Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 19.02.2004

Substans/er: DXM (salgsnavn Dexofan)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Stof: DXM (salgsnavn Dexofan)
Mængde: 5 x 30mg tabletter (150mg)


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vægt: 65 kg (2,3 mg/kg)
Setting: Hjemme (alene)
Styrke (Shulgin): ++ (lidt i tvivl om det er ++ eller +++)
Plateau (DXM - se erowid faq): 1
Rating: 4 af 5
Ratingen må tages med forbehold, fordi det er det første syntetiske stof jeg har prøvet, derfor kan jeg ikke sammenligne det med så meget.


Triprapporten
Dette var mit første trip på noget syntetisk, før havde jeg kun prøvet hash og poppers.
Det skal siges at pillerne ikke blev taget på tom mave, havde spist en burger og en pizza tidligere på dagen.

Først får I lige en tidstabel - det er altså ca. tider!
T-20 (16:40): Køber 20 Dexofaner, sidder og læser triprapporter her :)
T (17:00): Indtager 5 x 30mg og skyller ned med god kaffe
T+20: Begynder at mærke en lille smule, det kildrer i benene
T+25: Min fod "sover" lidt ind og ud, og jeg kan slet ikke ramme tasterne. Min motorik er ligesom hvis jeg var fuld. Har grineflip. Ganske behageligt.
T+34: Drikker en 25cl CULT. For hver slurk får jeg en fornemmelse i hovedet ligesom hvis jeg havde sniffet popppers.
T+40: Meget behagelig kildende følelse i benene og resten af kroppen
T+53: Kigger på ELMO DANCE og stener i 5-10 minutter på den.
T+54: Beslutter at jeg vil tage 2-3*30mg mere om 10 min
T+57: Beslutter at jeg ikke tager flere - man er jo nybegynder ;)
T+63 (18:03): Har en lille smule hovedpine, varer ved et minut eller tre. Ikke noget slemt.
T+66: Tænkte på... Aner det ikke, men blev rigtig godt tilpas, ligesom hvis man lige havde hjulpet en masse mennesker med noget.
T+68: Sveder megete nu, det er ikke ubehageligt men en smule træls
T+69: Indtil nu har der ikke været musik. Nu sætter jeg Pink Floyd: Dark side of the Moon på. Har også sat 4 andre af deres CD'er i min afspiller (der er plads til 5), og så spiller den bare derudaf.
T+72: Når jeg lukker øjnene er det som om jeg kan se igennem øjenlågene. Altså ingen hallucinationer.
T+73: Rejste mig op, og så fandt jeg ud af at balancesansen var ligesom alkohols, blev lidt svimmel, så satte mig ned igen
T+78: Skider, det voldte ikke det store problem på trods af motorikken
T+90: Går udenfor, og ser i et butiksvindue en kagemand med Peter Plys på. Ser ingen hallucination, men det er som om jeg hallucinerer uden at se det - det kan ikke rigtig forklares. Godt med frisk luft.
T+100: Tager en bus, og det virker ligesom bussen kører meget hurtigt og det udenfor kan jeg slet ikke fokusere på, kun bussen har min opmærksomhed.
T+120: Efter jeg har kørt lidt rundt i nogle busser, stiger jeg af, og går rundt og synger diverse Pink Floyd-sange. Det er meget befriende at jeg bare kan synge, er meget glad

Gik i seng kl. 00:10, og stod op kl 08:00 og var helt frisk - havde fået en meget dejlig fast søvn og var ikke træt om morgenen (plejer jeg at være). Faldt i søvn i løbet af 10-30 minutter. Om morgenen kunne jeg godt mærke en lille smule, hvis jeg drejede rundt, eller hoppede meget rundt. Har sjovt nok stadig et lille motorisk problem - jeg plejer at kunne skrive MEGET hurtigt på tastaturet, men det kan jeg ikke nu. Så der er altså en effekt der virker lidt længere tid.

Update: Min motorik var i find form omkring ved 14-tiden dagen efter. Så i alt 21 timers varighed.

Med hensyn til mine grineflip, så kom de en gang imellem uden nogen grund, og det var som om jeg grinede indeni men det kunne ikke komme ud af munden, det var ganske rart.

Konklusionen må være at det var meget hyggeligt, så det skal prøves igen! Der er mange jeg har læst, der har kastet op og sådan, det gjorde jeg slet ikke; det var sikkert på grund af dosen (de fleste jeg har set herinde tog mellem 8-20 piller).
Rusen mindede meget om en blanding af hash og alkohol - dog uden man blev så sløv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team