Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dexofan trip
Indlæg: 03 mar 2009 22:38 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet af Spooky-Kid den 22.04.2004

Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
6 piller

Triprapporten
Min ven og mig havde aftalt at vi skulle trippe dexofan, så jeg købet nogle pille den anden dag. Vi havde så aftalt at vi skulle trippe i går, sammen med min kærste og en ven mere, så det starde med at da jeg var kom hjem fra arbejde, så sove jeg min midddags lur, og så køret jeg over til min ven, også køret vi ind til byen for at hente nogle bajer, og der efter over til ham den anden vi skulle trippe med. Vi starte med at tage 5 pille hver, med ham vi var over ved fik kun 4 og min kæreste kom senere og fik osse kun 4.

Ham der fik 4 gik lidt kold på dem og min kæreste tog af sted da de begyndte at virke på hinne, jeg tror ikke rigtig at hun kunne lide det, Men for mig og Dann som men ven nu hedder var det et rigtig fedt trip, Da det var begyndt at virke på os tog vi den sidste pille, og alt blev smukt og så gik vi ud i naturen for at se den smukke verden og fordi at de andre ikke rigtig ville hører musik inden for, vi gik først ned på legepladse, det var sgu lidt sjovet men alle de ting man kunne lege med, og så bagefter gik vi hjem igen for at se om vi måtte hører musik, men det måtte vi ikke, så vi gik over til børnehaven for at lege på ders legeplads, den var nemlige støre end den først legeplads.

Vi starde med at hoppe i noget net eller noget og så gravede vi en legetøjs gris og en vandkande ned i sandet, og så gik vi ellers hejm igen for at se om vi kunne hører musik og det måtte vi gerne, så vi fik sat noget Marilyn Manson på (elsker det musik når jeg er fuckup) så gik vi helt amok danse vildt rundt i han lejligehed, de andre folk der var til sted syntes hvis at vi var lidt for blæste, men det kunne vi jo ikke tages os af, da vi var færdig med at danse, var vi begge total smadre så vi røge noget hash og det gav kun optur på, men så komme der nogle fler mennesker, også tog vi hjem for de var sgu lidt dumme at hører på.

Jeg køret bilen hjem og det gik rigtig fint(tror jeg kan kører på alt) Da vi kom hjem køret vi lige ned efter noget mere hash og så tog vi hjem og røg det og blev lidt mærklig af, jeg kunne virkligt mærke at min hjerne begyndt at tænke, jeg havde de underligste tanker om alt og alle og det var pisse fedt, jeg følger at jeg kom til at kende mig selv og min krop noget mere, det er ikke sidst gang jeg skal hvad DXM, Det slutte af med at jeg så en film og sov bagefter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team