Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jul 2015 15:00 
Substans/er: DMT
Setting: I gården
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
45mg n,n-DMT freebase, røget på en crackpipe

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Stille atmosfære i gården, dagslys, ingen musik og frisk som en fisk.


DMT rapport
Jeg sidder i skrædderstilling i haven på mit tæppe, og jeg har taget skoene af.

Jeg sætter lighteren til piben, og begyunder at suge dampen. Jeg ryger 45mg i et sug, og holder dampen inde i så lang tid jeg kan huske. Jeg lukker øjnene, og lægger piben fra mig. Jeg begynder at se mine tanker i farver og bølger. Alt ligner mig selv, mine tanker former sig som jeg ser ud i bølgeform. Jeg ser mig selv siddende i meditations stilling, men i en form der kunne hede Bølge/linjer, altså ikke i fast hel form. Det er som at sidde inde i the pineal gland, og kigge ud igennem en selv. Jeg ekspanderer og bliver til et kæmpe rum/rektangel. Platons Idelære anbefales herfra, hvis man vil prøve at forstå dmt:) Jeg tænker, at jeg gerne vil se hvordan verden ser ud, imens man er på dmt, og åbner øjnene. Jeg mister selvkontrollen med det samme, da intet ligner
sig selv, og det føles som jeg bliver suget ned i joden og opløses. Jeg kommer lidt til mig selv og ser mine sko. Jeg vil tage skoene på, men de smelter ud af min hånd og mine fødder smelter bare af mine ben. Jeg er tæt på at panikke, rejser mig op og går. Alt skifter imellem at ligne helvede og himmerige i takt med at jeg mister kontrollen på angsten og fanger den igen. Altså hvergang jeg bliver bange ligner alt helvede, og når jeg slapper af ligner alt himmerige. Dette skifter fra sekund til sekund, og det føles som det har skiftet 50 gange på de 20m jeg når at gå.
Jeg bliver enig med mig selv om, at jeg nu er blevet sindsyg, og begynder at hive mig selv i andsigtet og håret.
Jeg tænker at det er ligemeget det. Man skal aldrig blive bange eller angst, heller ikke hvis man bliver sindsyg, så jeg kaster mig over en busk, lukker øjnene og svæver afsted. Jeg følger min åndedræt for at kunne finde roen igen. Alt ligner igen mig selv, og jeg ligner en djævel når angsten begynder at snige sig ind, men ser tilgengæld meget sød og blid ud når jeg finder roen:) Efter lidt tid begynder jeg at kunne høre fuglene igen, jeg prikker mig selv på kinden med min finger, for at checke om jeg kan mærke mig selv og er på vej tilbage, det er jeg heldigvis :D Jeg ligger og griner lidt af mig selv i et stykke tid, før jeg rejser mig. Alt ser stadig sjovt ud, jeg tager mit tæppe, pibe, mine sko og går ind i lejligheden igen.

WOW:D

Vh Ø Tripperen!


Senest rettet af Ø Tripperen 18 okt 2015 15:41, rettet i alt 3 gange.

Top
  
 
Indlæg: 25 jul 2015 23:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Angst er helvede og helvede er angst. Al had er angst projiceret ud på omverdenen. Det var en god indsigt at få med sig i bagagen. Sat nam


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2015 23:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 mar 2015 21:20
Indlæg: 96
Hej Ø Tripperen!
Kunne ikke lade være med at sidde og klukke lidt for mig selv da jeg læste din beskrivelse. "Jeg bliver enig med mig selv om, at jeg nu er blevet sindsyg, og begynder at hive mig selv i andsigtet og håret." Kender ALT for godt den fornemmelse. Og faktisk vil jeg mene der ikke findes en mere ærlig tanke end den. Ren ydmyghed over verden og det man vide med hovedet. Og for fanden hvor er det forfriskende at erklære over for sig selv en gang imellem for kun at finde ud af at man lige "var nede under virkelighedens slør" og kom levende ud derfra med fornuften i behold. Måske endda styrket!

"Jeg bliver enig med mig selv om, at jeg nu er blevet sindsyg" haha det er fandme priceless!! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2015 23:53 
Yes du har helt ret! Jeg har selv skrevet rigtig meget om angst, jeg mener at jeg ved meget om angst, og alligevel kan den snige sig ind på mig, imens jeg er på dmt :)
Jeg har aldrig før jeg røg dmt oplevet angst! Jeg har jagtet den længe, nu har jeg endelig fundet den, og den er sgu sjov at lege med, men også skræmmende :D

Haven var sgu ikke den bedste setting til min erfaring hehe. Det er lidt flovt/sjovt fordi at der var andre mennesker nede i haven, og de må have set mig vælte rundt dernede, da jeg havde græs over det hele, da jeg kom indenfor igen :D
Jeg troede at jeg kunne gøre det stealth hehe.
Men jeg skulle selvfølgelig have siddet med øjnede lukkede hele tiden, men min nysgerrighed overtog mig endnu engang.

Vh Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 27 sep 2015 17:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2014 14:22
Indlæg: 1
Ø Tripperen! skrev:
Man skal aldrig blive bange eller angst, heller ikke hvis man bliver sindsyg, så jeg kaster mig over en busk, lukker øjnene og svæver afsted.


Vanvid eller det at være sindsyg er nok det der skræmmer mig allermest ved den psykedeliske oplevelse. Hvordan formår du at hive tanken ind i trippet "Man skal aldrig være bange eller angst", netop når du er sindsyg. Er det noget du meditere meget på eller tænker meget over, så det er en slags "muscle memory".

Jeg har selv engang fået meget ondskabsfuld vanvid i et trip, og det skræmte mig ikke at jeg måske ville dø. Det skræmte mig at jeg måske aldrig ville dø og at det vanviden ville vare for evigt?

Jeg spørger, ikke fordi jeg ikke tror på dig, men fordi jeg tror jeg kunne drage enorm nytte af din måde at deale med det på - Set med "How to deal with a badtrip"-øjnene :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2015 17:09 
heroicdose

Ja det er noget jeg tænker meget over, nemlig sådan at det er en slags muscle memory. Jeg prøver altid at sige til mig selv inden jeg begynder trippet, at jeg kender risikoerne, og jeg tager dem med fuldt bevidsthed. Derudfra konkluderer jeg, at det er ligemeget om jeg bliver sindsyg, eller tager skade af det, da jeg ikke kan leve uden disse oplevelser. Og så bliver det pludselig ligemeget om det udvikler sig til vanvid, eller om jeg bliver sindsyg, da hverdagen på den anden måde er for kedelig.

Der er aldrig en grund til at være angst, da det kun forårsager at man tænker mindre fornuftigt, og derved tager mindre fornuftige beslutninger. Hvis man forsvarer det at være angst, er det kun fordi at man selv er grebet af det, da det kun er i de situationer, at man tænker så ufornuftigt, at man mener at det er forsvarbart at være angst.

På den måde formår jeg rimelig godt, at holde angsten på afstand, og angsten er faktisk det eneste fænomen som kan gøre at man tager skade, eller bliver sindsyg:) Og hvorfor skulle det være forfærdeligt at være sindsyg, det ved jeg ikke noget om, det har jeg aldrig prøvet. Det tætteste jeg har været på en ubehagelig psykisk tilstand er dette DMT trip, og det var kun fordi at angsten oversteg mig, da jeg fik samlet tankerne til at jeg skulle overgive mig da intet andet giver mening, fik jeg det godt igen:)
Døden er heller ikke noget der går mig på, da jeg er ikke af den overbevisning, at døden eksisterer.

Det er bare min konklussion, håber at det giver mening:)

Vh Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 27 okt 2015 20:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2014 14:22
Indlæg: 1
Ø Tripperen! skrev:
heroicdose

Ja det er noget jeg tænker meget over, nemlig sådan at det er en slags muscle memory.

Døden er heller ikke noget der går mig på, da jeg er ikke af den overbevisning, at døden eksisterer.


Tak for svaret Ø, og tak for din kommentar i mit ayahuasca-opslag.

Dit syn på døden og din formulering deraf, er bare golden :) Som at det kun var religiøse mennesker der tror på døden, og at rationelle mennesker ikke gør - Og det er jo meget sandt efter min mening, da jeg tror enhver videnskabsmand ville tvivle på døden, hvis han fik den overvældende mængde empiriske data, som han kan få blot ved en håndfuld svampe i hånden (eller dets lige).

- For at lige tage det et skridt videre, så tror desværre ikke en teori om at døden ikke eksisterer ville blive taget seriøst af andre end religiøse tåber(som i virkeligheden nok tror på døden) og så folk der har haft en psykedelisk oplevelse. Dataerne kan, i hvert fald ikke anno 2015, bliver vist til videnskabsmændende og deres hunger efter statistik, andet end de selv tager rejsen - og så er det jo en subjektiv oplevelse - men som Terence Mckenna så fint sagde: "Unfortunatly(for videnskabsmændene), subjective experience is all we will ever have".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2015 23:01 
Jeg er 100% enig Heroicdose.

Og hvis vi begyndte at formulere en videnskabsmands eget udsagn imod ham, ville han hurtig indse at sådan er det.

Vores fysik videnskab siger, at energi er en konstant og kun kan omsættes, og ikke forsvinde. Og livet er ihvertfald en energi, ellers var vi jo ikke eksisterende.

Og hvis vi begynder at snakke eksistens, kan vi hurtigt blive enige om, at det kun er eksistens der eksisterer, og ikke eksistens, eksisterer ikke. Det ligger vel lidt i sætningen. Og mennesket eller ihvertfald ateister forbinder jo døden med ikke eksistens, altså kan døden ikke eksistere.
Dette er en indsigt, som jeg regner med, de fleste oplever efter stort forbrug af psykedelika og specielt DMT. Men det kan jeg ikke vide, da jeg kun har mig selv at tage udgangspunkt i.

Igen håber jeg, at det giver mening:)

Vh Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 12 maj 2016 00:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 21:50
Indlæg: 128
Geografisk sted: Odense
Det lyder vildt, men jeg tænker alligevel at du måske skulle have haft lige et enkelt hit mere for at få den fulde breakthrough. Det er bare enormt svært at få sig selv til at gøre når trippet på niveauet inden breakthrough allerede er enormt kraftigt og man er sikker på at man har fået rigeligt. Men med fuldt breakthrough burde det have været umuligt for dig at rejse dig op under oplevelsen. De fleste snakker om en kraftig følelse af tilstedeværelsen af andre højere dimensionelle væsner. Har dog aldrig selv prøvet det, men har tænkt mig at forsøge mig med DMT her til sommer. Vil nok tage nogle forberedende svampe og syretrips inden jeg kaster mig ud i det. Er lidt i tvivl om hvad den bedste metode er, om man skal arbejde sig op i dose eller bare tage springet i første forsøg ud på den dybeste ende. Mange forklarer at niveauet lige under breakthrough kan være ret skræmmende og ubehageligt, det virker også lidt til at der var nogle elementer med af det i din beskrivelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2016 11:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg kunne også godt tænke mig at høre, om du har nogen forslag til hvordan man bedst forbereder sig til et DMT trip. Jeg ved endnu ikke om jeg vil gøre det. Har kun prøvet svampe en 4 gange, samme antal gange MDMA og ikke LSD. Massere af cannabis dog. Føler virkelig bare jeg godt kunne bruge en tur ud i hyperspace og få omrokeret lidt på mit sind. Jeg er klar over det er en massiv psykedelisk oplevelse, men har svært ved at finde god information om pros and cons.

Mig og mine venner havde nemlig bestilt nogle svampe på nettet, men fik istedet tilsendt et gulligt krystal produkt (hvis det er DMT, så har vendoren fanme fucket op for vi gav 900 kroner for 25 gram svampe og fik istedet 3,5 gram af det her pulver), der dufter kraftigt. Det ligner til forveksling dette (som skulle være DMT):

Billede

Findes der egentlig testkits til DMT, synes ikke jeg kan finde et EZ kit i hvert fald.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2016 02:29 
Nørden skrev:
Det lyder vildt, men jeg tænker alligevel at du måske skulle have haft lige et enkelt hit mere for at få den fulde breakthrough. Det er bare enormt svært at få sig selv til at gøre når trippet på niveauet inden breakthrough allerede er enormt kraftigt og man er sikker på at man har fået rigeligt. Men med fuldt breakthrough burde det have været umuligt for dig at rejse dig op under oplevelsen. De fleste snakker om en kraftig følelse af tilstedeværelsen af andre højere dimensionelle væsner. Har dog aldrig selv prøvet det, men har tænkt mig at forsøge mig med DMT her til sommer. Vil nok tage nogle forberedende svampe og syretrips inden jeg kaster mig ud i det. Er lidt i tvivl om hvad den bedste metode er, om man skal arbejde sig op i dose eller bare tage springet i første forsøg ud på den dybeste ende. Mange forklarer at niveauet lige under breakthrough kan være ret skræmmende og ubehageligt, det virker også lidt til at der var nogle elementer med af det i din beskrivelse.


Jo du har helt ret. Det helt store breakthrough fik jeg ikke, men fik rigeligt til den erfaring jeg havde, på det tidspunkt. Dette var tredjegang jeg røg DMT. Kan godt fortælle, at det er nemmere sagt end gjort, at tage et hiv mere i den tilstand jeg var i. Det er pænt sagt umuligt, hvis ikke man har andre til at holde piben og lighteren, da man hverken kan se eller føle en skid. Derudover er DMT sindsygt svært at ryge, det kræver teknik for at bryde igennem. Når man kommer op på 50mg, begynder det at kradse som ind i helvede, og det opleves mest af alt som om man inhalerer plastik røg med knuste bilruder i, der skærer sig ud igennem din hals og dine lunger. Tungen og læberne bedøves og bliver følelsesløse.
De første par gange troede jeg, at jeg brød igennem, da det var så voldsomt og intenst, i forhold til alt andet jeg havde prøvet. Men har så bagefter erfaret, at det gjorde jeg slet ikke, der var lang vej. Stadig er det ofte, at jeg ikke formår at bryde igennem. Dette skyldes tildels, at jeg har en høj tolerance, og derfor skal ryge lidt mere end de fleste for at bryde igennem, og det er svært. Problemet er sådan set ikke, at man ikke vil have mere. Problemet er at man næsten ikke kan ryge mere, fordi at lungerne trækker sig sammen og nærmest kollapser og går i kramper.
Dog er jeg altid tilfreds med resultaterne, og er faktisk blevet glad for smagen efterhånden, som tiden er gået.
Det lyder måske helt forfærdeligt, men det er det ikke. Det er bare en opgave, der kræver vilje. DMT er ikke til folk der vil have det sjovt. Det er heller ikke til "alt for intet" mennesker, der ønsker en nice oplevelse uden regning.
Nu har jeg nævnt alt det problematiske med DMT, men som også er med til at gøre DMT, til det det er! Det positive vil jeg lade være uskrevet, da jeg ikke mener, at vores sprog er i stand til, at give en retfærdig beskrivelse af denne guddommelige substans. Guddommeligt er eneste rigtige ord til beskrivelsen af oplevelsen. Men jeg kan sige, at jeg meget sjældent har besøg af entiteter i modsætning til mange andre. Har faktisk kun oplevet det 2 gange sådan meget kort.
Angående hvordan man bedst forbereder sig til DMT, er det svært at sige. Umiddelbart vil jeg sige, at det kan man ikke, man vil få et chok uanset hvad. Hvis ikke har man enten ikke fået nok, eller også har man intet forstået af det, og derved nægter det. Alligevel vil jeg med forsigtighed sige, at det i de fleste tilfælde vil det ikke give nogen videre mening, at begynde at eksperimentere med DMT, før man har været det meste igennem i det psykedeliske univers. Ikke fordi at Svampe eller LSD på nogen måde kan gøre en klar til DMT (det kan de ikke!), men hvis man er vant til at trippe seriøse selvudviklingstrip, har man nemmere med at bearbejde oplevelsen bagefter. Også fordi at jeg tror, det kan blive svært at få noget ud af oplevelsen, da den vil være svær at forstå. Eller hvis man har alderen med sig, der er jo ingen grund til at forhaste sig, DMT´en går ingen steder. Men det er meget individuelt. Nogle prøver det kun en enkelt gang og aldrig igen, og andre formår at flyde med førstegang.
På den anden side, vurderer jeg, at det er meget nemmere at få negative efter effekter i form af angst, psykose or what ever, ved brug af LSD og Svampe, end hvad det er med DMT. Når DMT trippet er over, er det over. 20-30min efter indtagelse er alle effekter væk. Jeg har aldrig oplevet nogle negative efter effekter. Siger dog ikke, at det ikke kan ske. Men sindet er forbavset, og har meget at evaluere.
Angående dosering de første gange, er det bare et at gøre, og det er, at ryge så meget som man kan. Doser 40mg og ryg så alt hvad du kan. Du får sandsynligvis ikke alt med første gang, det kræver lidt øvelse. Man får intet ud af de små doser under 20mg, selvom mange ikke formår at ryge mere første gang. Men efter 30mg stiger response kurven grusomt!
Der er vildt stor forskel på 30mg og 40mg. Det samme er gældende fra 40 til 50mg, og fra 50-60mg og sådan kører det.
Håber at noget af det er brugbart, og jeg ønsker dig en god rejse til den tid, hvis du vælger, at tage kvantespringet :)

Hector Salamanca
Jeg har nok svaret det meste af dine spørgsmål ovenover, men hvis du er i tvivl, kan du bare vente et år eller to. Da jeg røg DMT førstegang, havde jeg i omegnen af 35-40 Svampetrip, måske 17-18 LSD trip, MDMA, Ketamin, LSA, Nbome, 2C-x, Salvia osv i bagagen. Salvia er måske godt at prøve før, så får man en lille indsigt i, hvad for et niveau man arbejder på. Også bliver man positivt overrasket, når man så prøver DMT, da Salvia er mere skørt.
Det vil helt sikkert hjælpe på forberedelsen, hvis man sætter sig lidt ind i den spirituelle verden før. Både ved læsning og meditation. Det giver ikke nogen videre mening, at læse en masse trip-rapporter for at forberede sig, når vi snakker DMT. Simpelten fordi at tekst ikke beskriver oplevelsen og følelserne på noget måde.
Hvis en jeg ikke kendte kom og spurgte, om det var forsvarligt/fornuftigt at ryge DMT med 4 Svampetrip og 4 MDMAtrip i bagagen, ville jeg sige nej. Men det afhænger af så meget andet. Den bedste til at vurdere det, er dig selv. Og du har ikke engang den fjerneste mulighed for at vide, om det er nu du er klar eller ikke. Det er der ingen der ved.
Hvor gammel er du?
Lige det at du har fået DMT´en tilfældigt, og at det ikke er noget, du i virkeligheden har opsøgt og gjort noget for at skaffe, siger mig, at det måske ikke er nu det burde være. Men det ved du bedre selv.
Umiddelbart vil jeg sige, at alle bliver klar til DMT på det rette tidspunkt i livet. Og jeg vil også anbefale alle at prøve det ihvertfald engang. Det er så synd at folk går ind i døden, uden at have set hvad det er, de går ind i:)
Så det korte af det lange må være: Vent så længe du kan, og pres så dig selv til at vente lidt længere, så er du klar :D
Men det er en lækker fangst du har gjort, hvis det er DMT. 3,5g er jo en fin mængde når vi snakker DMT, der er mange trip! og for 900kr er det altså billigt!


Gul DMT dufter kraftigt af noget, jeg ikke helt kan at beskrive. Men jeg synes det dufter lækkert, nærmest guddommeligt. Men du kan smage lidt på det. Det smager moderat bittert. Hvis du lægger lidt på tungen, opløses det og danner en oliefilm rundt i munden og bedøver meget let. Hvis den er renset meget godt og er helt hvid, lugter det mindre, og danner en mindre olieret konsistens i munden.

Det blev en længere en det her, men det siger nok lidt om min entusiasme for The Spirit Molekyle.

Vh Ø Tripper


Top
  
 
Indlæg: 30 maj 2016 00:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tak for den forklaring, selvom det ikke kan forklares med ord, tror jeg min forståelse for hvorvidt jeg skal vente steg.

Jeg tror helt klart jeg skal vente, men hvis pulveret testes positivt som tryptamin, er jeg ved at være overbevidst om jeg har fat i den rigtige vare. Også skal den gemmes til senere i mit liv.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team