Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 16:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Hvor tit tag du ecstasy, eller har gjort ?
1 gang om året 7%  7%  [ 7 ]
1 gang hver halve år 9%  9%  [ 10 ]
1 gand hver 3. måned 25%  25%  [ 27 ]
1 gang om måneden 18%  18%  [ 19 ]
1 gang 14. dag 9%  9%  [ 10 ]
1 gang om ugen 2%  2%  [ 2 ]
2 gange om ugen 4%  4%  [ 4 ]
Andet 7%  7%  [ 7 ]
Jeg tag ikke ecstasy 20%  20%  [ 21 ]
Afgivne stemmer : 107
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 00:06 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg svarede 1 gang hver 3. måned - dog varierer det lidt. det er ca 1 1/2 måned siden jeg tog det sidst, og jeg har ikke planlagt at gøre det foreløbeligt.
jeg har selv været derude hvor jeg spiste E ca. en gang hver 2. weekend, men det fortog sig hurtigt, idet jeg godt kunne mærke det ikke ligefrem hjælp på andet end min ugentlige weekend stemning...
Så til dem der tager speed/ekstacy mere end MAX 1 gang om måneden: skær ned på forbruget - det er ikke noget du bliver klogere af.
Og kig desuden i syntetiske, og læs om MDMA HR, det er hellet ikke nogen tosset idé, når man føst er gået i gang...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2004 01:19 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Child Inside skrev:
Du kan jo bare styre dit forbug lidt :P


Gør jeg da også idag...
Men jeg kan vist ikke komme uden om, at jeg har tidligere har været definitionen på en lamfighter fra det københavnske trance-miljø... :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 13:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
aliaarhus skrev:
Child: Pulverform :)


Du har stadig ikke forklaret hvad du mener... tager du det, eller tager du det ikke?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 13:49 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Han tager det ikke, dvs. han har ikke prøvet det før, men han har tænkt sig at prøve det i form af ren MDMA sammen med Fenriz. Jeg synes da ikke, at det er så svært at forstå.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 14:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2002 02:01
Indlæg: 506
Kan være Child troede han ikke tog ecstasy, men tager mdma.

Jeg har sagt en gang hver tredje måned. Jeg synes godt nok det er blevet en smule kedeligt efterhånden. Og hvis ikke jeg er pissestiv først, så får jeg det som regel skod og sakl knække mig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 14:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
Soul_Pitcher skrev:
Kan være Child troede han ikke tog ecstasy, men tager mdma.

Jeg har sagt en gang hver tredje måned. Jeg synes godt nok det er blevet en smule kedeligt efterhånden. Og hvis ikke jeg er pissestiv først, så får jeg det som regel skod og sakl knække mig.


Jeg er til dels enig.... Jeg synes også det er dejligst, at, ikke være pissestiv, men sådan halv-snalleret (en 6-pak er fint) før man begynder på kix'ene... så får jeg det maaaaarjet dæili'ere :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 maj 2004 23:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2002 02:01
Indlæg: 247
Geografisk sted: Her og der
Personligt synes jeg at alkohol + MDMA er en elendig kombo.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 maj 2004 08:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2004 15:21
Indlæg: 230
Geografisk sted: Odense
Jeg har kun prøvet at være stiv een gang hvor jeg har taget kix. Synes det gav en meget forvirrende virkning, så det tror jeg næppe jeg vil gøre igen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 07:59 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Okay, nu kommer lamfighter-syndromet op i mig igen.

Hold da kæft, nogle pussies i er!

Masser af bajere om aftenen, godt med piller eller MDMA til festen, en streg amf eller koka (eller to-tre) i flæng, og så GHB, ren vodka og mere narko til efterfesten! (komboen kan gentages når det bliver aften igen!)

Dette er både farligt og dumt, så lad være med at gentage det! :roll:

Min pointe var, at jeg havde seriøst regnet med at de fleste herinde havde været mere ude på "tur" (og ku' tåle det!), end det der snobbede Harm Reduction-pjat! :lol:

P.S. Jeg er meget sejere end jer allesammen, fordi jeg har lammet mig meget mere!

P.P.S. Jeg er den eneste der har overlevet Astral's superkombo!


Senest rettet af Dextrose 10 maj 2004 17:06, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 08:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 maj 2003 01:01
Indlæg: 582
Geografisk sted: Østjylland
Startede ud med at gøre det cirka en gang om måneden til større fester.. Senere hen blev det hver weekend i en periode på ~3 måneder.. Efter nytår besluttede jeg sammen med en veninde at holde 3 måneders pause, og siden da har jeg ikke haft den store trang til det. Har siden nytår været kraftigt påvirket én gang, og spiste da lige en enkelt i weekenden uden nogen effekt dog.

Èn gang hver 2. måned tror jeg ville være min vurdering.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 14:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Dextrose - Har også gentagende gange taget ecstasy mens jeg var rimelig godt beruset (et par gange under kraftig beruselse) Og jeg har hver gang oplevet at bliver meget lam og træt og sløv. Dog kun i starten. Efter et par timer, og en enkle til er man klar. Men ville nok hellere ha undværet alkoholen.

Dog synes jeg scrooms/alkohol komboen er glimrene

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 17:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2003 03:39
Indlæg: 61
Dextrose skrev:
Min pointe var, at jeg havde seriøst regnet med at de fleste herinde havde været mere ude på "tur" (og ku' tåle det!), end det der snobbede Harm Reduction-pjat! :lol:


nu handler tråden jo ikke om hvor lamme vi har været, men om hvor fornuftige vi ku tænke os at være.. eller noget..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 18:31 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ironi / Humor dér! ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 maj 2004 22:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2003 03:39
Indlæg: 61
iih altså :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 maj 2004 23:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Det varierer. Der var omkring 4 måneder mellem mine 2 sidste MDMA-flips, men jeg vil gætte på, at jeg i løbet af min snart 2-årige misbrugskarierre med MDMA i gennemsnit har taget det ca. hver 2. måned.

Det var ved at blive kedeligt i efteråret, men mit sidste trip var en virkelig positiv overraskelse. 125 mg ren MDMA, 5-HTP pre- og post-load og en pause på 4 måneder hjalp til at rusen var langt kraftigere og bedre end jeg havde ventet.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 maj 2004 20:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 apr 2004 17:27
Indlæg: 1
Har svaret aldrig, da det efterhånden er laaaang tid siden jeg har rørt stoffer overhoved, med undtagelse af organiske opløsnings midler.

men dengang jeg var kixe spiser var det flere gange om ugen, eller en hel weekend, men der var ikke en uge jeg ik tog det og det var som combo med alcho, amf, cola og shrooms, skulle hilse og sige det ik er sundt i længden



My 5 cents


P.S. Jeg tager ik stoffer mere pga jeg ik kunne styrer det helt

P.P.S jeg kom selv ud af mit misbrug/forbrug


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2004 15:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 feb 2003 02:01
Indlæg: 368
Har skrevet 1 gang hvert halve år, med den begrundelse at sidst jeg tog det var nytårsaften, og næste gang jeg tager det bliver nok i sommerferien.. Men har da også haft mit forbrug af "skiver", i mine dumme og unge dage, og for et par år siden ville jeg nok have sagt 1 eller 2 gange om måneden. Dog var det det stof, som jeg frygtede var værst for goplen bag panden, og derfor har det været begrænset i forhold til alle de andre ting der røg ned dengang. Har også haft nogle venner, som tog det helt uhæmmet. Her snakker vi 10-20 stykker 2 gange hver weekend, i et halvt års tid or so... Og de blev godt nok brændt af i knolden, men lever da stadig, og er i dag nogenlunde normale, men ikke så kloge...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 maj 2004 01:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 maj 2002 01:01
Indlæg: 343
Geografisk sted: Midtjylland
Det er lidt svært at svare på spørgsmålet, da det mest er i perioder jeg tager ecstasy. Da det gik hårdets for sig, tog jeg det hver gang vi gik i byen, det vil sige 4-5 gange om ugen. Mest fordi vi fik det hjem i store portioner, de var gode og de var billige (20 kr pr stk.) Det kan på ingen måder anbefales at tage det så tit. De dage hvor man ikke tripper, bliver hurtigt triste og grå. Nu har jeg ikke rørt det i 3 måneder, og det er da ved at krible i fingrene efter at få fat i nogen igen, men det skal klart ikke være mere end til et enkelt trip eller to...Det er alt for svært at styre.

_________________
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 maj 2004 01:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2004 17:41
Indlæg: 2
hvorfor? fordi det er fedt... man kommer i kontakt med andre på en fantastisk god måde, det er rart at færde steder hvor der indtages mdma fordi ingen er sure og i dårligt humør, som f.eks alcohol ofte giver (folk slår på hinanden og gør sig til grin).. :wink: thank you fore your time, i will return to my cave now.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 maj 2004 14:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2004 13:36
Indlæg: 292
Geografisk sted: Tæt på Roskilde
brun bacardi skrev:
hvorfor? fordi det er fedt... man kommer i kontakt med andre på en fantastisk god måde, det er rart at færde steder hvor der indtages mdma fordi ingen er sure og i dårligt humør, som f.eks alcohol ofte giver (folk slår på hinanden og gør sig til grin).. :wink: thank you fore your time, i will return to my cave now.


Hvorfor man ikke skal tage det tit?
Prøv at læs lidt om hvad MDMA gør ved din hjerne hvis du tager det for tit

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team