Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 12:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: 2C-B
Medlem

Geografisk sted: Derude
hej
jeg har haft lidt problemer med at finde noget her på psyc om 2C-B
min plan er nemlig at få stillet min nysgerighed og få afprøve det på fredag. men har stort set kun kunne finde trip rappoter omkring det.

så derfor ville jeg godt starte en tråd om ting man skal være opmærksom på før, under og efter trippet.

så det ville været lækket hvis der ver en masse der kunne stikke info ind omkring.

pfh tak.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
her kan du finde lidt information om det :D
erowid 2c-b vault

Titel:
Insane psychedelia user!

Stoffet kan være meget overvældende, hvis det sniffes, og de fleste af de negative rapporter jeg har læst, har været skrevet af folk, der har sniffet en relativt stor mængde (+20 mg).

Titel:
Medlem

jeg har fået 3x25 mg tab.

og hvade tænkt mig at spise dem! har læst at det skulle være noget ubehaligt at sniffe det!??
er det lige som at sniffe mdma fx.?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Pyskow skrev:
og hvade tænkt mig at spise dem! har læst at det skulle være noget ubehaligt at sniffe det!??

Der findes et ord for folk der klager over smerten ved insufflering, og det ord er; Cunts!!!

Men ellers gælder der vel de samme regler som for alle psychedelics; "set/setting, gør det kun hvis du er parat etc..."
Vi har lige haft et topic som tager nogle af problemstillingerne op, det kan du jo evt. kigge igennem. Ellers står der vist også noget i vores lexikon (det gjorde der ihvertfald engang.)

Mvh. Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
At sniffe 2c-b giver en forfærdelig smerte i næsen, som ikke kan beskrives. Det kradser, svier og du føler at hele dit ansigt er godt og grundigt lammet. Du vil de første 10-15 minutter gå rundt i en omtåget verden hvor du ikke kan tage dig af noget som helst andet end smerten.

Men derefter træder smerten af, visuals og farver begynder at vise sig og din krop efterlades i en meget behagelig eufori.

Da jeg prøvede det, sagde jeg at jeg aldrig ville gøre det igen - men da trippet gik i gang, skiftede jeg mening. Det er en smagssag, om man synes at det er trippet værd.

Umiddelbart vil jeg anbefale dig at æde 1 af de kapsler og se hvad der sker. Æd ikke to kapsler, for det vil give dig et meget intenst trip som højst sandsynligt vil virke overvældende.

20-25mg er en fin dose.

Titel:
Medlem

Psyko skrev:
Pyskow skrev:

Der findes et ord for folk der klager over smerten ved insufflering, og det ord er; Cunts!!!

Men ellers gælder der vel de samme regler som for alle psychedelics; "set/setting, gør det kun hvis du er parat etc..."
Vi har lige haft et topic som tager nogle af problemstillingerne op, det kan du jo evt. kigge igennem. Ellers står der vist også noget i vores lexikon (det gjorde der ihvertfald engang.)

Mvh. Psyko

jeg klager nu ikke over smertern! for det er en "dejlig" smetre, når man ved hvad der venter en :D

men nej der står ikke noget i lexikonet. har været der!
og kender også set/setting.

men som med så mange andre stoffer er der mæske nogle individuelle til man lige skal vide. som andre dar har prøvet det ved.

men ellers tak for det Psyko

Titel:
Medlem

super.

tak for det ali

lige hvad jeg skulle høre!
tror også jeg vil ta det oralt første gang!
og så må man jo se hvad tiden viser og det er noget der skal op i næsten :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Well.. lige i det øjeblik man sniffer en dosis 2c-b minder smerten en del om mdma, måske lidt værrere. Men hvor smerten fra mdma hurtigt går i sig selv igen, bliver smerten fra 2c-b intensiveret over de næste par minutter og er ret så ubehageligt.
Jeg plejer at sige til folk at jeg giver narkoen hvis de kan sniffe en dosis uden at tude over det :P

Så Psyko inden du kalder folk for cunts så prøv lige at snif stadset selv :P Det er ikke herlig smerte som ved f.eks. mdma eller BZP.

Men på trods af det voldsomme ubehag ved ay sniffe det, så siger min erfaring mig at man får et ret så intenst og yderst visuelt comeup og man kan nøjes med en betydeligt mindre dosis end ellers, vel ca. 2½ gang så potent sin ved en oral dosis. Dog er trippet noget kortere.
Så alt efter situationen kan der være en fordel i den ene eller anden indtagelseform.

Men noget som jeg undrer mig lidt over. 1. gang jeg prøvede 2c-b sniffede jeg hvad jeg havde fået af vide skulle være 27 mg, ovenpå et mdma peak. Det mystiske var at det praktisk talt ikke gjorde nas at sniffe, faktisk så prikkede det kun lige svagt i næsen, og var på ingen måde i nærheden af den smerte jeg har oplevet senere hen.
Jeg tror stoffet dengang har været blandet op med noget sukkerstads, ihvertfald havde det en svag lyserød nuance, og har senere haft fat i 2c-b som kom samme sted fra og var cuttet 1/10 med noget sukkerstads i en lyserød nuance, dog prøvede jeg aldrig at sniffe det.

Så nogen der ved om forskellen på smerten kan skyldes blandingen med noget sukkerstads og/eller tilstedeværelsen af mdma i kroppen. Mener også engang at have læst noget om at der skulle være forskel på smerten ved insufflering alt efter om 2c-b'en var på HCl form eller noget andet.

Men enough rambling om det. Og start ud med en oral dosis på en ca. 25 mg, og følg ellers de almindelige råd om set & setting ved psychedeliske stoffer.

2c-b er mentalt ret så nænsomt og er efter min mening en god begyndelse indenfor den psychedeliske verden.
Og er man til hashrygning, så siger min personlige erfaring at det går rigtigt godt sammen med de forskellige stoffer i gruppen af 2c-* stoffer. Især en god skunk joint kan sætte gang i det visuelle, samt tilføje trippet mere dybde

Titel:
Admin
Brugeravatar

IMO er det ikke smerten i næsen værd. Jeg insufflerede 20 mg. i lørdags og det gjorde sindssygt ondt! Jeg havde lidt ondt i næsen resten af aftenen og fik lidt næseblod af det. :? Det kan umuligt være særligt sundt for næsen.

Mht. det andet så vil jeg anbefale dig at spise det, da insufflering gir et ret voldsomt comeup.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Iodjini skrev:
IMO er det ikke smerten i næsen værd. Jeg insufflerede 20 mg. i lørdags og det gjorde sindssygt ondt! Jeg havde lidt ondt i næsen resten af aftenen og fik lidt næseblod af det. :? Det kan umuligt være særligt sundt for næsen.

Mht. det andet så vil jeg anbefale dig at spise det, da insufflering gir et ret voldsomt comeup.

Mvh.

Jeg tror det er vigtigt at du ikke sniffer det som du f.eks. sniffer amfetamin eller kokain. 2c-b skal gerne sniffes langsomt og gerne i små doser lidt ad gangen istedet for en hel dose på én gang. Og det skal også gerne sniffes blidt istedet for hårdt og brutalt.

Det er disse faktorer der kunne tænkes at give næseblod og smerte resten af aftenen. Blidt og lidt ad gangen er nøglen.

Titel:
Insane psychedelia user!

aliaarhus skrev:
Iodjini skrev:

Mvh.

Jeg tror det er vigtigt at du ikke sniffer det som du f.eks. sniffer amfetamin eller kokain. 2c-b skal gerne sniffes langsomt og gerne i små doser lidt ad gangen istedet for en hel dose på én gang. Og det skal også gerne sniffes blidt istedet for hårdt og brutalt.

Det er disse faktorer der kunne tænkes at give næseblod og smerte resten af aftenen. Blidt og lidt ad gangen er nøglen.

Ja, det tror du. Men har du ikke kun indtaget stoffet nogle få gange?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Æd nu bare lortet istedet for at proppe det i næsen... længere kan den da ikke være.

det kan godt være at dosen oralt skal være en anelse størrer tilgengæld har man også et noget længere trip og så behøver man ikke gå rundt og snøfte som et cokavrag :D .

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har fundet et par velegnede rapporter:

Denne har du nok læst, men jeg synes den er god, og så siger den en del om hvordan det virker når man insuflerer det:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=728

Denne rapport er under kombinationer, idet jeg også indtog MDMA, men den sidste del af trippet var uden MDMA´s indflydelse:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=739

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Pågrund af den meget lille kemiske forskel mellem 2cb og 2ci og jeres udtalelser herinde, tror jeg smerten ved insuflering minder om hinanden.
For en måned siden eller lignende tog jeg 2ci, hvor jeg sniffede, hvad jeg vil skyde til nogle få mg ad gangen for at se om det stadig gjorde ondt. Første gang kunne jeg ikke rigtig mærke det. Men bare anden gang jeg sniffede begyndte det at svide irriterende og 3. gang gad jeg ikke mere og drak resten.

Jeg ville netop som du snakker om Aliaarhus checke om det gjorde ondt hvis man sniffede ekstremt langsomt og lidt ad gangen - og det gjorde det sgu.

Tjille: På mig har MDMA en helt klar smertelindrende virkning, så det har det nok også på dig. Kunne sagtens forestille mig, jeg ikke ville kunne mærke smerten af fx at sniffe 2ci.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

AoD skrev:
Pågrund af den meget lille kemiske forskel mellem 2cb og 2ci og jeres udtalelser herinde, tror jeg smerten ved insuflering minder om hinanden.
For en måned siden eller lignende tog jeg 2ci, hvor jeg sniffede, hvad jeg vil skyde til nogle få mg ad gangen for at se om det stadig gjorde ondt. Første gang kunne jeg ikke rigtig mærke det. Men bare anden gang jeg sniffede begyndte det at svide irriterende og 3. gang gad jeg ikke mere og drak resten.

Jeg ville netop som du snakker om Aliaarhus checke om det gjorde ondt hvis man sniffede ekstremt langsomt og lidt ad gangen - og det gjorde det sgu.

Altså, selvfølgelig vil det gøre ondt... det tror jeg ikke man kan undgå. Men jeg tror i allerhøjeste grad at du kan undgå næseblod osv ved at sniffe langsomt. Det er derhen jeg vil.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
1. gang jeg prøvede 2C-B insuffleret, var vi to "forsøgskaniner". Substansen var ret grundigt afprøvet oralt inden da.
Vi afmålte hver en bunke på 25 mg 2C-B*HBr, og sniffede resolut den forholdsvist lille mængde. Vi havde læste at det skulle gøre NAS, men de første 30 sekunder virkede det ikke specielt slemt... Vi begyndte så småt at tro at de som havde skrevet rapporterne var nogen kyllinger... Efter ca. 1 minut blev smerten VOLDSOM! Den føltes som om hele næsen var fuld af røde ild-myrer, og smerten bredte sig til hele ansigtet. Efter næsten at have ligget og vredet os i smerte i 3 minutter, skyndte min "medrejsende" sig ud på toilettet for at kaste op. Dette var ca. T:+4 min. Da han var færdig, gik jeg ud og kastede op. Indtil videre havde det været ren smerte og elendighed - men SÅ begyndte fraktalerne at blomstre ud af væggene! Vi lå begge og var saligt blæst i omtrent 2 timer. Utroligt voldsomt (og ubehageligt) comeup - men intensiteten når man først er nået igennem, er ret ubeskrivelig.
Jeg undgår helst at sniffe substansen efterhånden - undtagen f.eks. som preloading for ketamin. Varigheden er for kort ved insufflering, og i forhold til oral indtagelse, synes jeg ikke det er ubehaget værd.
Angående "langsom" snifning... Det gælder om at få stoffet fordelt så godt som muligt på mucus-membranen - og det gøres bedst ved at suge godt til. Samme fremgangsmåde som f.eks. coke eller amf. :P Og jeg kan ikke anbefale at dele dosen op, hvis man endelig vil sniffe stadset... Efter at have gennemtævet sit første næsebor SÅ grundigt, har de færreste lyst til at øve del form for vold på resten af næsen.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Prometheus skrev:
Angående "langsom" snifning... Det gælder om at få stoffet fordelt så godt som muligt på mucus-membranen - og det gøres bedst ved at suge godt til. Samme fremgangsmåde som f.eks. coke eller amf. :P

Ryger stadset ikke snarere ned i svælget, hvis man suger hårdt til? Det er ihvertfald min erfaring.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Altså jeg sniffer altid relativt langsomt. Du skal ikke synderligt langt op i næsen før slimhinderne begynder og det er der optagelsen sker. Som Psyko siger, så ryger det nemt over i svælget ellers.
Og ja, det gør pokkers ondt at sniffe det, men som Prom siger, så starter samerten først efter et kort stykke tid og personligt syns jeg det er pisseubehageligt at smerten er koncentreret omkring det ene næsebor. Så mit råd til snifning af 2C-B er: del det i to lange tynde streger og snif dem blødt, på den måde fordeles de ganske fint. Og snif begge streger med det samme, inden smerten begynder, på den måde slipper man for at voldtage slimhinderne sindssygt meget.

MEN det er ikke en måde jeg vil anbefale at gøre det på når det er første gang du skal tage stoffet, oralt første gang og når du har prøvet stoffet kan det være du har lyst til at prøve det lidt heftigere. Og der kommer snifningen til sit rette! Der er virkelig meget forskel i trippets intensitet ved insufflering fremfor oral indtagelse!

Good luck!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, smerten er slem.. i 10 minutter eller sådan noget... Så det er ikke så længe, men taget i betragtning at trippet så også peaker og finder sit plateu iløbet af få minutter kan det være yderst forvirrende og ubehageligt, da man pludselig tripper, måske hårdt, med voldsom smerte.. Og det er ikke altid en god start på trippet.

Mvh
Odden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]