Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 10:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: København
Hejsa igen,

Forleden sniffede jeg en moderat dosis heroin samtidig med at jeg indtog 5 tabletter Marzine (cyclizinhydrochlorid - mod køresyge).

Jeg blev kæmpe lam.

Faldt i søvn flere gange.

Det var alt i alt et ret fedt trip. Lige så godt som første gang jeg prøvede heroin, hvor jeg også syntes at svæve mellem virkeligheden og en drømmetilstand.

Her er nogle spørgsmål, hvis nogen kan svare.......

1: Sænker Marzinen mit åndedræt yderligere og gør dermed trippet mere livsfarligt end hvis jeg kun brugte heroin?

2: Gør marzinen mig mindre tilbøjelig til at brække mig? For det meste brækker jeg mig nemlig på heroin, men det gjorde jeg ikke denne gang.

3: Er marzine i sig selv skadeligt i større mængder? FX. for leveren eller sådan noget........

Titel:
Medlem

Marzine er et antihistamin, og kan godt fjerne kvalmen/svimmelheden ved en heroinrus. Har læst somewhere, at nogle bruger det sammen codein for at kunne tage højere doser uden at få kvalme.

Det vil sandsynligvis også gøre dig mere "lam", da antihistaminer virker sløvende.

Har selv den erfaring med cyclizin, at jeg bliver meget træt. Ikke på nogen videre behagelig, rusagtigt måde. Bare træt.

Ved ikke om det påvirker vejrtrækningen yderligere, men det er klart en risiko. Så pas på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Tingen" med at blande visse anti histaminer med stærke Opioider,stammer fra de meget berygtede "Diconal"et endog MEGET stærkt(Opiatet i tabletten er faktisk syntetisk Heroin "Dipipanone") smertestillende middel fra 60-70.

Der var bare den omstændighed,at man skulle skyde dem for at få det meget eftertragtede sus.Det gav bylder og døstilfælde,da Cyclizinen i pillerne var indkapslet i en slags plastic.Det gav en vener næsten som afr glas efter kort tid,og var sindsygt farligt.
Derfor blev de trukket tilbage af myndighederne.

Siden da,har mange prøvet at lave en kombo af anti hist.og Opiater.Metadon har bl.a. været brugt.

Hvis du bruger andre midler sammen med Opiater,såsom alkohol,Benzoer,whatever så Opiaterne virker stærkere,vil du også have en meget større chance for at havne i en ubehagelig situation.Watch out... :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]