En ven og jeg skulle lige have en anderledes oplevelse i ferien, og valget faldt på 2C-E. Jeg startede ud med 19mg og han med 13mg...
T = 1time:
Han rapportere om haluer, 2d bliver til 3D, ting kommer ud af mine billeder og sådan noget...Jeg mærker ikke det store, måske som et ½g svampe, så jeg tager 5 mg til...vi venter ½time og går udenfor...
T = 2-3Timer (ca):
Min ven har de vildeste halluer, og siger at det har udmattet ham en hel del. Jeg har stadig ikke noget visuelt, men føler den samme udmattelse, så vi går hjem og jeg tager 7mg extra, i alt 31mg
Vi er begge meget udmattede og lægger os på sofaer og stener musik noget tid, og jeg er ved at have det rigtigt dårligt, staidigt ingen visuals, men vi går igen udenfor til en nærliggende park...
Jeg har meget svært ved at samle tankerne, har når det kommer til stykket nok meget få tanker på det tidspunkt, men en meget ubehagelig enfluenza følelse i kroppen, der bliver der mange timer. stadig ingen visuals, eller indsigt af nogen art
min ven rapporterede også at det var svært at samle tankerne...
T = 8timer (ca):
Får det bedre i perioder, men føler mig meget udmattet, enfluenza symptomerne er ved at gå væk, men har det mærkeligt på en underlig måde resten af aftenen...
Syntes det er mærkeligt at jeg ingenting oplever trods min høje dosis, kan man være imun over for Phenylaminer ?
Eller kan det have noget at sige, at jeg havde spist svampe lørdag og søndag ?
Syntes ikke det vil være fedt hvis jeg skal op på 50mg, for så bliver det et alt for dyrt trip
Ved ikke lige om jeg skal poste det her som en trip rapport, da jeg jo egentligt ikke havde noget trip