Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 15:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2004 14:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Hey - det er mig igen som havde et mindre heldigt indslag forleden om clarityn, høfeber pillerne. DUMT af mig, det indrømmer jeg gerne, men der hører altså lidt ekstra til historien som jeg efter genvurdering af indlægget godt kunne misforstås, men dog samtidig er ret dum skrevet.
For det første havde jeg det vildt underligt da jeg skrev indlægget - havde lige været på arbejde 11 timer (stående, løbende arbejde) og jeg følte mig ærlig talt lidt afkoblet fra verdenen. De to jeg var til netparty med sagde også jeg snakkede underligt og havde MEGA røde øjne.
For det andet hvad angår toilettet så var det altså ikke et badeværelse i et tilfældigt hus - tværtimod! LAN'et foregik i en gymnastiksal og derfor havde vi spurgt lærerne på skolen om det var okay at bruge toiletterne til bad og hygiejne som vi så havde fået lov til. Men det havde arrangørerne imidlertidig ikke fået fat i og de ville derfor ikke låse op. Vi tog en skruetrækker og lukkede os ind - det er der jo ikke noget slemt i.

For det tredje sagde min kammerat at han var overbevist om at en anden af hans kammerater tit havde spist høfeber piller blandet med alkohol - deraf spørgsmålet herinde!

Ivørigt sad vi imens og prøvede at skaffe noget at ryge!!

-DEER


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2004 14:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Ok, dit første indlæg var slemt nok, men...
Citat:
Men det havde arrangørerne imidlertidig ikke fået fat i og de ville derfor ikke låse op. Vi tog en skruetrækker og lukkede os ind - det er der jo ikke noget slemt i.


"det er der jo ikke noget slemt i."

Jo, gu er der så! Desuden var det ikke jeres piller. Så lad dem dog være.

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at bitche over sådan noget. Sheees... :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2004 18:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Nu gider jeg ikke kommentere histrorien, men nu når jeg selv har en smule høfeber, kan jeg fortælle dig at man godt kan få en (bi)virkning af de piller. Virkning kan bedst sammenlignes med en ubehagelig brændert, altså fuckt up balance og motorik, og hvad det nu medføre, Svimlehed, muligvis opkast og i det hele taget dårlig kontrol over din egne krop Og ubehag. Ikke noget jeg havde lyst til, så lad vær med det.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 14:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2002 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: Utopia
Nice Alloedee, så fik vi svaret på dét. :)

En skam at der skulle 2 tråde til det fordi folk hyler over alt muligt andet end det som er relevant. :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 15:52 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg forstår ikke at folk hyler så meget over medicin-tyveri. Jeg kunne aldrig selv finde på det, og hvis det er medicin, som folk har tænkt sig at bruge, synes jeg også man skal lade det ligge. Men hvis folk har tre glas valium stående fra 89', så skulle man da være et skarn om man ikke lige tog et par stykker.

Det er ihvertfald min holdning til det!

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 19:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2004 15:21
Indlæg: 230
Geografisk sted: Odense
Psyko skrev:
Men hvis folk har tre glas valium stående fra 89', så skulle man da være et skarn om man ikke lige tog et par stykker.


Hvis de var fra '89 tror jeg bare man skulle lade dem være :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 19:43 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
dance2trance skrev:
Psyko skrev:
Men hvis folk har tre glas valium stående fra 89', så skulle man da være et skarn om man ikke lige tog et par stykker.


Hvis de var fra '89 tror jeg bare man skulle lade dem være :P


- Så er det fordi du har brug for mere viden om benzodiazepiner. De holder sig nemlig rigtig godt, faktisk tror jeg sagtens du kan æde valium fra 2. verdenskrig. Med fin effekt vel og mærke.

Så lærte du også noget i dag!

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 20:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 05 sep 2003 01:01
Indlæg: 2001
Psyko skrev:
De holder sig nemlig rigtig godt, faktisk tror jeg sagtens du kan æde valium fra 2. verdenskrig. Med fin effekt vel og mærke.


Til trods for at valium ikke fandtes under 2. verdenskrig :P :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 21:24 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Treasure skrev:
Psyko skrev:
De holder sig nemlig rigtig godt, faktisk tror jeg sagtens du kan æde valium fra 2. verdenskrig. Med fin effekt vel og mærke.


Til trods for at valium ikke fandtes under 2. verdenskrig :P :)


- My bad, men hvis det havde eksisteret, ville pillerne stadig være brugbare.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 21:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
medicin er til de syge buhuhu


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 mar 2004 21:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
SÅ stopper vi! :P

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team