Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 21:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2003 02:01
Indlæg: 336
Geografisk sted: Århus
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 23.11.2002

Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
150mg (5 piller)

Triprapporten
For et stykke tid siden købte jeg en pakke Dexofaner, med formålet at trippe lidt på dem.. Da jeg aldrig havde prøvet dexofaner var jeg lidt spændt på virkningen, da man jo har hørt både godt og skidt om dette stof..
anyway.. Mig og en kammerat havde siddet og drukket et par pilsneer her den anden dag, og jeg var kommet i ok humør! Men han ville hjem :/
Jeg blev så enig med mig selv om at fråde et par dexofaner, for nu skulle de sq prøves! Jeg havde læst en del om stoffet, og da 7% af befolkningen skulle reagere meget kraftigt på stoffet, besluttede jeg mig for at ligge langsomt ud..

kl 22 - Hopper ud og nip napper 5 piller sammen med et glad vand...

+0.75t - Sidder ved computeren og snakker med et par venner da jeg pludselig får en urolig følelse i benene, og mit syn begynder gradvist at blive en smule sløret...

+1t - Sidder stadig ved Computeren og pillerne har helt klart slået ind! Jeg beslutter mig for at sætte noget afslappende musik på og ligge mig i min seng..
Her får jeg så lidt af en overraskelse, da jeg ligger og kigger op i loftet begynder det at bølge på en dejlig behagelig måde... Jeg ligger og kigger lidt på dette da mit syn begynder at bevæge sig i takt med musikken.. Kan sammen ligneslidt med et stroposkop lys..

+1.5t - Beslutter mig for at hoppe i seng da jeg er ved at være en smule træt.. det skal lige siges at jeg har ufattelig svært ved at falde i søvn!!
Efter at have været væk i ca. 10 minutter vil jeg tro, vågner jeg med et kæmpe sæt, og har en utrolig trykken i ørerne.. men falder hurtigt til ro igen og falder i søvn!

Konklusion: DXM er et mega fedt stof sys jeg... selv i små mængder... Nu da det er blevet afgjort at jeg ikke falder ind under de 7% vil jeg prøve med en størrer dosis..

Out!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 22:02 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvis du vælger at spise 10 piller vil jeg bare sige at der er meget stor chance for at få det meget skidt efterfølgende opkast men når det så er sagt er du hvad jeg vil kalde blæst i mere end 24 timer, jeg var hvertfald godt påvirket i over 24 timer. det var utroligt vildt så pas lidt på med dosen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team