Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 feb 2011 07:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Substans/er: Dansk Rørgræs (Phalaris Arundinacea)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Kommer i brødteksten.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi var fulde og skæve, og der havde været nogle dårlige vibrationer tidligere på aftenen, men ikke mellem os tre, der trippede.

Triprapporten
”Jeg tog et kilo Dansk Roergraes og choppede det i en blender, tilsatte en halv pose citronsyre og opvarmede det svag varme og roerete og og roerte, indtil, jeg siede den nu udtrukkede plantevaeske gennem en neulon strumpe , dereftertilsatte jeg en fjerdedel aether eller lightervaeske og rystede det 15 -20 gange om dagen i 3 dage, det binder de uoenskede planteolier til aeteren og og derefter skal du af med lighterbensinen/aetheter pref. det goer du ved at lade flasken staa et par dage og 2 layers will seperate ,soerg for at din flaske staar paa hovedet , for saa hut jeg visker ,vil aetheteren ligge nederst,og saa er det lidt nemmere at seperere, prick a hole in the buttom, let unwanted oil/aeter stille og roligt loebe ud ud i vasken. NU har du den oenskede saft tilbage ,get new big bottle,pref. glas .faa fat i lakmuspapir ,-foer du begynder hele processen, du skal du ha syren NED TIL 4-5 PH.VAERDI , EFTER SEPERATION, SKAL DU HA SAFTEN based up til base,- derfor tilsaetter du in small and increasing amounts og lyecrystasls eller det der lort du putter i koekkenvasken naar den er tilstoppet ..BASE , bring din blanding OP TIL ph/vaerdi 9-10 stk...!? derfeter ryster ,ryster,ryster du i 3 dage 15 gange omdagen,- og SAA fylder du ellers aether/Colemanfuelligtherbensin paa half and half , og saa ryster du 15 gange om dagen i 3 dage ,- derefter lader du blandingen staa en uges tid til du har 2 layers igen, denne gang er det Aeteherblandingeng du er interesseret i !ud med plante saften og ,saa,- tricky part 1 du skal ":Slowcooke"aeteren nu indeholdende det oenske DMT og naar du har fordampet aetheren(pas paa ad helved til ,aether braender som een i helved saa brug en gryde halvfuld af vand paa en ELEKRISK komfur ..IKKE gas ! )og haeld din dmtindholdige aeter op paa en STOR tallerkken ,PUT DEN OVEN PAA DEN VARME GRYDE OG LAD LORTET EVAPORERE OG gerne af flere omgange og lad det evoperere , filmen der er orange in color er DMT,det skraber du af med et barberblad,OG tHATS IT !!!”

Det var, hvad min ven (nej, det er ikke Kurt Thyboe) sagde til mig på sin fødselsdag efter en lang dags druk og drama. Den sidste ubehagelige stodder var skredet, og kun hans søde fætter sad tilbage med os. Frem hev nu min ven frugten af sin møje (beskrevet ovenfor). Det er lidt tid siden, men jeg husker det som små klumper af noget, som kunne minde om hjemmelavet hash i både farven og konsistensen; der var vel en 5-10 gram af skidtet.

Men vi manglede en pibe. Heldigvis kom jeg i tanke om et intermistisk pibedesign, jeg stødte på, da jeg røg crack i Mexico City: Man tømmer og tørrer en øldåse og prikker (vi brugte en velvoksen kanyle) en halv snes huller i siden på den helt nede ved bunden. Oven på hullerne placerer man asken fra en cigaret og ovenpå asken det, man vil ryge, og så suger man af drikkehullet i dåsen.

Som sagt, så gjort. Jeg lagde for, og jeg var ligeglad med den potentielt fatale syngergieffekt, der kunne opstå, fordi jeg var godt skæv og stiv og sikkert også på naturlige MAOIer (kids, don’t try this at home!). Jeg har prøvet at ryge syntetisk DMT før, så jeg lagde mig godt til rette i en sofa og fik slukket for lyset og musikken. Og begyndte at suge i dåsen (om jeg så må sige).

Effekten udeblev ikke, men den var langt fra så intens som DMT-oplevelsen. Det føltes som et mildt, ikke specielt heroisk, svampetrip: Kildren i håndfladerne, lille stigning i kropstemperatur, en følelse af lethed i kroppen og visual acuity (jf McKenna). Og den karakteristiske svampefølelse af kosmisk kærlighed og samhørighed, men som en varm understrøm, ikke det ekstatiske lys (om jeg så må sige).

Piben gik rundt og rundt i timevis i stearinlysets skær. Efter ca. ½ time begyndte trippet at dykke ned mod baseline, så det passede meget godt med at bruge ti minutter på at lave og ryge et stop hver. Al alkoholaggression opløst, afløst af ro og indforstået oplysning (om jeg så må sige). Men på et stille og roligt niveau (på en skala fra 1-5: 2). Den primitive pibe har selvfølgelig heller ikke hjulpet …

Alt i alt synes jeg, det var en positiv oplevelse. Og næste træk af græsset skulle blive mere koncentreret, ifølge min ven (som stadig ikke er Kurt Thyboe) … Men det ville nok være smart at forberede set, setting og (evt.) sitters lidt bedre næste gang. Som man kan se ovenfor, er det en ret heftig proces, man skal igennem for at få et relativt beskedent udbytte. Jeg vil da hellere end gerne ryge af det næste træk, men jeg tror nu, det er mere krævende og kompliceret, end min ven tror. Men så er der jo ayahuasca ...

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team