Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 23:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 16.08.2005

Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 gr cebil f

Triprapporten
Det startede med at jeg tog hjem til min x torsdag aften hvor vi så sad og drak og hyggede..Jeg snakkede men en ven som så kom ud til os..Vi hyggede og tog noget amf..Næste dag tog mig og vennen hjem til en anden fyr som han kendte og vi besluttede os for at tage til ethnoshoppen på nørrebro..Vi fik købt nogle CEBIL frø da ham fyren som stod der sagde at der var dmt i og det ville jeg gerne prøve da jeg er nysgerrig af natur hvad angår den slags..vi købte også nogle andre frø jeg ik lige kan huske hvad hedder men de var sorte små og lignede små sten..

Vi tog tilbage til ham m og begyndte at riste de 3 gr cebil frø på panden til de var poppet op som vi fik at vide i shoppen..Vi tog så og knuste dem så det var lidt letter at ryge.Jeg var meget ivrig efter at jeg skulle ryge det så jeg stoppede et hoved og viste at man skulle give det en del varme mens man sugede og det smagte ik så vildt godt men heller ik så slemt..

jeg kunne mærke at det begyndte at stikke i kroppen og jeg blev ligesom lam i det hele og synes egentlig ik at det var så vildt så jeg røg et hoved mere og jeg skal love dig for at der skete noget..Jeg lagde mig ned på gulvet og følte mig ligesom et med gulvet og det var skønt....Jeg lukkede mine øjne og kunne se nogle cirkler i gule farver som jeg ik havde set før med andre stoffer så jeg spørger min ven om hvad han kan se hvis han lukker sine øjne og han fortæller også at han ser de små cirkler og det sgu lidt skægt..Jeg er nu blevet så lam at jeg ligger på ryggen på gulvet og får den ide at jeg vil have mit 3 øje åben da jeg har gået til en del haeling før hvor det blev åbnet på mig og ser så et øje åbne sig i panden på mig og det var af ild og jeg kigger på loftet og føler at ud over farver kan jeg fornemme noget andet som går meget dyber altså følelser og forståelse men kan ik rigtig komme dybere ind på det da det er første gang jeg prøver det og det er nyt for mig..Jeg ligger så stadig på gulvet mens jeg føler at jeg ligesom går i chok over hvor vildt det virker og hvor meget vildere ting jeg kan se i forhold til de ting jeg har prøvet før og det vælter bare i en stime af sol måne stjerner og farver men i sindsyg hurtig fart og kan huske jeg på et tidspunkt så hekse der fløj over mit hoved..DET skal lige siges at de andre to jeg var sammen med lå og var helt væk men ik som mig da de ik kunne lide smagen og blev ik ved med at ryge..

Min ene ven var brækkede sig af smagen men der kom ik noget op og jeg kunne ik lade være med at grine af ham og sagde.. SÅ KAN DU LÆRE DET...Jeg ryger et hoved mere da jeg vil prøve at se hvor vildt det kan blive og prøver så 4 eller 5 gange at sette mig op for at ryge et hoved mere men glemmer hvergang hvad det er jeg skulle..Jeg får så røget et hoved mere og ligger mig ned men det hele køre i farver og mønstre jeg aldrig har set før ligesom en stime vand over mit hoved og op mod himlen..Min ene ven som står og kigger på mig siger at det snyd at jeg har det så fedt og det virker så godt på mig og jeg siger så ryg noget mere.Men han kan ik for han får det dårligt at smagen..Jeg glemte lige at sige at vi kørte på 2 dagen med amf og kunne ik mærke det amf efter jeg røg det..på et tidspunkt prøver jeg at rejse mig op hvor jeg sætter det ene ben under mig men falder så sammen igen hvor min ven så står og griner af mig og siger så igen det snyd, det var rigtig skægt..

vI HØRTE psytrance og det har aldrig nogen sinde lydt så godt så jeg stiller mig op og tramper for mig selv og det var så hyggeligt..FOR SATAN DET LØD GODT..på et tidspunkt finder jeg en nettepose som vi havde haft øl i og krøller den sammen mens jeg ligger på gulvet og kaster den til j og siger at det er den lille blå gris og han skal passer godt på den og han folder den ud og jeg siger NEJ NEJ NEJ NU HAR DU SLÅET DEN LILLE BLÅ GRIS IHJEL så han laver den igen og vi kaster den frem og tilbage..meget sjovt og vi gik virkelig op i det. Det begynder stille og roligt at aftege og jeg tænker øv der ik er mere..vi køre så videre på amf og tager inde på shoppen næste da og køber ind igen men det er en hel anden historie...sg..det skal lige siges at den næste gang jeg prøvede det var det slet ik så vildt tror måske at det fordi det første gang og det en ny følelse..hvem ved..Jeg har tænkt mig at tage en cebil joint med til infected på bioen tror det bliver for vild en musik oplevelse..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team