Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 maj 2023 15:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2023 20:54
Indlæg: 0
Substans/er: LSD, øl og senere molly.
Setting: Hjemme sammen med kæresten, og en kammerat over discord.
Erfaring: Har hallucineret en del på molly eller hash (ja du læste rigtigt)

Dosering:
1x mærke på ca 300µg

Bemærkninger:
I starten notere jeg tid og tilstand. men det kommer jeg hurtigt fra.
Tingene er lidt uklare, men jeg skriver så godt jeg kan.

Triprapporten:
Jeg hører fra en kammerat at han efter et år, igen skal prøve lsd.
Jeg siger han gerne må lægge noget til side til mig, da jeg aldrig har prøvet et stof som er meningen at man skal hallucinere på.
Jeg har hallucineret tonsvis af gange på mdma (har fået af vide, det ikke er meningen) hvor ting bevæger sig, der går skygge mennesker omkring mig eller mit syn kører med 10 fps.
På hash føler jeg mig tit tung. Der er en hylelyd i ørene, og blinkende mønstre på loft og vægge.

Det er torsdag, og jeg er gået på weekend.
Til aftensmad får vi hjemmelavet ramen (mums) og vi deler en flaske rosé.

20:46
jeg klipper mærket midt over og starter med at indtage halvdelen.
Min kæreste er min tripsitter.

21:16
jeg spytter mærket ud
Min kammerat (ikke ham der gav mig lsd'en) ringer på discord, så vi sidder alle 3 og snakker i en gruppe.
Jeg fortæller at i dag er dagen skal skal prøve lsd. han siger "spændende".
Vi knapper en bajer op og hygger os.


22:16
Der kommer en let summen i hovedet.
væggen smelter lidt svagt. Der er nogen hylder med figuere, og de står helt stille, selvom væggen bevæger sig. Det synes jeg er lidt sjovt. øllen smager dejlig. Senere føler jeg at computerskærmen og væggen laver en svag "dolly zoom". Det var lidt vildt, og jeg fortæller det til min kæreste.

Øl er lig med lokum, så jeg går på toilettet en del gange.
På toilettet har vi noget grøn vinyl gulv. Det er ret sjovt at kigge på. Og sidder og stener det hver gang jeg er på toilet. På et tidspunk vælger jeg lige at prøve at gå hen til spejlet. Jeps. jeg er sgu i 4K. Jeg zoner lidt ud i at kigge på mig selv, og griner lidt. Jeg ved at man kan få et hysterisk grineflip, men vælger lige at tillade et par "glug" over læben. Jeg kan ikke helt forklarer det, men jeg føler at jeg "møder" mig selv 1200 gange(??)

Jeg kommer ind til de andre, og fortæller dem om det, og at jeg ikke rigtig kan forklare det. Vi går igang med at spille online ludo. Flotte farver. Jeg kigger på et tidspunkt op i vores træloft. Brædderne svajer ud og ind. ret vildt.

Et andet tidspunk hvor jeg også er på toilet, ser jeg at trægulvet i gangen laver, nærmest "latte art". Du ved de halvcirkler man laver når man hælder mælk i. Det er jeg ret facineret over.

Efter en 3-4 omgange ludo, sidder vi ellers bare og snakker over discord, om alt muligt.


2:05
Vi lægger på, på discord.
Så nu er det bare mig og kæresten.
Jeg tager den anden del af mærket, og vi sætter os til at spille kort.

væggen ligner ny maling der drypper (render)
jeg kommentere meget det jeg kan se. im like "jeg ved du ikke ka se det, men se!" XD

på et tidspunkt her, vælger jeg at tage noget mdma. der ligger noget på en tallerken, og jeg vælger at lægger en finger på det, og køre det op i tandkødet. (du er da godt nok sej hva?)

efter nogen timers kortspil, går det op for mig at jeg ikke kan huske den sidste 1½ time. Altså jeg ved hvad vi lavede, men kan ikke fysisk huske det. Og tænker jeg måske lige var vidne til et blackout.

6:00
jeg hallucinere stadig svagt, men har den der følelse: "godt, nu har vi set det...skal vi snart holde?"

10:00
jeg forsøger at lægge mig lidt i sengen.
Jeg får den her følelse af, at min hjerne tænker: godt...hvordan var det lige hjernen var sat sammen før det her lsd? Hvordan fungere geometri? er jeg okay? kan det her godt nulstilles.


Konklusion:
Det var spændende. men forventede mere af de triprapporter jeg har læst, hvor at ting skulle "transformere sig", eller men ville se "entities". Det så jeg ikke noget af. Kun mønstre, og ting der bølgede.
Det skyldes nok at jeg forventede mere end min mdma trip.

Overordnet er det spændende. Jeg vil altid sige at hvis man skal prøve det, så ha lige en "voksen" hos sig første gang.

Jeg har planlagt at jeg skal prøve igen, hvor jeg tager hele mærket.

_________________
i'm not suicidal. i just don't fear death


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team