Jeg synes heller ikke etizolam er specielt effektivt til søvn, med mindre man kommer op i de højere doser (hvad imo vil sige 3-4 mg) - så synes jeg de har en ret effektiv knock out virkning. Men jeg synes ikke det er fedt, at man skal op i doser, der, hvis jeg tog dem uden at skulle sove, ville gøre mig hammer lam.
Mht. brug efter stimulanser synes jeg heller ikke de er vildt effektive, dog har jeg kun prøvet det i 1-2 mg doser, 4 mg ville sikkert gøre mig lam nok... Men jeg bryder mig ikke om de højere doser, de giver mig for meget hukommelsestab og jeg bliver for zombie. I det hele taget synes jeg ikke de virker optimale ifm. stimulanser, de er på en eller anden måde ikke søvndyssende nok, og jeg tænker også at den relativt korte halveringstid er et problem i den sammenhæng (imo) - jeg foretrækker de længerevarende som clonazepam og diazepam efter stimulanser, de er bedre til at sikre en ordentlig lang søvn, og det kan også være et plus at være lidt påvirket når man vågner, til lige at tage lidt af tømmermændene/livsleden

Er der andre end Ophidian der har erfaringer om etizolam ifm. stimulanser, de har lyst til at dele? (hvis det er i orden jeg lige låner din tråd lidt SunshineJunkie?

) Ku godt tænke mig at høre hvad folk synes om dem til det formål, jeg har kun brugt den en tre gange, pg har lidt svært ved at afgøre om min konklusion er korrekt...