Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2017 08:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Setting:

Alene på min sofa, i min gamle lejlighed, for ca 4 år siden, med god musik i rummet - dagslys.

Erfaren bruger.

Dose: 120mg ren n,n-DMT i een lunge.

Rapport:

Jeg pakker min hjemmelavede pibe med 120mg DMT, rullet ind i ståluld, kreerer en god playliste, gør sofaen parat, trækker gardinerne for og forbereder mig mentalt med dybe vejrtrækninger og positive tanker.

Da jeg føler mig klar, tager jeg piben for munden, fører flammen til piben og suger hele dosen i een lunge - og holder vejret så længe jeg kan.

Allerede før jeg puster ud, kan jeg mærke at mit tredje øje begynder at åbne sig meget hurtigt og jeg kaster op, ganske kort (har en spand parat).

Jeg lukker øjnene, men får en fornemmelse af, at jeg skal åbne dem op.

Ned fra mit loft, kommer der elverskikkelser, både hun og hankøn, men de er ikke i fysisk form, nærmere som formede skyer eller røg - de fortæller mig intet med ord, men alligevel fortæller de det hele med armbevægelser og deres blotte tilstedeværelse - jeg bliver budt velkommen og får fortalt at alt er ok.
Der er tre elverskikkelser, to af hankøn en af hunkøn.
"Damen" får jeg et godt øje til, men hun trækker sig lidt i baggrunden, det samme gør den anden "han".

Den tredie bliver pludselig mere familiær og nærmer sig, hans krop svinder lidt hen mens hans ansigt vokser sig større, nu begynder han at puste en strøm af energi ned til mig, den indhalerer jeg, alt hvad jeg overhovedet kan, da jeg ikke længere har lungekapacitet til at suge mere, fader han roligt væk, sammen med de to andre og rejsen ebber roligt ud.

Da jeg lander helt igen, har jeg en en fornemmelse af forundring og forløsning uden lige.

Det var et hæftigt trip, og en høj dose, men jeg blev passet på og jeg følte mig meget velkommen - der var meget jeg ikke kunne nå, at få fortalt på den korte tid.

120mg er min højeste dose DMT til dato og det er ret krads at ryge så meget på een gang, men bestemt oplevelsen værd.
(jeg vil lige tilføje at jeg har røget en del forskellige doser DMT både før og sidenhen - så det er ikke en opfordring til at springe ud i højere doser end 50-60mg).

Mvh HopIFjordeN


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 01:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Har i andre psykonauter mødt væsener på dmt, er jeg meget interesseret i at høre om det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 12:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ifølge "DMT - the spirit molecule" af Rick Strassman er det meget almindeligt at få kontakt med fremmede væsener i andre verdener. Omkring halvdelen af hans forsøgspersoner har haft sådanne oplevelser. Mange af dem fortæller bagefter at de er overbeviste om at væsenerne er virkelige, og eksisterer et eller andet sted derude. Det er lidt mærkeligt at de tror på det, selv efter at de er kommet helt ned, og er tilbage i den kendte verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 12:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har mødt den samme gudinde flere gange nu og udover hende har jeg mødt alt fra aliens til prismo fra adventure time

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 14:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ja - jeg har altid mødt entiteter når jeg har røget DMT. De har rangeret fra de almægtigste inkarnationer af energier til forviste sjæle fra dødsriget (og alt i mellem).
På et tidspunkt betvivlede jeg realiteten af mine oplevelser, og blev mødt af den højeste bevidsthed der afklarede al tvivl i mit sind og på den måde bekræftede mine oplevelser.
Da jeg kom tilbage efter rejsen, kastede jeg op, uafbrudt, i godt 30 sekunder - en lårtyk stråle skød ud af min mund som en laser. Jeg nåede dog heldigvis at tage min skraldespand, eftersom jeg (bevidst) lå på gulvet. Jeg havde hverken spist eller drukket den dag, så var ret overrasket.
Jeg har bekæmpet fysisk manifisterede skyggehænder der greb om min rygsøjle med lys.
De gange jeg har mødt den højeste bevidsthed har den altid været manifisteret som en refleksion af mig selv. Eller jeg har altid følt at det var mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2017 01:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Er det med oev, cev eller begge dele i har mødt jeres væsener?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 20:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2017 16:17
Indlæg: 0
Alf'n skrev:
Jeg har bekæmpet fysisk manifisterede skyggehænder der greb om min rygsøjle med lys.

Det må du meget gerne fortælle mere om det der homie!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2017 00:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Det kan jeg da godt, men det er en længere smøre jeg ikke lige umiddelbart har tid eller overskud til at konkretisere i skrivende stund.
Det kan være jeg finder tid en gang i ugen, så sender jeg dig en pb.
Hvis ikke det sker inden for den nærmeste fremtid har jeg engang skrevet et indlæg herinde et eller andet sted, hvori jeg omtaler det nærmere. Det kan dog også være det har været i en pb.. æh det husker jeg ikke lige nu.
Men altså helt firkantet opsat er det en "rest" fra min nærddøds oplevelse der har sat sig i mig, som jeg har forøgt at holde i skak. Jeg har ikke ord der beskriver det bedre end at barriereren er nebrudt, men det syntes samtidigt misvisende at beskrive det sådan da det efterlader for stor frihed til de frie associationer ift. hvad der vedrører mig, og samtidigt fordi det er så overfladisk ift. den udenfinerbare dybde der opstår i bevidsthedstadier hvor centeret er opløst. Så kan man sanse tingene fra flere sider samtidigt, og alt på en gang, hele tiden. Det er sygt nok at blive sprættet op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2017 12:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
Er det med oev, cev eller begge dele i har mødt jeres væsener?

Det har altid været med cev for mig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2017 21:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ditto - men lige der med de hænder, hændte en mystisk synkronicitet hvor en altan dør smækkede med et ordentligt brag.
Men visualiseringen var udelukkende internaliseret ift. tankeprocessen der forløb.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team