Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jun 2011 17:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2010 11:34
Indlæg: 152
Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
Substans/er: DMT
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
øjemålt dosis, men jeg havde fået det i en pose jeg vidste indeholdte 2 doser, så jeg delte den blot i to.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
forsigtigt hælder jeg den øjemålte dose, fra et foldet stykke papir, ned i min nyligt indkøbte glaspibe. Mens jeg suger i et stille og roligt tempo varmer jeg den modsatte ende og ser røgen danne sig og forsvinde ned i mine lunger, smagen er ikke udpræget behagelig dog ej heller slem nok til at afskrække mig.

Jeg ligger behageligt i min seng under dynen og jeg føler et sug i min krop som om jeg implodere og eksplodere på samme tid. Med det samme lukker jeg øjnene og betragter undersøgende de ting som viser sig. Et evigt forandrende mønster, i tegne-agtig stil primært i røde nuancer, der danser roligt og på en måde hjemligt. Udover at selve rygeproccessen brændte/efterlod grim smag på min underlæbe, er min krop næsten fuldstændigt smeltet, jeg er efterladt med en ekstrem behagelig følelse.

Mønstre har ikke ændret specielt meget karakter udover at jeg nu begynder at kunne se genkendelige figurer og endda menneskeskikkelser. Så pludselig er det som om jeg er ved at bryde igennem det første mønster og en mørkere dimension med en masse små lysende prikker er ved at åbenbare sig, men den går relativt hurtigt i sig selv og jeg åbner mine øjne. Loftet bevæger sig lidt ind og ud igennem sig selv, stadig på denne rolige og behagelig måde, og det har næsten skiftet frave fra hvid til gul.

Jeg drejer hovedet og kigger på et maleri jeg er arbejder på for tiden. Farverne er pludseligt meget mere levende og formerne bevæger sig svagt men jeg ser tydeligt her at oplevelsen svækkes i intensitet.

Herefter ligger eg blot og studere skiftevis loftet og maleriet, jeg ser en slags usynlig tåge der blinker svagt der dækker området midt i rummet. Jeg husker mig selv på hvad der skete ved lige at gennemgå oplevelsen i hovedet og jeg har en gennemgående følelse af at hvile i mig selv.


Konklusion:
Dejligt trip, dog for kortvarigt og jeg er sikker på jeg i fremtiden vil kunne komme gennem til de andre stadier af. Jeg kan ikke vente.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2011 00:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Ja, det hele føles meget hjemligt. I højere doser vil din krop dog forsvinde, hvilket virker knap så hjemligt, her kan det egentlig ikke blive mere fremmet.

Held og lykke næste gang

Og tak for rapporten

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team