Well.. lige i det øjeblik man sniffer en dosis 2c-b minder smerten en del om mdma, måske lidt værrere. Men hvor smerten fra mdma hurtigt går i sig selv igen, bliver smerten fra 2c-b intensiveret over de næste par minutter og er ret så ubehageligt.
Jeg plejer at sige til folk at jeg giver narkoen hvis de kan sniffe en dosis uden at tude over det

Så Psyko inden du kalder folk for cunts så prøv lige at snif stadset selv

Det er ikke herlig smerte som ved f.eks. mdma eller BZP.
Men på trods af det voldsomme ubehag ved ay sniffe det, så siger min erfaring mig at man får et ret så intenst og yderst visuelt comeup og man kan nøjes med en betydeligt mindre dosis end ellers, vel ca. 2½ gang så potent sin ved en oral dosis. Dog er trippet noget kortere.
Så alt efter situationen kan der være en fordel i den ene eller anden indtagelseform.
Men noget som jeg undrer mig lidt over. 1. gang jeg prøvede 2c-b sniffede jeg hvad jeg havde fået af vide skulle være 27 mg, ovenpå et mdma peak. Det mystiske var at det praktisk talt ikke gjorde nas at sniffe, faktisk så prikkede det kun lige svagt i næsen, og var på ingen måde i nærheden af den smerte jeg har oplevet senere hen.
Jeg tror stoffet dengang har været blandet op med noget sukkerstads, ihvertfald havde det en svag lyserød nuance, og har senere haft fat i 2c-b som kom samme sted fra og var cuttet 1/10 med noget sukkerstads i en lyserød nuance, dog prøvede jeg aldrig at sniffe det.
Så nogen der ved om forskellen på smerten kan skyldes blandingen med noget sukkerstads og/eller tilstedeværelsen af mdma i kroppen. Mener også engang at have læst noget om at der skulle være forskel på smerten ved insufflering alt efter om 2c-b'en var på HCl form eller noget andet.
Men enough rambling om det. Og start ud med en oral dosis på en ca. 25 mg, og følg ellers de almindelige råd om set & setting ved psychedeliske stoffer.
2c-b er mentalt ret så nænsomt og er efter min mening en god begyndelse indenfor den psychedeliske verden.
Og er man til hashrygning, så siger min personlige erfaring at det går rigtigt godt sammen med de forskellige stoffer i gruppen af 2c-* stoffer. Især en god skunk joint kan sætte gang i det visuelle, samt tilføje trippet mere dybde