Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jan 2016 02:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
At Peace With Me, Myself, and I

Substans: DMT
Dosering: ?![3¤ Ingen ide
Set/Setting: Hjemme hos mig selv
General Info om trippet:
Jeg havde prøvet at ryge det 2 gange før, for at vende mig til den utrolig vanvittig bodyhigh der fulgte med.
Første gang jeg prøvede blev jeg skræmt, og bekæmpede det med hver muskel.
Men efter et par sessions accepterede jeg bodyhighen, og ventede ca. 2 uger før dette trip.


Jeg havde haft en lang dag, havde tidligere på dagen vågnet op med følelsen af jeg var klar til at kigge på at prøve at ryge mit spice, og besøge mit indre.
Fra da jeg stod op ryttede jeg op, fulgte en strikt levestil, for at kunne slappe 100% af før jeg "forlod denne verden".
Tog mig et langt bad, barberede mig, og faktisk også børstede tænder!
Klokken var sloget ca. 23:25, min familie var gået i seng, alt lys var slukket på nær et LED strip under min seng som forkastede skygger udover hele mit værelse i alverdens farver.
Jeg sad og brugte måske 20 minutter på at ryge en smøg, finde noget musik jeg ville kunne nyde i mit trip, og lagde mig fuldkommen tilrette i min seng.
Åbnede min lille stashbox, hev min nybyggede "The Machine" op, og fandt resten af remedierne frem.
Jeg loadede den lille ildbagte scrub med noget dmt kaldt "Dream sand".
Restartede playlisten, og tog så det første hit.

Intet, intet røg.
Jeg undrede mig, og prøvede igen!
Igen intet, jeg blev bange for jeg havde brændt hele molevitten, men valgte at prøve igen.
Tredje gang, er lykkens gang, jeg får ramt perfekt, jeg kan mærker at hele min hals tørrer, som om hele min hals blev til plastik.
Væggene begyndte langsomt og vibrere rigtig voldsomt, hele mit værelse smeltede fuldkommen sammen, og valgte derfor at lukke mine øjne.
"At blive skudt helt ud til stjernene" er det eneste der vil komme tæt på den følelse.
Det var som om at hver del af min krop var skud til deres helt eget universe, jeg havde mistet alle former for sanser, men kunne mærke at jeg var varsom med min vejrtrækning.
Pludselig begyndte et nyt værelse at dukke op, og var oplyst var stearin lys.
Musikken var stille og rolig, det var meget roligt Melodic Minimal jeg hørte, og acceptere derfor nemt de store forandringer der nu skete inde i mig selv.
(Det her billed er nok det tætteste på jeg kommer på at beskrive der jeg befandt mig:
Billede

Et kæmpe sus af eufori slog mig, og jeg befandt mig ligepludselig ved et bord sammen med 2 ugenkendelige skabninger.
Jeg kiggede højt op på den der sad til højre for mig, den smilte, og løftede sit glas!
"SKÅL"-følelsen slog os alle 3, hejste vores glas højt, og skålede!
Musikken kom ikke længere igennem mit in-ear headset, men over det hele, jeg kunne mærke bassen i hele min krop, og den voldsomme energi musik nu skaber!
Jeg kiggede rundt, observerede de nye omgivelser, følelsen af kærlighed kommer som bølger. Jeg endelig hjemme.
Der var massere af disse store, høje skabninger, når jeg kiggede på dem kunne jeg kun se "lys", som om der ingen former for bedømmelser fandtes her.
Her snakkede man ikke, sprog ledte kun til had, misforståelser, uenighed, og arrogance.
Ved øjekontakt udviklede man et slags kortvarigt connection, en "bridge" hvor man kommunikerede med følelser.
Min personlighed var nu min nye påklædning, jeg kunne være den mærkelige, misforstået, underlige, og det accepterede alle!
Tiden fløj, og vi alle hyggede os.

Vi sad ligepludselig alle 3 nede i en swimming pool, fyldt med gennemsigtigvand hvor hele universet gemte sig bag.
Man kunne se alle universets stjerner, planeter, sole, og byer.
Det var skønt bare og flyde helt vægtløs i rummet, jeg havde aldrig forstået mig selv indtil nu.
Jeg accepterede alt sort i mit liv, men kom tættere på alt det gode.
Det skabte drømme, ideer, og lysten til at jagte dem igen!
Mit trip havde forvandlet sig om til et fantastisk oplevelse med alle mine følelser, alt det onde betød ikke længere noget.
Jeg var endelig i et, med mig selv, yin og yang.
Alle det gode, onde, neutrale, hadefyldende, elskende følelser kunne nu enes efter mange års kamp.
En special følelse af "healing" slår min krop, imens jeg holder mine hænder formet på en underlig måde.
Jeg blev helbredt, sat plastre på alle de følelses-sprængte huller, passet på.
Der var ingen stemmer, ingen væsener mere, kun mig i midten af alt.


Noget fanger min opmærksomhed, og jeg åbner kort mine øjne.
Jeg kan mærke min automatiske vejrtrækning, hele mit værelse er stadig helt slugt i fractals, og en tung vægt fra skuldrene var fjernet.
Lidt efter lidt kom jeg ved mig selv, og lå helt stille i min seng.
Jeg havde slet ikke travlt med at tænke på de million ting jeg nu havde set, eller følt.
Men den følelse af at være i et med sig selv, sad der stadig.
Fumlede lidt med min hænder som rystede, ned i en pakke smøger, og efter på jagt efter en lighter.
"Wow" hviskede jeg, og tog mit første hvæs.


Tak hvis du har læst helt herned til!
Det var et meget dybt trip, ord vil ALDRIG kunne forklare det jeg har følt, eller set.
Men meget har jeg lært om mig selv, og meget er der at lære endnu :)
Kram! :o

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Senest rettet af Alcapwn 23 jan 2016 01:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2016 17:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Tak for interessant læsning! Godt skrevet.

Lyder som en smuk spirituel oplevelse.

:)

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2016 13:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Nona skrev:
Tak for interessant læsning! Godt skrevet.

Lyder som en smuk spirituel oplevelse.

:)

Smukt var det!
Det var også været min første "rigtige" spirituelle oplevelse, fuldkommen out of body experience, så rigt på følelser jeg slet ikke kendte!
Og tak fordi du læste, det jeg glad for :)

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2016 15:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Fucking spot on. God læsning.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2016 20:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2016 13:17
Indlæg: 0
Jeg bliver nød til at rose dig for denne fabelagtige og velskrevne rapport. Altså respekt for at du så simpelt, forståeligt og flot skrevet har kunne sætte ord på en sådan storslået oplevelse, der normalt er svær at beskrive. Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 01:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Pestilence skrev:
Fucking spot on. God læsning.

Den jeg glad for at høre :gud:
Tak!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2016 02:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Alcapwn skrev:
Nona skrev:
Tak for interessant læsning! Godt skrevet.

Lyder som en smuk spirituel oplevelse.

:)

Smukt var det!
Det var også været min første "rigtige" spirituelle oplevelse, fuldkommen out of body experience, så rigt på følelser jeg slet ikke kendte!
Og tak fordi du læste, det jeg glad for :)


Det var så lidt! :gud:

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 20:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
purloeg skrev:
Jeg bliver nød til at rose dig for denne fabelagtige og velskrevne rapport. Altså respekt for at du så simpelt, forståeligt og flot skrevet har kunne sætte ord på en sådan storslået oplevelse, der normalt er svær at beskrive. Tak

Det er virkelig skønt at høre det giver mening, og der er sammenhæng.
For ja, det er vildt svært at forklare.

Det her trip har skubbet mig rent motivations mæssigt.
Jeg møder op hver dag, tager alle hårde vagter, og formår at passe en god livstil.
Snart flytter jeg ud af mors hytte igen, og på egne fødder igen.

Tak for din læsning :)

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team