m.UNIT skrev:
Nu har jeg været så heldig (eller hvad?), at kunne få fat på noget meth-amfetamin. Men ved ikke om jeg vil købe det, så har læst en del her, på erowid osv. Men intet overgår personlige erfaringer.
Så, er der nogle her inde der har prøvet det? og mest af alt, hvordan er det forskelligt fra "almindelig" amfetamin? Endnu værre tømmermænd dagen efter?! Har læst mig til at det skulle være 3-5 gange så potent som alm.amf.m men er det det eneste? Dobbelt så svært at falde i søvn? dobbelt så lille dillergøj? eller hvad?
mvh.
Hvis du har prøvet amf nok gange til at kende stoffets virkning ud og ind - så ville jeg godt mene du KUNNE købe det.
Men du skal regne med at det er meget stærkere end almindelig amfetamin. Kommer self. an på hvor godt/rent det din dealer har, er.
Personligt så har jeg prøvet det 2gange.
Jeg syntes det er en rigtig rigtig god opkvikker, yderst euforisk (på den speedede måde).
Det ville være en stor dumhed at begynde at tage det når du ankommer til festen (f.eks.).
Da du ikke ville kunne sove om natten.
Og glem alt om beroligende piller ell. sovepiller - det er alt for belastende for hjertet og kroppen hvis du også fylder dig med det, efter min mening.
Start derimod med at tage lidt hen af dagen. Bare en streg på størrelse med undersiden af en lighter, halveret i tykkelsen.
Syntes ikke det er værre end "normal" amf dagen efter, det er jo som man tar´ det

Og dilleren kan kun skrympe ind så meget den nu end kan. Altså, bare fordi det er meth´ skrymper den ikke mere ind end den plejer ved. amf og f.eks. ecstasy.
Men ja, du er en af de "heldige" der kan få det... Har ikk set det i et godt stykke tid efterhånden - folk er grådige

hehe
God tur

)