Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 7.01.2002

Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
40 g viridis 10 g harmela

Triprapporten
"Well" det hele startede da min kammerat ringede her i juleferien. han var alene hjemme og havde lyst til at trippe nogle svampe sammen med nogle newbies vi kender.
Det lød sgu fint for mig så vi bestemte at mødes senere.
Da jeg imellemtiden gik og skumlede der hjemme udtænkte jeg en lille plan, vi var fem personer der skulle trippe, men tre som ikke havde prøvet det før. Jeg er selv lidt "kendt" med svampe og deres virkninger, så jeg ville prøve noget nyt!!! Well valget stod mellem (DMT,Fluesvampe,meskalin eller alrune) så jeg tænkte og overvejede i ender og kanter. Valget faldt dog på DMT som mig og Broder Anus skulle dele. Jeg ankom lidt senere hos broderen og begyndte at sammenkoge 40 g viridis og 10 g pagenum. De tre andre fråede 3g mex shroom og 2 g pagenum hver. vores lille sammenkogte ret lignede kaffe som har stået for længe og lugtede af spinat "IDR"!!! Jeg lagde ud med at smage på vores harmela bryg......FØØØØØØØJ, det smager af selvdød kalve rumpe!!!! Det var fuldstændigt udrikkeligt, så vi blev enige om at finde et alternativ. det endte med at sluge noget nyt harmela og hurtigt skylle ned med vand.
Så en halv time senere kom vi til viridisen som også skulle drikkes, dette blandet op med et kilo sukker kunne det lige skylles ned, men bestemt ikke mere end det!!! Jeg havde det allerede dårligt efter pagenumen, men nu fik jeg alvorlige opkastnings fornemmelser, gik ud på toilettet og vold knækkede mig "yummy".Jeg tror at vi samlet havde 1 liter viridis bryg! jeg tror at jeg selv fik drukket omkring 1/4 liter (en stor kaffekop), men nu begyndte det at gå stærkt meget stærkt! Jeg nåede lige tilbage fra toilettet da de første rigtige farver kom. Jeg lagde mig på gulvet med hovedet på en pude. Herfra knækkede filmen!!! Hele mit indre føltes som om det blev flået fra hinanden, jeg kunne intet mærke eller se udover et uendeligt hav af farver og geometriske former som bevægede sig i alle 4 dimensioner. Jeg befandt mig i en masse af ren kaos, men som alligevel havde en underlig orden. Jeg kan ikke huske det hele, men fornemmelsen af at forsvinde fuldstændigt fra den materielle verden står stadig helt klart! Dette varede nok en times tid, hvorefter jeg begyndte at vågne lidt op. Jeg fandt broder anus liggende ved siden af mig og de andre på en sofa ved siden af! efter denne time begyndte det at gå ned af bakke (heldigvis) Det var en rar men MEGET voldsom oplevelse som på alle måder overgår svampe selv store doser. Smagen derimod er ultimativ afskyelig, men trip tiden er derimod meget praktisk. Dosisen på 40 g viridis var dog for meget til to personer, da vi kun nåede at drikke halvdelen før vi svandt hen i tågen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team