Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 dec 2011 01:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2010 11:34
Indlæg: 152
Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
Substans/er: DMT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Faktisk har jeg endnu ikke fået at vide præcist hvilket plantemateriale disse kapsler indeholdte, vi vidste blot at der skulle være til cirka 2 trip i en kapsel.

Det er dårlig HR, men jeg stoler på de mennesker jeg fik det af.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
forventningsløs, det er når jeg har det bedst.

jeg havde dog i baghovedet at vi nok skulle drikke nogle øl senere på dagen.

Triprapporten
dato: ukendt/irrelevant

To af venner af mine (O og M) og jeg, havde på det tidspunkt lige anskaffet os to kapsler med plantemateriale indholdende hver cirka to trip. De andre havde en til deling og jeg en for mig selv.

Vi går op på O's værelse med en bong og en lille pibe uden egentlige forventinger til hvad vi nu skulle til at opleve, ud over hvad vi hver især har læst og hørt fra andre der har prøvet netop denne form for DMT. (de to andre havde ikke selv prøvet det før, og jeg havde prøvet det et par gange før men i krystalliseret form)

O starter med at ryge en øjemålt dose på den lille pibe. Han oplever ikke det store ud over mild farveforøgning og virker mest af alt som om han bliver lidt skuffet.

M ryger cirka samme dose på bongen, og siger at foden på bongen ændre størrelse og igen en farveforøgning, ellers ikke den store virkning.

Jeg vælger bongen og ud fra de andres kommentare vælger jeg en lidt større dose og fylder i hovedet. Smagen minder mig om mine tidligere forsøg med stoffet dog langt mindre harsk og generelt mere behageligt, komplimenter herfra og til bongen.

Jeg holder røgen inde indtil jeg kan se at farverne på det mønstrede tæppe der hænger midt i rummet på en skråvæg begynder at forstærkes og smelte stille og roligt, da jeg puster ud mærker jeg det stortset ikke og vælger næsten automatisk at lukke øjnene.

Vi hører The Doors og det er som de fraktalmønstre der er hele vejen rundt om mig og suger mig længere og længere ind ligesom gør det i takt til musikken, det er yderst behageligt. Min nysgerrighed bliver lige pludselig i fokus og som om det var et spørgsmål som jeg svarede rigtigt på befinder jeg mig nu i et helt andet rum, et hvor man hverken kan kende hvor langt eller hvor højt rummet er.

Rundt om og primært foran mig er der et utal af væsner (med væsner mener jeg menneskelige skikkelser dannet af farverige fraktalmønstre) og de ”groover” til musikken som jeg stadig kan høre tydeligt i baggrunden. De byder mig velkommen, ikke med ord men med en slags kropssprog eller følelse, og to af de forreste invitere mig til at danse med dem og opleve deres glæde ved eksistensen.
Jeg sidder i skrædderstilling i den fysiske verden, men det behøver man tilsyneladende slet ikke ændre på for at danse på deres måde, jeg bliver fuldstændig forgabt i den festlige, glade og muntre stemning og jeg danser med disse væsner (som i øvrigt så ud til at have trompetbukser på) i hvad der føles som flere timer.

Og så pludseligt, uden at tænke over det åbner jeg øjnene og kigger ud i det rum jeg er i og farverne danser stadig lidt for mig, så jeg tænker jeg vil tage afsked med mine nyfundne venner, men da jeg lukker øjnene igen er de væk. Jeg sidder derefter lidt og samler mine tanker, jeg har i starten svært at formulere min oplevelse til M som stadig sidder overfor mig.

På dette tidspunkt har det været det bedste DMT trip jeg har haft.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team