Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 20:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 jun 2004 23:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Hej alle!

Jeg har i rimelig lang tid gået og overvejet at prøve amfetamin. Jeg er sikker på at jeg gerne vil prøve.
Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på?
Måske noget folk omkring mig skal være opmærksomme på?
Hvor stor er en "alm" bane? Altså hvor bred og hvor lang (ca)?

Det er vidst de spørgsmål jeg lige kan komme på.

Alle gode råd er selvfølgelig velkomne :)


Lidt OT, men er der nogen der kender til de kx der kaldes blå smiley? Er nemlig kommet i besiddelse af 3

P.s. Bær over med mig, jeg er helt ny ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Hej... og velkommen til! Du skal være opmærksom på, at det virker i meget lang tid, hvor du ikke kan sove og også har svært ved at spise, og du skal være opmærksom på, at du kan blive ret forvirret, hvis du kører i flere dage uden søvn. Mad, drikke og søvn er det eneste, der hjælper til at gøre nedturen mere behagelig. Og dét med, hvor stor banen skal være, skal du ikke tage så alvorligt. Der sker sgu ikke noget andet ved at tage en ordentligt bakkenbart, end at du måske kommer rigtig godt op at køre. Og når det nu er din første gang, vil du automatisk ikke lave en sindssyg stor streg, og du vil sikkert ikke kunne mærke den første streg særlig godt. Men hvis du vil have målene på en gennemsnitlig streg, så er den vel ca. 5-6 cm lang og 0,5 cm bred.

Og dine kiks kan du vist roligt spise.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Bakkenbart skrev:
Hej... og velkommen til! Du skal være opmærksom på, at det virker i meget lang tid, hvor du ikke kan sove og også har svært ved at spise, og du skal være opmærksom på, at du kan blive ret forvirret, hvis du kører i flere dage uden søvn. Mad, drikke og søvn er det eneste, der hjælper til at gøre nedturen mere behagelig. Og dét med, hvor stor banen skal være, skal du ikke tage så alvorligt. Der sker sgu ikke noget andet ved at tage en ordentligt bakkenbart, end at du måske kommer rigtig godt op at køre. Og når det nu er din første gang, vil du automatisk ikke lave en sindssyg stor streg, og du vil sikkert ikke kunne mærke den første streg særlig godt. Men hvis du vil have målene på en gennemsnitlig streg, så er den vel ca. 5-6 cm lang og 0,5 cm bred.

Og dine kiks kan du vist roligt spise.


Okay, kanon! Takker mange gange..

Hvor mange gr. skal jeg sarte med at købe? Bare 1?

Hvis man er forkølet er det vel ikke særlig smart at sniffe amf, vel?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:38 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg vil gerne lige tilføje noget. Selvom det er højest usandsynligt, så kan man vel i teorien risikere at få methamfetamin, og så skal man altså være noget mere forsigtig mht. dosen. 50mg. meth betegnes som en kraftig dose, og hvis man kører sådan en streg på 100-150mg. kan det faktisk være farligt.

Amfetamin-sulfat er dog mest almindelig her i landet, men jeg vil alligevel anbefale, at man først starter ud med en meget lille streg, bare for at være på den sikre side.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Så lidt... Køb du bare et enkelt, det er RIGELIGT, medmindre du vil holde den kørende i flere dage. Der er mange gode streger i sådan et gram. Hvis du er forkølet, kan du bare sluge amf'en i bomber, altså putte noget i en lille lap toiletpapir (3-5 cm x 3-5 cm), som du ruller sammen, og ned med det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Tak begge to.

Hvor mange streger plejer der at være til i 1 gram? 10?

Ved godt nogle af mine spørgsmål er ret lamme, men er ret ny i "the drugworld"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:48 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Næckay skrev:
Tak begge to.

Hvor mange streger plejer der at være til i 1 gram? 10?

Ved godt nogle af mine spørgsmål er ret lamme, men er ret ny i "the drugworld"


Ja, 10-20 streger alt efter kvaliteten. Hvis det er ren meth er der nok en del flere, men det er somsagt højst usandsynligt.

Det er okay at være ny, men en anden gang må du meget gerne anvende søge-funktionen. Det er ikke så længe siden, vi har haft et lignende topic.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 00:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
10 passer vist meget godt. Måske 7-8 eller 9 gode, men så er det altså også nogle ret effektfulde snitter, der kan godt blive til flere, hvis du bare lige skal have en opfrisker. Et gram kan sagtens kickstarte en forsamling mennesker, meeen man vil jo som regel gerne have mere end én streg på en aften. Man får tit lyst til mere, når man først begynder.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 01:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
Men som Bakkenbart nævnte, meget vigtigt at du får noget at spise, da du ikke mærker sult under en amf rus. Frugt er godt, supplér evt. med vitamin-tilskud og drik godt med vand.

God fornøjelse :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 01:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Du nyder også rusen bedre og føler dig bedre tilpas, når du har mad i maven. Det er generende for din rus, når din mave skriger efter mad. Mad kan ofte få dit humør til at vende, hvis du er lidt muggen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 01:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Takker, satme rart med et forum hvor man får brugbare svar :D
Skal nok huske at søge.

Kanon med en masse gode råd, nu føler jeg mig mere sikkert når jeg skal ud og prøve det.

Så er der vel ca til en hel weekend i et gram for en nybegynder? Min kæreste holdte i hvert fald en gang fra fredag til søndag på 10 streger.
Hvordan skal konsistens/farve helst være?
Det jeg køber er nemlig klumpet, nogen siger det er fordi det er godt, andre siger det er fordi det har været varmet op.

Hvordan skal man helst opbevare det? Og hvad med e?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 03:03 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Hehe... Om ét gram rækker til en hel weekend, det ved jeg nu ikke. Du skal tænke på, at jo trættere din krop og hjerne bliver, desto mere amf skal der til for at fjerne træthedsfølelsen. Det virker desuden bedst de første mange timer, derefter oplever du ikke samme eufori, uanset hvor meget mere du tager, men du bliver dog ved med at kunne mærke virkningen. Du kan måske nok holde dig vågen fra fredag til søndag aften på ét gram, men hvis du skal være "fucked" og være godt opkørt (og hvis du ikke er dét, hvorfor så tvinge sig selv til at være vågen?) hele weekenden, så skal du nok have en del mere. Der er ingen grund til at sidde oppe en hel weekend, medmindre det bare er for at blive ekstremt mærkelig. Det er kun rigtig lækkert den første dag og måske noget af den næste dag.

Det er et godt tegn, at det er klumpet. Køb aldrig noget, som er helt "pulveret", medmindre du får en smagsprøve først, for det er altid sådan noget pulver-fis, man bliver taget ved røven med. Dog kan amf både være pulveret, klumpet og i én klump, og det kan både være hvidt og gult eller være tilsat andre farver som fx lyserød (sjældent), så det kan du ikke bedømme ud fra. Speed plejer at have en kraftig lugt. Det skal helst opbevares mørkt og køligt, men det gør ikke noget, at du har det liggende i din pung eller andre steder, så længe det ikke er for at opvebare det i længere tid.

Og hvad med E? Har du heller ikke taget E?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 08:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2004 14:24
Indlæg: 69
Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Hvis du danser eller feks. løber en tur kan man mærke amfetaminen bedre, jeg synes ikke det er fedt og sidde og tale hele tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2004 12:15 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Istedet for at begynde at æde metamfetamin, eller bare amfetamin for den sags skyld, kl 00 om natten og så tage til fest og æde kæmpe mængder af det, har jeg efter længere tids "research" 8) fundet min personlige preference til dets brug.

En god fredag starter kl 06:00 med 15-20 mg metamfetamin i næsen efterfulgt af en times turbo vægt workout. Et godt bad med dejlig sæbe, ODT og lækkert tøj og derefter på arbejde kl 08:00, hvor tre dages arbejde er klaret inden kl 12:00. En stor god frokost med masser af dejlige kalorier, efterfulgt af 20-30 mg meth i kaffe og så kan man arbejde på højtryk til fyraften. Efter arbejde er det så direkte an til bad og gør-sig-lækker igen (ja, man sveder jo lidt af det skidt) og hygge-bajer drikning med drengene og lidt ekstra meth i næbbet fra tid til anden (tager aldrig mere efter kl tolv om natten). At have haft en så produktiv og monster kanon dag giver næsten mere eufori end bare amfetamin, fordi man rent faktisk HAR udrettet noget og ikke bare har følelsen af at kunne alt. Så når man triller i byen om aftenen føler man sig liiiige lidt bedre end alle de andre amf-hakker drenge hæhæ :D Samtidigt kan man så sove når man kommer hjem der kl 06-07 stykker om morgenen og dagen efter er man slet ikke "amf-smadret" som hvis man havde suget som en anden Nilfisk :lol:

Det undrer mig at det er så populært KUN at bruge meth / amfetamin til at trille i byen på! Husk nu: "Arbeit macht frei" :twisted:

VH
KI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 14:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2004 13:36
Indlæg: 292
Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Bakkenbart skrev:
men det gør ikke noget, at du har det liggende i din pung eller andre steder


Ja lad os bare sige "andre steder", man kan godt komme galt afsted hvis man har sin amf i sin pung/buskort :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 15:20 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Bakkenbart skrev:
Det er et godt tegn, at det er klumpet.


Prøv lige at læse hvad Ken Ishii og dextrose skriver i tråden "Fakta om Amfetamin." Såvidt jeg husker, betyder den klumpede konsistens, ikke at kvaliteten er meget høj.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2004 17:35 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Nej, det betyder ikke direkte, at det er godt, men der er større chancer for, at det virker, fordi det altid plejer at være pulver, man får, når folk vil hustle folk med noget, som slet ikke indeholder amf.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 00:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Tak igen alle sammen! Jo, jeg har prøvet e. Det være mht råd til opbevaring.

Fuck i giver kanon info her inde :D

Køber 1g amf på fredag, så jeg håber på at kunne prøve det i løbet af weekenden. Det jeg køber er klumpet og lidt gulligt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 00:25 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Oh, dine kiks kan du sgu opbevare, som du har lyst til. De mister ikke bare effekt. Klumpet og lidt gulligt, vær sikker, det skal nok virke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 00:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Bakkenbart skrev:
Oh, dine kiks kan du sgu opbevare, som du har lyst til. De mister ikke bare effekt. Klumpet og lidt gulligt, vær sikker, det skal nok virke.


Okay, de holder sig fint som de er så.
Okay, det lyder godt :)


Senest rettet af Næckay 24 jun 2004 01:04, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team