Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
En ven og jeg skulle lige have en anderledes oplevelse i ferien, og valget faldt på 2C-E. Jeg startede ud med 19mg og han med 13mg...
T = 1time:
Han rapportere om haluer, 2d bliver til 3D, ting kommer ud af mine billeder og sådan noget...Jeg mærker ikke det store, måske som et ½g svampe, så jeg tager 5 mg til...vi venter ½time og går udenfor...
T = 2-3Timer (ca):
Min ven har de vildeste halluer, og siger at det har udmattet ham en hel del. Jeg har stadig ikke noget visuelt, men føler den samme udmattelse, så vi går hjem og jeg tager 7mg extra, i alt 31mg :!:
Vi er begge meget udmattede og lægger os på sofaer og stener musik noget tid, og jeg er ved at have det rigtigt dårligt, staidigt ingen visuals, men vi går igen udenfor til en nærliggende park...
Jeg har meget svært ved at samle tankerne, har når det kommer til stykket nok meget få tanker på det tidspunkt, men en meget ubehagelig enfluenza følelse i kroppen, der bliver der mange timer. stadig ingen visuals, eller indsigt af nogen art :(
min ven rapporterede også at det var svært at samle tankerne...
T = 8timer (ca):
Får det bedre i perioder, men føler mig meget udmattet, enfluenza symptomerne er ved at gå væk, men har det mærkeligt på en underlig måde resten af aftenen...

Syntes det er mærkeligt at jeg ingenting oplever trods min høje dosis, kan man være imun over for Phenylaminer ?
Eller kan det have noget at sige, at jeg havde spist svampe lørdag og søndag ?

Syntes ikke det vil være fedt hvis jeg skal op på 50mg, for så bliver det et alt for dyrt trip 8)

Ved ikke lige om jeg skal poste det her som en trip rapport, da jeg jo egentligt ikke havde noget trip :?:

Senest rettet af tjalfe 15 okt 2004 14:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er ikke usandsynligt at der opstår synergisme mellem psilocybin og 2C-E så det kan sandsynligvis have noget at sige, men hvor meget kan jeg ikke rigtig sige. At man kan direkte immun overfor phenethylaminer har jeg dog aldrig hørt om men der er selvfølgelig altid nogen der skiller sig ud fra mængden og enten er ekstra følsomme eller ekstra tolerante over for forskellige stoffer. Så vidt jeg ved havde Shulgin et rimeligt hæftigt (bad)trip på 2C-E ihvertfald den første gang han tog det og det lyder da egentlig heller ikke som om din ven havde noget særlig behageligt trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Treasure skrev:
At man kan direkte immun overfor phenethylaminer har jeg dog aldrig hørt om men der er selvfølgelig altid nogen der skiller sig ud fra mængden og enten er ekstra følsomme eller ekstra tolerante over for forskellige stoffer.

Jamen tag Aliaarhus f.eks. Han er bruger jo også høje doser af cubensis før han får en ønsket virkning. Tror bare at det er en tolerance som folk har hver især overfor forskellige stoffer. Men det lyder da vildt at du ikke fik nogen visuals på så høj en dosis :|

Meskalin som jo også er et phenethylamin kræver somme tider også høje eller meget lave doser for et trip. Det kan være meget forskelligt fra person til person.
Aliaarhus igen. Han mærkede 50 gram peruvianus som værende ekstrem stærk. Mens andre rapporterer om et næsten kedeligt trip på 45-50 gram af samme kaktus-art. Men jeg ved jo også godt at indholdet af meskalin varierer fra kaktus til kaktus, men det er tilfælde som dem tjalfe og ali har været ude for der gør at de forskellige "anbefalede doser" aldrig er helt pålidlige.

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

inden du hopper på kareten og tager over 30mg igen, så prøv at se på tom mave (eller insulfere) en 15mg igen.. Vil jo være træls hvis det viste sig at man alligevel ikke var så tollerent som man gik og troede.. Men ja lyder underligt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er efterhaanden skeptisk overfor RC-firmaer, der findes private analyser der paaviser mange urenheder fra tidligere syntesetrin, hvilket helt klart kunne bidrage til manglende psykedelisk effekt og body-load (som ellers ikke er det jeg tilskriver 2C'erne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]