Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 18:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Hvor tit tag du ecstasy, eller har gjort ?
1 gang om året 7%  7%  [ 7 ]
1 gang hver halve år 9%  9%  [ 10 ]
1 gand hver 3. måned 25%  25%  [ 27 ]
1 gang om måneden 18%  18%  [ 19 ]
1 gang 14. dag 9%  9%  [ 10 ]
1 gang om ugen 2%  2%  [ 2 ]
2 gange om ugen 4%  4%  [ 4 ]
Andet 7%  7%  [ 7 ]
Jeg tag ikke ecstasy 20%  20%  [ 21 ]
Afgivne stemmer : 107
Forfatter besked
Indlæg: 05 maj 2004 19:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Hvad synes I ? Og hvor tit gør i det ?

Skriv venligst begrundelse

Personeligt tager jeg ecstasy ca. en gang om måneden (ved højtiderne flere gange) Det passer også tit sammen med en god fest. Men jeg ved ikke om det er fornuftigt. Selvfølgelig er det på ingen måder fornuftigt at tag ecstasy. Men det er der jo så mange andre ting der også er. Så fuck it.

Men er en gang om måneden noget at råbe op om ?

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 19:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg kan ikke rigtig svare, da jeg før har haft pauser på op til 1½ år imellem mine ecstasytrips, men i perioder har jeg spist kiks hver fredag, og der er endda også røget et par enkelte ned imellem weekenderne nogle gange. Det er selvfølgelig alt for meget. En gang om måneden er ikke nogen alarm, hvis det altså er på fornuftig vis og ikke at hapse 10 piller.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 19:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
Jeg gør det ikkø særlig tit, ca. 1 gang hver 3. måned... men det er selvfølgelig op og ned. Men MAX er 2 gange på en mnd. For jeg føler ligesom jeg er "mæt" noget tid efter et ecstacy-trip, og heldigvis for det, for jeg synes man bliver noget mærkelig af kix. Derfor holder jeg lange pauser, og når jeg endelig tager ecstacy, er det altid hvor vi bare er mellem 4-8 venner der bare hygger hele natten med høj musik, kix og bajer. For mig egner det sig ikke til store fester, der foretrækker jeg hellere amf/cola.

Men kix-hygge med venner i ny og næ, det er nice... :D

Just my 0.02$


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 20:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
munit skrev:
Jeg gør det ikkø særlig tit, ca. 1 gang hver 3. måned... men det er selvfølgelig op og ned. Men MAX er 2 gange på en mnd. For jeg føler ligesom jeg er "mæt" noget tid efter et ecstacy-trip, og heldigvis for det, for jeg synes man bliver noget mærkelig af kix. Derfor holder jeg lange pauser ...


Enig :!: - Det er vel også cirka hver 3. måned jeg tager det... Jeg tror også det er udemærket at der går 3 måneder imellem...
Ecstacy siger mig generelt også mindre og mindre i forhold til psychedeliske stoffer...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 20:18 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg tager det ikke.

Tror mig og fenriz vil tage MDMA i ren form her inden længe, men det bliver nok mit eneste forhold til MDMA :)

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 21:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 549
Geografisk sted: Aalborg
Tager det også ca én gang om måneden, lidt forskelligt hvor store pauser jeg har haft.

Har gjort det ca et halvt år og taget seks E trip hvis jeg husker rigtigt :)

Hvis jeg havde flere penge jeg ville smide efter det (flere hundrede på et ordentligt MDMA trip er dyrt IMO) så havde jeg gjort det flere gange om måneden hvis ikke hver weekend.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 21:49 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Jeg tager det ikke... men jeg rører heller ikke stimulanser generelt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 22:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ka ik forstå du siger det aldrig er fornuftigt at intage ecstasy..
har da selv jeg fået meget godt ud af det og vil ik undvære stof til noget :wink:

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 23:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 apr 2004 12:46
Indlæg: 96
Geografisk sted: Greve
Jeg syntes osse en gang om månden eller noget, bruger osse det til rigtig gode fester, elller bare når der skal sket noget helt vildt, jeg syntes osse jeg er met efter en god om gang kix, og så er jeg lidt dum dagen efter, det fatter man ikke så meget


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 maj 2004 23:19 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
En gang hver 3. måned svarede jeg.... men det er nok nærmere en gang halvårligt. Det er et stof jeg ikke har lyst til at tage ofte.

Jeg håber det er for sjov, at nogen har svaret to gange om ugen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 04:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2002 02:01
Indlæg: 247
Geografisk sted: Her og der
aliaarhus skrev:
Jeg tager det ikke.

Tror mig og fenriz vil tage MDMA i ren form her inden længe, men det bliver nok mit eneste forhold til MDMA :)


Pas på, du bliver HOOKED!!!

Ej, spøg til side - men det er nemt at sige at det bliver dit eneste forhold til MDMA, for rushet er virkelig noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet. Min bedste stof-oplevelse nogensinde var nok første gang jeg prøvede MDMA (i en pille), og det gjorde det ikke ligefrem værre at det var på comedown fra et godt syretrip.

Personligt tager jeg det nok en gang hver 2-3. måned - nogle gange med kortere mellemrum, og nogle gange med længere. Det hyppigste jeg har prøvet er 2 gange inden for en måned.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 07:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jeg har taget det to gange på 3 år. 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 10:49 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
First time is always the best!

(Det passer så ikke helt, da min fedeste gang var d. 10 - min første oplevelse med ren MDMA).

Men jeg syntes sgu hurtigt at man mister interessen igen, når magien fader og tolerancens grimme ansigt begynder at vise sig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 11:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2004 14:24
Indlæg: 69
Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Jeg tager det vel 3/4 gange om året og jeg har en regel om at jeg højst tager det med 2 måneders mellemrum


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 11:41 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 07 okt 2002 01:01
Indlæg: 167
Geografisk sted: Vejle
En gang gjorde jeg det meget, for meget. Nu tager jeg det en sjælden gang i mellem.
Prøvede faktisk lige i fredags efter 4 måneders pause, men bryder mig ikke rigtigt om det mere. Jeg får kvalme bare af at se på en kix, og rusen er heller specielt rar mere, synes altid jeg har meget kvalme under turen og energi er intet af :(
Har ellers kun prøvet det 2 gange inden for de sidste 8 måneder.
Tror forresten at det er okay at gøre 2-3 gange i året, men så heller ikke mere.
Offtopic:
Tænkte på, er det et specielt ecstasy fænomen at glemme at skrive et ord i en sætning??
Eks. Hvor tit er det fornuftigt at ecstasy?
der mangler tage!!
Og jeg har også lagt mærke til at jeg selv og de af mine vener der har taget/tager kix, også tit glemmer et enkelt ord. Har derimod aldrig set det hos en person der ikke tager stoffer.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 15:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2003 03:39
Indlæg: 61
jeg har være på pilleture min. en gang om måneden, (for det meste 2) i ca 8 måneder, og det er ikke noget jeg er videre stolt over.. jeg vil tro at en gang kiks hver/hver anden måned er ok, men så heller ikke mere end det..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 16:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
spacey skrev:
.
Offtopic:
Tænkte på, er det et specielt ecstasy fænomen at glemme at skrive et ord i en sætning??
Eks. Hvor tit er det fornuftigt at ecstasy?
der mangler tage!!
Og jeg har også lagt mærke til at jeg selv og de af mine vener der har taget/tager kix, også tit glemmer et enkelt ord. Har derimod aldrig set det hos en person der ikke tager stoffer.


*LOL* :lol: Faktisk tror jeg du har fuldtstændig ret. Jeg glemme meget tit ord i de sætningere jeg skriver. Man tænker ordet, men det bliver ikke nedskrevet. Når man så læser det igemmen lægger heller ike mærke til det. En anden problemstiling jeg har fået er at jeg er begyndt at skrive hvad istedet for var. Om det har noget med e at gøre skal jeg ikke kunne udtale mig om.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 17:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2004 15:21
Indlæg: 230
Geografisk sted: Odense
Jeg lagde faktisk slet ikke mærke til der manglede et ord i overskriften.. :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2004 21:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Alloedee skrev:
Selvfølgelig er det på ingen måder fornuftigt at tag ecstasy.


Det forekommer mig at være en meget snævertsynet holdning at have. Jeg er helt sikker på at mit forbrug af MDMA overordnet set har været gavnligt for mig, og jeg ved at mange andre har det på samme måde.

aliaarhus skrev:
Jeg tager det ikke.

Tror mig og fenriz vil tage MDMA i ren form her inden længe


Ecstasy er slang for MDMA... Hvad mener du egentlig?

Dextrose skrev:
Men jeg syntes sgu hurtigt at man mister interessen igen, når magien fader og tolerancens grimme ansigt begynder at vise sig.


Du kan jo bare styre dit forbug lidt :P

Personligt har jeg taget MDMA 5 gange siden januar 2003, og har intet mærket til manglende magi eller tolerance.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2004 21:53 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Child: Pulverform :)

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team