Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2016 23:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Substans: DMT
Dose: 40 mg + en rest fra en tidligere session.
Setting: I min seng.
Erfaring: 7 tidligere trip

Da jeg tager sidste hvæs af piben, flimrer og forsvinder mit syn, og min hørelse kollapsede, så jeg efterlod kroppen i stilhed.
En farverig lotuslignende blomst, set fra oven, rotere og omdannes til et øje, som jeg trækkes igennem.
Jeg laver en kolbøtte og lander i en galakse, med en ubeskrivelig massefylde, alting var tykt, massivt og dog gennemsigtigt. Der var fyldt med uendeligt mange forskellige entiteter, og alting levede, på anden vis end hvad man ellers opfatter som ”døde” objekters levetid. Vi alle roterede og eksisterede og bare var. Vi hilste alle indbyrdes med syn og sind, og straks undrede vi os kollektivt over hvad det her var og er.

Vi grinte alle sammen, smilte og slangede os igennem hvad end form vi formåede at besidde i afledningen af mødet. Konstant fremkom undren over sammenbindingen af den umiddelbare opfattelse vi alle syntes at give afkald på i vores udtalte uforståenhed over årsagen til at alting syntes at være hvad det er, hvorved jeg på ny undres. For hvad er det? Flere af os bliver enige om at det er formålsløst at forsøge at uddybe, da beskrivelsen i sig selv vil opfattes subjektivt, hvoraf selve indtrykket kun kan afspejles ved indsigten i den individuelle opfattelse vi hver i sær besidder. Vi grinte derved videre. Smilte, grinte og skiftede position og form. Vi alle besad dog en kerne af en selvopfattelse, omend andre beskrivelser måske er mere passende, som forblev definerbart sammenlignet med hvem end, og hvad, vi omgav os i situationens kompakte udfoldelse. Dog var selve scenariet transparent, hvorved det var muligt at se fra den ene yderlighed til den næste, uden at bevæge sig. Alle leder, kanter og spejlinger sammenflød til et indtryk.

Forinden ovenstående trip, havde jeg to timer tidligere røget en tilsvarende dose.
Der oplevede jeg at mit venstreøje, selvom det var lukket under hele trippet, blev krænget, og holdt åbent af to lange fingre, hvorefter et slangeformet tentakeløje borede sig ind i mit hoved og ledte efter noget, som jeg troede at jeg forstod. Det konstaterede at der ikke var hvad den efterspurgte, og sked mig derefter i højre hjernehalvdel.

Jeg havde efter begge sessioner en dyb indre ro, da den umiddelbare opfattelse i sig selv er åbenlys, men også uddybningen af den kompleksitet vi omgives resonere tungt i sig selv.
Kort efter sidste trip faldt jeg i en dyb søvn hvor jeg i en drøm befandt mig på en roterende rutsjebane fyldt med op og ned ture, der suste igennem maskebal, cirkusser, spøgelses/skræmmehuse, spejllabyrinter, forhindringsbaner, guldminer og jernbaner.


Jeg har i sjov forsøgt at efterligne det synsindtryk jeg opfattede under ”indledningen” af anden rejse, de skal derfor forsøges opfattes sammenlagt og omskiftende


Billede
Billede
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2016 13:13 
Fed beskrivelse Alf´n!
Sjovt at du nævner, at dine drømme blev forandrede. Det gør mine også, og efter en DMT session, er mine drømme rene DMT fraktaler og perfekt symetri.

Dine billeder af lotus blomsten, er også lige i skabet. Ingen oplevelse er så perfekt symetrisk som DMT oplevelsen. Der er simpelten intet, der kan gøres bedre. DMT oplevelsen er bare perfekt!


Top
  
 
Indlæg: 02 jun 2016 18:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ja, det er virkeligt, helt bestemt, noget helt specielt!

Jeg takker, tak! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team