Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2012 00:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 aug 2010 17:05
Indlæg: 162
Geografisk sted: Kbh
Substans/er: DXM (dexofan)
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Dosering: 15piller x30mg = 450mg /ca 6,9mg pr kg

Først, dette var et ganske uforsvarligt trip, jeg anede faktisk ikke helt hvad jeg gik ind til, jeg var forkølet (deraf dexofan i hånden), jeg havde hørt fra en veninde man skulle spise min 10 men helst op omkring de 15-20stk.
Hvorfor jeg tog dem, var nysgerrig og alene, halv snottet og kedede mig. Tænkte det kunne pifte aften lidt op. Jeg anede intet om doser, min veninde havde givet lidt dårlig viden videre.... skulle kun ha taget halv dosis set i bakspejlet, da det var første gang.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Så halv snottet/hostende fra start - er dog ikke snottet 2 dage senere...
Mental tilstand: Helt fin

Setting forgår mest på min vens værelse, senere helt fladt liggende i seng

Triprapporten
Jeg har noter, sms'er sendt til min ven gennem-natten, og deriblandt fandt jeg også ud af jeg re-doserede efter 1 timer (dumt).

Ok her kommer det:

Vil beskrive mit trip som
Dybt
Øjenåbner
Fantastisk Ganske ubehageligt
Mindevæltende
Sjovt
Alvorligt
"Lidt guddommeligt" (dette gentager sig i andre trips jeg tager senere)

Citat der går igennem gennem senere trips og starter her er "verden er skåret skråt" Når den tanke, følelses, verden er sådan, så er jeg godt inde i trippet. Men det starter i dette trip.

Kl 22 tager jeg 12 dexofan piller

Lytter til en del musik, beslutter at søge lidt viden om hvad jeg har indtaget, vælger hurtigt at lade være fordi jeg pludselig indser det kan være et kompliceret trip + noget med nogen dødsfald (dette kommer til at twiste mit trip senere) Jeg sætter
yndlings nr på og snupper 3 til kl er ca 22.45

Kl 23 Mærker jeg lidt opstemthed, jeg har en sindssyg lyst til at rører mig selv, faktisk ganske liderlig, jeg optager en del af det der sker med mobil.

Kl 23.30 optager jeg første gang, bare mig der hører musik i headset + noget underligt dans, jeg føler alt er glidende, musikken er stor, den fylder mig helt op og jeg vokser ligesom ud i den…

Kl 24 optager jeg igen, har mistet tidsfornemmelsen, kan stort set ikke gå (robot-gangen) Jeg går på tæer i en meget smertefuldt spænding af muskler, men skal på wc'et, herefter ligger/sidder jeg mest ned

Kl ca 01.30 til 06 sker der noget, Sender min ven en del beskeder (skriver dem senere)
Sidder jeg ved computeren faktisk på facebook, og pludselig sparker hallucinationer ind.
-Først bliver computeren til en kasse der om slutter mig, hvilket jeg er lidt nervøs for, derefter bliver den mørkekasse med lidt lys til et minde ved søerne i københavn, min veninde er der, nogen mænd der ryger, men trækker sig væk, vi løber og lyset fra reklamerne (irma-skiltet og hønen) giver genskin i vandet, min veninde hopper i vandet, jeg vil ikke, prøver at sige til hende det er dumt og koldt. River hende op derfra, i det min hånd rammer hendes er jeg i Magasins Herretøjs afdeling og jeg forstår det virkelig ikke. Min veninde er væk, og jeg føler jeg leder efter noget, for fat i et slips (min mobil) og skriver til min ven:

Beskederne kommer i rækkefølge af hvad jeg har gemt og i forhold til hvor mit trip er:

kl 01.30
Nu er alt lidt skåret i skråt … underligt (jeg kigger fysisk på min mobil, der bliver aflang/skåret skråt)

Kl 02.52 Føler alt forsvinder indad, verden er omvendt. Fuck det er underligt og har mega mega mega store øjne (har ligget og gloet i et spejl)

KL02.55 Aner det ikke, kan ikke sove som jeg har det nu! Seriøst mit hoved laver så meget pis med mig jo, Hvad sker der lige for solen skinner så stærkt?? (jeg ligger fladt i sengen nu, kan ikke bevæge mig, kan ikke tale, men kan skrive så det gør jeg,
Skriver en seddel om - "undersøg mulighed for at skabe indre sol i ydre fastholdt rumfang""kan ikke forklare det stærke lys, der er noget inden i det, men det brænder mig så kan ikke se efter - der må være en logisk forklaring?"

Kl 03.39 sms til ven "Jeg røg ud af det, nu er der meget småt.Ej det er sygt. Der er en gade, nu skriver jeg altså bare hvad der sker, mændene trækker sig tilbage, ryger, vi er ved søerne i kbh!

Kl 03.45 Fuck nu skal vi strækkes på min mobil. Glider ind og ud af virkeligheden. Og min mobil er blevet vildt stor lige pludselig. Nu er vi åbenbart i magasins Herre skjorte afdeling…

kl 03.47 Ej, der står et vildsvin på bordet håber det er ok? (god griner senere)

Kl 03.53 Det er virkelig underligt, kan hører alt i ekko ligende aflang form, udenfor er der græs hele vejen rundt om os (tror min ven er der) dig på min venstre og en meget tynd "…." på den anden, der sker noget med en hat og en stige

Kl 04.22 Ej tror jeg har været meget stille, nej E ringer hele tiden han synes ikke jeg skal trippe alene men kan jo ikke gå. Ej nu går dine forældre forbi med brædder og hvorfor fanden står du og hælder mælk i en haveslange ud af vinduet?!

Kl 04.37
Fuck nu igen… burde prøve at sove så. Dine forældre må ikke opleve mig på et trip! Så håber virkelig det med din far er usandt, for nu står han og pudser vinduet … kan virkelig ikke overskue det

Kl 05.46 Der kører de, har lagt mig på din sofa med dyne, mit hoved fatter jo hat der 2 skærme og 4 lamper der er brændt orange.. Magter det ikke..

Kl 05.54 hvad skrev jeg? Ser ret klamme ting når jeg lukker mine øjne - (vil ikke fortælle ham hvad jeg ser)

Her går mit trip over og bliver ubehageligt, jeg sidder med min veninde der (dør i min arme et par år tidligere)midt på gaden, pludselige er jeg badet i blod (faktisk var det sved tabte mig 1,7kg den nat). Det er uhyggeligt, stemning er dårlig og vil væk, ligesom jeg gjorde dengang,folk, græder, er helt væk, skriger, råber, løber - jeg vil også. Hun ligger i mine arme og smiler siger dog noget til mig, det giver mening, det er ikke et sprog jeg forstår men gav indrefred.

(- det er en faktisk historie og mine veninde døde i mine arme, - hun så drømmende ud da hun lå der på gaden (hoppet fra vindue), sagde til mig stjerne var så smukke, sagde ja det er de, kiggede smilende på hende og spurgte om hun var ok, mærkede noget? -Der gled hun væk fra denne verden, og da ambulance folkene fik revet hende fra mig, løb jeg grædende væk…. )Jeg tror hun i mit trip gav mig svaret på det spørgsmål hun ikke nåede at besvarer, derfor jeg det gav ro… men det kan man altid spekulere i..

Jeg kommer tilbage til værelset (ligger jo fladt på en sofa) men da jeg kigger på min mobil og bliver irriteret over jeg ikke kan sove pludselig er den helt blodig og opdager jeg også er, der kravler noget under sofaen mørkt og er lige ved at miste "kontrol"
- Jeg husker at have læst man kan styre sit trip og eftersom de klamme og lidt uhyggelige ting + det enormt stærke lys der brænder mine øjene selvom de er lukkede, først er startet da jeg vælger at VILLE sove, så vælger jeg at sætte musik på igen og glider lidt frem og tilbage mellem virkelighed og drømmeverden. Det bliver mere positivt mere "guddommeligt" Gulvet er helt gennemsigtigt, det vil sige jeg kan se ned i stuen, direkte ned i køkkenet, føler jeg ser verden oppefra tænker vi er små myre i forhold verden, mine tankestrømme vil ingen ende tage. Tænker i 3D så 4D og dette giver ingen meningen, men følte min hjerne åbnede sig.Det stærke lys kommer konstant, virker hele tiden som om der er en inden i det - det er lokkende…
Jeg har diskuteret med min ven om hvorvidt hans far var der eller ej (over sms/han var der ikke)), fordi jeg så ham, havde en samtale med ham og hans kone. Eller de sagde ikke så meget og var bygget op af små prikker, men kunne tydeligt genkende dem. - Fik en løftet pegefinger og blev peget væk fra det "lys" prøvede at spørge hvem der var inde i lyset (har ikke sagt en lyd) men han nikker bare og inden i mig er der noget der giver meningen. - Det er meget svært at forklare…

kl 07.30
er min ven kommet hjem og kigger på mig, jeg kan ikke rigtig tale men siger jeg er ok nu, sover de næste mange timer væk. Har en fantastisk følelse indeni

kl 14 på (fredag) har min ven besøg af en fælles ven der lige kort har hørt om mit "uheld" med "hostepiller" de prøver at få mig op at gå, men kan vitterligt ikke, gør enormt ondt og går på tæer, de bliver ved med at sige jeg godt kan, jeg siger ikke så meget er ret træt og lyde samt lys er meget overvældende. Jeg har dog en varm følelse inden i, jeg hører musik - der ikke spiller, det vil sige har stadigvæk hører hallucinationer.

Lørdag ender jeg til live elektronisk musik har stadigvæk lidt svært ved at gå (føler jeg) har en masse tanker om alt, og andre. For et par øl og lytter stille til musikken, - bang jeg er inde i en rus igen, vil betegne det som 1 plateau, jeg er ude og danse, musikken er flydende, jeg er flydende kan jeg husker jeg tænker, det er bare rart, det er rart at rører sig selv… sidst på aften giver vi alle den maks gas på det dansegulv og føler mig i et med tonerne… igen flydende behagelige følelser…

På vejen hjem søndag morgen tænker jeg dog meget over om det "flydende" snart stopper fordi det er snart hverdag igen…

-----------------------
Det tog mig knap 2 uger at komme ud af "fuldmands" - følelsen jeg oplevede bagefter, jeg har skrevet i et indlæg herinde at verden føltes som at gå på en stor hoppepude, alt gyngede frem og tilbage.
Efter 11/2 uge mente lægen ikke det havde noget med dxm at gøre og sagde jeg havde virus på balance-nerven er dog stadigvæk i tvivl om dette, men var syg på forhånd så måske det hele bare skubbede lidt forkert til helbredet.

I sin tid tænkte jeg aldrig igen pga de lange bivirkninger jeg fik, men ung som man er prøver man lykkehjulet igen. Jeg havde faktisk en form for trang til at prøve igen, jeg var besat af de følelser og ting jeg så, jeg ville virkelig gerne vide hvad det lys var og hvem der var inden i det. Jeg ville virkelig gerne have den følelses af tilfredshed "sjælelig" fred igen i som jeg følte. Blandt andet efter det med min veninde. - Jeg ville det "ind" i den verden igen.
- Derfor prøvede jeg igen….og det blev til flere gange og nogen rigtige dårlige undervejs dog indsigtsige.

Men ville gerne have lidt respons på denne min første triprapport. - Før jeg skriver flere:)
Mangler der noget? Skrives anderledes?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2012 03:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2011 14:56
Indlæg: 177
Geografisk sted: Danmark
Jeg kunne godt lide rapporten. Der var på nogle tidspunkter, jeg blev nød til at læse det et par gange for at forstå det, men kunne godt få sat mig ind i din oplevelse. :)

Men er ked af at høre om din veninde da den ubehagelige del slog ind, og at det lige var det du skulle se for dig mens du trippede. :( Jeg ville selv have for dårlig psyke til at kunne komme igennem en psykedelisk oplevelse med sådan en oplevelse træde op i tankerne.

_________________
Ever since I was a child I have had this instictive urge for expansion and growth. To me, the function and duty of a quality human being is the sincere and honest development of one's potential.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2012 21:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 aug 2010 17:05
Indlæg: 162
Geografisk sted: Kbh
Tak for kommentar Kobresia:)
Overvejer at skrive et par af mine andre oplevelser på DXM, også dem især - "det"-trip der ændrede alt (tog halvt livet af mig). Har haft en lang pause fra DXM, man skal nemlig psykisk men også fysisk kunne håndtere det. - Der har min krop ikke været i lang tid. - og er stadigvæk i tvivl om jeg "tør" kaste mig helt derud igen, hvor det intens, smukke, befriende, svært håndterlige indre oprørske DXM-hav pumper rundt i min krop.

Ved godt det måske, er svær læsning, men godt nok også svært at beskrive den følelse og de tankebaner der opstår hos mig i sådan et trip. Var glad for jeg psykisk selvom jeg kastede mig hovedløst ud i det trip, kunne håndtere det. Det med min veninde var ikke særlig rart, men som jeg skrev "følelsen" jeg fik indre efter hun "snakkede" til mig var befriende efter mange års spekulationer. At det derefter stadigvæk var ubehageligt, var ikke sjovt - men peanut i forhold til det trip jeg hentyder til...
Alle mine trips på DXM har været dybt intense, føler selv når jeg kigger i bakspejlet jeg har lært en del, men godt nok også kostet lidt, på både den positive konto som negative.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2012 22:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Det er da ikke normalt at opleve hallucinationer på DXM? Er det ikke mere CEV's i stil med ketamin man oplever?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2012 18:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2006 14:50
Indlæg: 523
Geografisk sted: On top of myself i hope
Det er da ikke normalt at opleve hallucinationer på DXM? Er det ikke mere CEV's i stil med ketamin man oplever?


Jeg har før oplevet hallucinationer på DXM både under indflydelse og også dagen efter(Hvilket ikke var særlig fedt)

_________________
"Do the thing you fear most and the death of fear is certain" - Mark Twain


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team