Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2014 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 13:19
Indlæg: 14
I søndags (22/6-2014) prøvede jeg det mest vildeste, mærkeligste og noget så utrolig spændene jeg nogen sinde har prøvet.
jeg røg DMT for første gang, da jeg var blevet anbefalet af en kammarat at prøve det nogen gange før jeg kastede mig ud i at drikke Ayahuasca. jeg røg det på en 1,5l flaske og da jeg pustede røgen ud forsvandt alt hvad jeg kender til, og jeg var sendt af sted. lige som om jeg var til stede i en helt anden intelligens og kunne slet ikke forklare hvad jeg oplevede havde aldrig se de ting jeg så, nogen steder før. først følte jeg mig lidt skræmt men der efter følte jeg mig glad og let som om jeg fløj rundt i det yderste univers. da jeg kom til mig selv igen efter 30min. havde jeg stadig en underlig let følelse i kroppen og mit hår mærkedes helt elektrisk og jeg begyndte at grine helt vildt, men efter 5min. var alt helt normalt igen og jeg følte jeg havde fået en frisk ny energi. :D

tænker det er noget jeg godt vil prøve igen engang, men det er noget af et kraftfuld middel. så hvor længe skal der gå imellem at man ryger det?

_________________
WRAAAA TAG MIG MED!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2014 02:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 nov 2014 12:56
Indlæg: 1
hvor høj en dosis havde du røget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2015 18:52 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Der skal gå omkring en 5-7 dage imellem, så du ikke oplever tolerens. Tillykke med trippet!

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team