Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 sep 2017 04:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Set/Setting: Hjemme med en nær ven og i godt humør.
Dose: Ukendt, vil gætte på 50-100mg

I løbet af dagen og aftenen havde vi allerede røget DMT nogle gange og været ude i kosmos. Lidt tid efter den sidste rejse kigger jeg på posen og konstaterer at der er til cirka en tur mere tilbage, hvilket jeg fortæller min ven og kigger på ham, vi kigger hinanden i øjnene og nikker begge forstående. Jeg tømmer posens indhold ned i pibens hoved, hvor der sikkert også var nogle rester tilbage fra før. Vi sætter noget behageligt lyd på, jeg sætter flammen over piben og suger langsomt og længe indtil mine lunger er fyldte og jeg rækker så piben videre til min ven, som gør det samme. Allerede her kan jeg mærke at det bliver en intens omgang. Inden jeg slukker lampen tager jeg piben op igen og suger alle de sidste rester. Jeg puster ud og lægger/falder hen på sofaen med ansigtet ned, lukker øjnene og dykker ind i mig selv. Det næste er lidt uklart for mig, men pludseligt fornemmer jeg at min vens energi er meget kaotisk og urolig og jeg tænker at jeg håber han er okay og klarer den. Min ven laver nogle lyde og tager fat i mig og kravler over og lægger sig henover mig. I det han lægger sig på mig, bliver der dannet et kæmpe lys af energi rundt om min bevidsthed og jeg kan mærke hvordan vi både fysisk og spirrituelt smelter sammen. Lyset bliver så til farver og mønstre som dannes rigtig med lysets hastighed og flyver henover universet, men ligeså hurtigt som det bliver dannet bliver det opslugt af en mørk kraft og omdannet til mørke tentakler, som griber ud efter mig og lyset. Det går op for mig at det er en af mine venners indre dæmoner som prøver at opsluge ham og vinde ham over, så jeg kæmper imod og prøverat destruerer den, hvilket ender ud i en kæmpe intergalaktisk kamp, hvor jeg kæmper alt hvad jeg kan for at vise den onde energi, at jeg ikke har tænkt mig at give op og at jeg ikke vil miste min ven til den. Jeg kommer lidt til mig selv og jeg kan mærke at min ven ryster og har det meget intenst, så jeg sætter mig op og holder om ham, mens jeg nusser ham og trækker vejret roligt og dybt og prøver at overføre min rolige energi til ham. Jeg siger til ham at han bare skal give slip og tage det roligt, og vi bliver liggende der i noget tid. Vi kommer langtsomt ned fra trippet og vi ligger bagefter og snakker om det og prøver at forklare hinanden, hvad der skete og hvad vi hver især havde oplevet. Det viste sig at vi havde oplevet flere af de samme ting, vi havde begge set det samme lys og begge følt at vi smeltede sammen blandt andet.
Helt klart en af mine mest intense, smukke og mest lærerige oplevelser med DMT.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2017 19:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2017 16:17
Indlæg: 0
Lykkedes det jer, at overvinde hans dæmon?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 14:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil mene at vi vandt denne kamp med dæmonen

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team