Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 16.06.2002

Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
25 g M. hostillis og 20 g p. Hermala til 3

Triprapporten
Har længet gerne villet trippe DMT igen, men pga. den ubeskriveligt hæslige smag der er ved ayahuasca har jeg ventet ret længe, men så her for en 2 uger siden bestilte jeg endelig ingredienserne igen.

startede med at jeg tog en 10 mg Metoclopramid for at kunne holde ayahuascaen længere nede, har altid følt jeg kastede det op lige før det vilde skulle til at ske.

Tilberedningen af retterne startede ved en 16 tiden, jeg hældte ca 20 g peganum harmala op i en gryde og kogte det, ved siden af fik 25 g M. hostillis lov til at koge.

Selv om det ikke hører med til trippet skal indtagelsen næsten lige nævnes, der er nemlig ABSOLUT ingen chance for at der opstår misbrug af ayahuasca pga. den rædsomme smag, og atterede ved første mundfuld var jeg ved at brække det hele op igen, dog efter længere tid og meget selvtortur lykkedes det mig at drikke det meste af min kop harmala. A drak P. hermalaen lidt for hurtigt ( macho ) og fik det ret dårligt senere hen, men han er nu en af de få mennesker der har trippet rent maoi.

Jeg satte mig ½ time senere udenfor med en kop hostillis, og behøver jeg at sige det også smagte ubeskriveligt grimt? dog ikke ligeså grimt som harmala'en, men på dette tidspunkt var min krop atterede begyndt at nægte al indtagelse af væske så jeg nåede ikke at drikke mere end en halv kop før jeg gav op.

Kort efter begyndte trippet, det kom hurtigt, meget hurtigt....
kroppens følelser gik fuldkomment amok, jeg havde det som om det brummede, buzzede, brændte, kildte og alle andre ting på een gang i hele min krop, og samtidig begyndte jeg at kunne mærke hvad jeg bedst kan beskrive som en form for livs essens i alle ting omkring mig, græsset, træerne, fuglene, ja selv insekterne havde denne livs essens i sig, og den gennemstrømmede mig.
Vi havde planlagt at gå langt ud i en skov og trippe men pga. vi blev så blæste så hurtigt nåede vi aldrig videre end til det millitære øvelses terræn lige udenforan mit vindue. Og herude kørte trippet godt derudaf, det mest ufatteligt smukke fraktaler, geometriske former, organiske former, i farver der ikke kan beskrives med ord eller billeder, kun ses fra en der har trippet DMT, og alt liv omkring mig gennemstrømmede mig med deres livs essens, og fuglene der fløj over mig kunne jeg se deres aura, faktisk kunne jeg se auraen om alt levende. det var som et besøg af noget guddommeligt.
Efter en times tid var vi på vej ned og jeg fik med stor besvær bevæget mig indaf, da jeg kom ind besluttede jeg mig for igen at prøve at drikke det sidste M. hostillis, og det lykkedes mig at drikke noget igen. Og 5 minutter senere kørte trippet ekstremt højt op igen, kunne knapt nok genkende mit værelse.

Dog var der lige den nedtur at pga. antihistaminerne kunne jeg ikke kaste op og nåede derfor aldrig til det punkt hvor alle mine dårlige følelser ( fysiske såvel som psykiske ) blev kanaliseret til min mave og kastet op, men det måtte jeg leve med, en anden bivirkning af antihistaminerne var at jeg absolut ingen kontrol havde over min krop, min motoriske evne var som forsvundet, og bare det at klø mig i røven var en helvedes stor opgave. De andre syntes sikkert det så sjovt ud mig der stod der midt på gulvet i gang med de mest drabeligeste spastiske manøvre om at bevæge mit ben foran det andet så jeg kunne komme hen til sengen.

kan ikke sige så meget om DMT andet end at det er guddommeligt og utroligt, men også at det kun er for de "hårde" og med hårde mener jeg dem der er parat til at drikke en drik så afskyelig at lort vil smage som chokolade og råddent bræk vil lugte som roser. og man skal heller ikke være bange for at få det enormt dårligt rent fysisk og kaste utroligt meget op.

men trippet er helt kart det værd hvis man kan klare "straffen" for at besøge gud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2009 21:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 apr 2008 22:03
Indlæg: 57
Er vikningen så det værd (Grim smag/opkast) i forhold til svampe/LSD/osv.osv.osv.. :)

Spørger bare af nysgerrighed, om virkningen er så meget anderledes, at man vil igennem alt dette, for at opleve den, i forhold til de andre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2009 17:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2006 15:55
Indlæg: 27
Hvordan kan det værer at i ikke ryger DMT?? Har hørt Joe Jogan nævne det i forbindelse med rygning flere gange..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team