Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:47 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet af GwA den. 24.11.2004

Substans/er: DXM
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1200 mg x 900 mg x 750 mg x 750 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Okay vi var 4 Gutter som blev enige om vi ville tage nogen Dexofaner. Så vi smuttede forbi et apotek og købte 6 pakker. Så gik vi over til min onkel og satte nogen ting. Så tog vi over på Macdonalds og spiste godt med mad (Macdonalds mad er godt inden et dexo trip det nedsætter bræk fornemmelserne) Så gik mig, jakob og danny ned på handicap toilettet i Rosengårdcenteret for og poppe vores dex ud, imens Nicki og Kevin ventede i centeret. (Danny tog ikk noget). Lige pludselig bankede vagten på døren til toilettet og sagde vi sku komme ud, vi pakkede hurtigt vores shit sammen og gik ud. Vi ville så gå over til min onkel igen og sætte lidt i varmen, Men mig og Jakob ville lige tage vores dex først, de andre ville tage deres senere.

(17.30): Jakob tog 1200 mg (40 piller) - Jeg tog 750 mg (25 piller)

(17.45): Ankom vi til min onkel, lidt efter begyndte mig og Jakobs dex og virke lidt, så vi ville ned i kælderen.

(18.10): Knækkede Jakob sig 3 gange

(18.15): Nicki tog 750 mg (25 piller) - Kevin tog 900 mg (30 piller)

(18.20): Begyndte vi og gå over til Rosengårdcenteret igen. Fordi Postmand Per ville komme og optræde 18.30 ( Ja I KNOW vi fatter ik en meter :D)

(18.30): Nicki, Kevin og Danny Gik ovenpå for og ku se Postmand Per - Mig og Jakob stalte os lige ind i mængden, og vi var oppe og trippe max. Så kom Postmand Per ind på scenen, så alle børnene skreg.. Det var meget uvirkeligt.. Når børnene skreg var det som om man var til en eller anden Westlife koncert med piger som skriger. Gjorde ondt i ørene.. Mig og Jakob fik nøjeren på over Postmand Per.. Lige Pludselig ku jeg mærke jeg sku knække mig, så vi løb ned på toilettet.. Det var som om vi fløj forbi alle menneskerne og ned af trapperne.. Da jeg så kom ud på toilettet lignede det bare en lille boks, Men jeg knækkede mig en gang og var frisk igen.

(19.00): Smuttede vi ud af centeret og gik lidt rundt imens vi trippede max alle sammen. Vi gik over i et højhus på 7 etager, Nicki, Kevin og Danny tog elevatoren først op på 7 sal for og sætte. Lige efter tog mig og Jakob elevatoren og der er glas i som vi kiggede ud af, det lignede vi var totalt højt oppe.

(19.30): Sad vi alle sammen og stenede på trappen i højhuset og Jakob: tog 300 mg (10 piller), Lige pludselig kom der to politi betjente farende ud af elevatoren og ind hvor vi sad, Den ene betjent tog Danny og Jakob udenfor for og snakke med dem.. Den anden betjent ville snakke med mig, Nicki og Kevin (Skal siges Nicki havde en pose fuld af steroider i sin jakke lomme) Vi skulle så sige vores cpr nummer, men Kevin ku ikk sige noget han var for langt væk, så jeg var nød til og sige det for ham selvom jeg også var max blæst og lignede et monster (ens øjne og ansigt er fucked op på DXM) Betjenten spurgte Kevin om han var på piller og han sagde JA, Så spurgte han ham om han havde euforiserende stoffer på sig, så svarede Kevin JA.. Selvom han ikk havde.. Det resulterede i vi sku krops visiteres alle sammen (ikk godt for Nicki jo) Betjenten krops visiterede så Kevin og fandt ikk noget, så blev han sur.. Så spurgte han Kevin om han havde fået noget og spiste, så sagde jeg JA han har været på Macdonalds, Så sku Nicki visiteres, men de tjekkede ikk hans jakke (Lucky) så blev jeg visiteret.. Så sagde de vi blev noteret for at have været på stoffer i højhuset og fulgte os så ned udenfor, og så kørte de.

(20.00): Gik vi over en græsplæne og vi troede det var bleven nat osv. Havde slet ingen tids fornemmelse som altid på dex, Danny gik så hjem og vi andre gik over for og hoppe på en trampolin ved en fritidsklub (Sjovt og hoppe på trampolin på Dex, det er som om man aldrig kommer ned igen) Men Nicki gad ikk derind, så han gik ned af en sti og satte sig på en bænk, Jakob og Kevin hoppede på trampolinen imens jeg gik ned for og få Nicki med derind, men ville han ikk.

(20.30): Gik vi over på vores gade igen, Vi gik ned i en kælder og satte lidt, så sad vi der og tågede i en times tid, vi var stadig for skæve til og gå op til min onkel og sove, for han var stadig vågen, så vi blev jo nød til og sætte der til det begyndte og aftage.

(21.30): Jakob: tog 300 mg (10 piller) og vi gik op til min onkel, Nicki lagde sig på madrassen på gulvet, imens mig, Kevin og Jakob satte os og slappede af i sofaen.

(22.15): Røg mig, Kevin og Jakob 1 Gram god Hash, Det var najs så man kunne slappe helt af.

(23.00): Gik jeg hjem for og sove, jeg var stadig oppe og trippe lidt, det resulterede i jeg ikk ku sove, jeg lå og vendte og drejede mig helt vildt, havde Hyberen på.

(3.30): Hørte jeg der blev kastede nogen sten på min rude, og jeg havde stadig ikk sovet, det var Jakob og Kevin der ville op i byen på døgn apoteket og købe en pakke Dexofan mere, men jeg gad ikk med, lidt efter faldt jeg i søvn.

Trip: Det var et fedt trip. Men det var skræmmende og se Postmand Per :D og det var ikk fedt politiet kom, vi gik helt i panik og det ødelagde resten af trippet.

THT.

Peace.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2009 21:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 okt 2007 16:27
Indlæg: 415
Jeg forstår ikke at i kan gå på dxm.
Da jeg tog min største dose på 16 piller kunne jeg ikke gå selv, og jeg havde faktisk heller ikke lyst til at bevæge mig. Hvis i nu kan skaffe nogle igen, vil jeg forslå at i får et sted at være og bare kan slappe af imens i høre noget psy. :) Havde i slet ikke nogle visuels?
Jeg havde både CEV og OEV (meget lidt).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2009 03:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
ser det for mig. vlle skide grønne grise af at glo på postmand per omgivet af små børn. fucking nøjer!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team