Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2012 17:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Substans/er: DMT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
50mg DMT, røget på "The Machine"

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Stille atmosfære på mit værelse, dæmpet belysning, ingen musik.

Triprapporten
Havde en ca. 2 uger gammel aftale med L om at tage DMT. Det skulle være hans første gang, og min første gang med en gennembrudsdosis. Havde dagen før været på 4-HO-MET-trip til en vens afskedsfest (han flytter fra byen) og havde kun fået ca. 3 timers søvn. Min krop var lidt tung men var alligevel mentalt ovenpå (det var et overmåde godt trip). Jeg havde ret mange forventninger til DMT-oplevelsen da en kammerat havde fortalt mig om sin oplevelse, hvor han følte, han døde og blev genfødt. Brugte eftermiddagen på at sterilisere vækstmediet til en svampekultur, og satte mig ved 7-tiden om aftenen ind på mit værelse sammen med L. Overførte ca. 50mg DMT til den hjemmelavede "The Machine", som jeg havde skruet sammen onsdagen før. Da jeg smeltede krydderiet ned i stålulden, begyndte det at ryge en smule og jeg gik i panik og begyndte at suge. Efter første sug satte jeg mig i skrædderstilling på min madras og sugede så ca. 2 gange mere (hvor jeg lukkede øjnene imellem) og lukkede så øjnene helt. Jeg så en temmelig statisk visual af en neon-bjørn, som lignede dyrefigurerne i Nazca-linjerne. Der skete ikke ret meget og jeg tænkte at jeg måske havde taget for lidt (jeg havde jo ret høje forventninger) og besluttede derfor at tage et par sug mere. Da jeg åbnede øjnene for at suge på maskinen igen, var det som om, at jeg sad i midten af en kæmpe, tredimensionel mandala, som bestod af min krop og rummet omkring mig. Jeg tog et lille sug, og så et stort, som jeg kom til at hoste af og lukkede så øjnene igen. Denne gang så jeg en neon-mandala, som drejede rundt og der kørte en hjortelignende figur (igen lignende Nazca-linjerne) rundt i en spiral mens den nærmede sig midten. Jeg tog endnu et stort sug og lukkede øjnene. Jeg sad i skrædderstilling og kiggede fremad, og midt hoved faldt nu ned, så midt ansigt vendte sig mod midt skridt. Nu så jeg en form firedimensionelt rum af neonfarvede streger som bevægede sig og slog knuder på sig selv. Jeg lagde mærke til en meget kraftig summen, som uendeligt mange lydfrekvenser, som spillede harmonisk oveni hinanden. Jeg løftede mit hoved igen og kiggede nu mod himlen (azzå med lukkede øjne ;) ). Jeg syntes den virkede uendeligt langt væk og jeg følte at jeg aldrig kunne finde ud af at gribe en tråd og følge den, men altid blev indenfor min komfort-zone, og derfor ikke kunne nå stjernerne og den nærdødsoplevelse, jeg havde ventet. Så dukkede der nogle kvindeskikkelser op og jeg følte mig draget. Det var som om de holdt et skilt, med et meget langt budskab på og da jeg forsøgte at finde ud af, hvad der stod på det, blev det gradvist kortere og til sidst stod der kun "kys", og jeg indså jeg jeg savnede kys og skulle finde en pige og følge hendes tråd. Så åbnede jeg øjnene og kom gradvist til mig selv igen. Fortalte så L om min oplevelse.
Jeg fyldte 50mg mere på The Machine og gav den til L. Han sugede tre gange, lagde sig ned og havde meget dybe og tunge åndedræt i 10-15 minutter, hvorefter han åbnede øjnene og sagde "Det er jo helt ubeskriveligt". Så fortalte han om sin oplevelse. Han havde været en smule distraheret af noget snak der havde været på gangen udenfor mit værelse (jeg bor i et kollektiv) og havde haft lidt modstand i starten men havde ellers haft en god og smuk oplevelse. Jeg kom til at tænke på at jeg ikke havde følt nogen modstand overhovedet, sikkert fordi jeg havde haft det 4-HO-MET trip aftenen før.
Jeg var overbevist om at der stadig var rester af DMT i stålulden og L havde lyst til at ryge lidt mere på maskinen. Han tog et par sug og lagde sig ned i igen. Imens han lå der, kiggede jeg på nettet for at se, hvor hurtigt tolerancen forsvinder. Der var et forum, hvor nogen sagde efter 30min. og et andet hvor der stod efter 60min. Der var nu gået en lille time siden mit sidste forsøg og jeg besluttede at prøve igen, nu uden så mange forventninger.
Jeg tog denne gang 3 dybe sug og lagde mig så helt ned på ryggen. Jeg så den samme bjørn som fra første forsøg, og nu smeltede den hurtigt om til en anden dyrelignende figur. Jeg prøvede at finde ud af, hvad det for et væsen men gav hurtigt op og overgav mig til tilfældighederne. Jeg så at figurerne faktisk var tegninger på plader, som blev holdt i hænderne af nogle andre væsener. De var tegneserie-agtige med et sort omrids og kraftige farver som fyld. De havde meget lange, tynde lemmer, som bølgede i sinuskurver. Jeg kunne tydeligt se to af dem, men der var vist mange flere bag dem. Jeg stod og kiggede op på dem mens de viste mig smukke og primitive tegninger af neondyr. Nu opdagede jeg et stort sort hul i jorden foran mig. Alle væsenerne hoppede derned. Jeg blev lidt bange for det sorte hul. Nu kom der et dæmonisk monster hen til hullet. Han ligende lidt Ktulhu i piratkostume (lidt som den onde kaptajn i Pirates of the Caribbean) Han flåede sin mave op og hans indvolde væltede ned i det sorte hul. Nu fandt han en skattekiste fyldt med guld frem, og hældte også det ned i hullet. Rummet kollapsede og jeg kiggende nu op mod himlen, hvor jeg så trætoppene samle sig mod stjernerne. En flyvende tallerken med vaskeægte trækstråle, lysende ned mod jorden, dukkede op på himlen. Der begyndte at falde børn, som lignede figurer fra en anime-tegnefilm ud af den og ned på jorden. De så ud til at være lidt bange, men jeg blev ikke skræmt af det. Jeg så dem aldrig lande på jorden, men de faldt forbi mig og forsvandt ud af mit synsfelt. Jeg kom til at tænke på at der på en af se sider, hvor jeg havde undersøgt DMT-tolerancen, havde stået at nogen DMT-brugere kunne blive bange for at de ikke kunne finde tilbage til deres krop. Jeg så en mariehøne, som lå hjælpeløst på ryggen og sprællede med benene fordi den ikke kunne finde sit sind igen. Der svævede en slags formløs guddom over den og det var som om, han holdt dens bevidsthed tilbage for at drille den. Jeg kunne ikke lade være med at grine højt over, hvor absurd en ide det var. Visionerne var nu næsten helt falmet og jeg åbnede øjnene igen. Jeg havde det fantastisk og genfortalte oplevelsen til L med megen latter.
Genfødt blev jeg ikke, og det er måske meget godt, men jeg havde en fantastisk oplevelse og fik også nogle ting at tænke videre over.

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team