hoved at blive til et katte hoved...og som raoul duke så fint udtrykker det "i couldent explane the terror i felt"....jeg spurgtede ind i stuen og pluslig var jeg ikk bange mere..

vi satte os til at snakke igen....lsd'en stod nu så stærkt som den kunne og alle hvores samtaler var fuldstændig intense...hele verden var så overvældene at vi var nød til at gå udenfor for at taget ikk exploderede a.....vi begyndte at snakke igen men nu vart det så intenst og overvældene at vi stod og blev bange for hinanden...det hele var bare så ufatteligt vildt.....vi gik ind og satte os til at se en film....jeg turde ikk sige noget for jeg var bange for alt og havde kronisk mindfuck...filmen fik mig heldigvis til at slappe a.

da filmen vart halvt færdig begyndte jeg at hallusinere...alt begyndte at ændre form og jeg begyndte at grine igen.
min ven fsldt i søvn ved 5-6 tiden men jeg kunne ikke sove lsd'en stod stadig stærkt men det var ikk så slemt....kunne bare ikke sove så lå bare og så simpsons og vente på at det sku gå over.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team