Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 15:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: MDMA+Hash
Indlæg: 14 mar 2004 02:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Danmark
Hej med jer.

Jeg her set på jeres rapporter om mdma og hash og synes ikke rigtig at kunne finde det som jeg føler at have oplevet.
Mdmaén alene er hvad jeg havde forventet og jeg har prøvet at indtage op til 6 på en aften og synes det var godt og rigeligt. Men som før har jeg røget et et bonghovede hassh og følte en forandring af mig selv. Dette lyder vel ganske naturligt men jeg føler nu alligevel for at snakke om det da det på mig virkede lidt langt ude. Før jeg indtog mit ene hovede følte jeg at jeg var med i hvad der foregik men da jeg havde røget gik der ca. 2-5/10 min. og så kunne jeg ikke kontrollere noget længerre. det jeg følte var at når jeg sad på den sædvanlige plads og så på min kæreste gik der ikke lang tid før alt begyndte at blive lysere visuelt og jeg fik en fornemmelse af at nu skete der virkelig noget med mig. Og je det gjorde der jeg blev underligt fjern og har faktisk meget svært ved at forklare hvad jeg så og følte. Jeg følte at jeg fjernede mig fra det virkelige eller normale og kunne ikke se andet end lidt sjove halluer. dette var sjovt nok men samtidigt følte jeg at min pskykiske tilstand langt fra var den samme og den dem blev revet væk fra virkelighedenp på en måde som gjorde at jeg blev paranoid og fik en masse tanker som ingen steder førte hen. Min kæreste så på mig og spugte: "Har du det dårligt" og jeg kunne efter 3 hårde forsøg fremstamme at "jeg lyttede til muskken og du di du di duj til musikken" og kunne godt mærke at nu var den da hel gal. Jeg vidste godt at jeg følte mig underlig men kunne ikke pointere hvad det var før bagefter. Jeg blev også rimelig underlig/ paranoid. da han spurgte mig og følte at det var noget anderledes, men ikke ville/kunne sige det da vi jo var påvirkede og jeg ikke havde det dårligt. Normalt er det mig som spørger og jeg var temmelig overrasket. Derefter kom den følesle i flæng og var ikke til at kontrollere. Jeg følte det somom jeg blev revet ind i en anden verden og at jeg ingen kontrol havde. Samtidig kunne jeg blive paranoid da jeg blev forbavset over hvad søren der skete. Føleseln var som sagt at alt fik et hvidt skær og virkede nærmest engleagtigt...dernæst begyndte psyken og forvandle sig til jeg ved ikke hvad... tankerne havde ingen styr på og noget overtog mig simpelthen. dette kørte op og ned. Dvs. op at jeg ikke vidste hvad jeg kunne/ ville gøre og stilhed og ned: nu var jeg nogenlunde mig selv igen. Senere på natten kunne jeg se da min kæreste også havde røget at han havde det på samme måde. Han så pludseligt ud i luften og var meget væk og jeg skulle snakke meget højt og bestemt til ham før han blev revet væk til den alm. verden. Vi havde det sådan at jeg prøvede at få os i seng men det tog nok omkring en time da vi begge gik fuldstændig i stå i øjeblikke (minutter) og så vågnede jeg generelt op og så at vi stod sådan og sagde at nu måtte vi altså tage os sammen og gå i seng. Jeg må indrømme at selv om jeg har taget amf før, røget meget hash og været vågen et par dage så er dette uden sammenligning. Er der nogen som vil skrive til mig om dette da jeg gerne vil høre mere.

Tak


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: MDMA+Hash
Indlæg: 14 mar 2004 03:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2003 01:01
Indlæg: 269
Geografisk sted: Denmark
wixer skrev:
Jeg følte at jeg fjernede mig fra det virkelige eller normale



eller ver det fra det normale til det virkelige?!

har prøvet noget iden stil men dog ikke med MDMA og hash, men kan dog godt nikke genkende til noget af det!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 03:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
det der sker for mig hvis jeg spiser hash oralt (uden andet)...

og mdma oveni hatten, så ville det nok blive lidt mere fjernt (dog tror jeg ik det ville specielt skræmmende når mdma er indtaget) ;)

jeg går ud fra at det var kix du indtog..
blev du glad eller trippede du bare ? (der ku muligvis havde mda i)

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 12:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Jeg har også prøvet noget lignende på svampe og hash, hvor jeg ligesom mistede kontrollen over min egen krop, og blevet revet ud af virkeligheden... Det hele tog ca 15-20 min. tror jeg, og på et tidspunkt var jeg så langt væk at jeg ikke kunne bevæge mig ud på toilettet fordi jeg troede at jeg skulle brække mig. Heldigvis havde jeg en anden fra boardet her til at passe på mig, hvis ikke han havde været der tror jeg nemt at det kunne have gået meget værre.
Men det var en ret traumatisk oplevelse, det tog over en måned at komme over den, hvor jeg let fik panik-anfald og mindfuck, selv om jeg ikke havde taget noget. Denne oplevelse var også vigtig, sammen med ting som min skole og daværende kæreste, for min beslutning om at stoppe med at ryge hash.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 13:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 456
Geografisk sted: Nowhere land
Jeg har prøvet noget meget lignende sammen med spacey, en gang hvor vi kom hjem fra byen. Vi havde været på kix og lidt amf, da vi kom hjem røg vi et par joints og blev totalt mærkelige :P
Det var på en måde meget sjovt men også rimelig skræmende.
spacey har også skrevet en triprapport om det
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=472


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 17:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Danmark
Der var ingen mda i kiksene og det opstod først da jeg røg et bonghoved. det var de røde mitzuer hvor der var mdma og lidt amf i.
Det er også sket før men ikke i en så kraftig grad. Da troede jeg først at min kæreste faldt i søvn men dette var ikke tilfældet. Den anden gang kunne jeg med det samme genkende det fra sidst og blev i starten lidt paranoid over hvad søren der kunne ske. :roll: Det starter ligesom med synet hvorefter tankerne begynder at blive helt ude af kontrol. Det kunne være paranoia- eller bare langt ude tanker.
Synes at det er grinern nok men vil egentlig lige høre hvad i mener. Er det mon dissideret farligt at være så væk og hvor længe må/kan det lade sig gøre uden at man bliver hængende for life? Min kæreste sad og hang meget længe hvorimod jeg skiftede mere konstant imellem dimensionerne. Triprapporten var helt sikkert noget jeg kunne nikke genkendende til og det var da rart at høre at andre ligsom også havde haft det sådan. Jeg havde eftervirkninger i et par dage og så klingede det af igen


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 21:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 456
Geografisk sted: Nowhere land
Jeg har to teser om hvad det kan være. Tror det enten kan være fordi man "bare" for en forgiftning. Eller det er fordi hashen, som jo er en rimelig kraftig downer, gør en overtræt og man halvvejs begynder at drømme, men man lægger ikke mærke til at man er så træt pga. MDMA'en eller amf'en. Uanset hvad tror jeg det er meget usundt. Sådan føles det ihvertfald!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2004 22:39 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
@wixer, kan du ikke skrive en rapport om det? Hvis altså du har samlet tankerne nok til at gøre det..?

Mvh. Iodjini.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 07:50 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Måske den forøgede Melatonin (fra Hashen) og/eller konvertering af Serotonin (fra MDMA´en) til Melatonin som jo er et tryptaminlignende substans og derfor kan skyldes den psychedeliske twist og det drømmeagtige fornemmelser, kombineret med amfen som forøger Dopamin


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 10:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Jeg har selv leget med den kombo med gode resultater, men det er jo så forskelligt fra person til person...

Jeg mener, det var det, Alcoholic var ude for; at han på kix også røg og det førte vist til en ret voldsom tur for ham, som varede i måneder.

Søg evt. efter det. Jeg er for doven ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 12:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
HVer eneste gang jeg har været på E, har jeg røget hash i store mængder, det giver ligesom et lidt ekstra skub i virkningen, og har aldrig oplevet ubehag ved denne kombo, af både E, hash og bajere/sprut...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 13:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2003 03:39
Indlæg: 61
jeg blir altid sindsygt mærkelig når jeg blander kiks og hash.. Fucked up halloer og tanker, og jeg ka ikke danse..

nytårsaften gik det helt galt, alt for meget narko, en del hash, og så ellers til afterparty med en masse mennesker jeg ikke kendte.. I flere timer sad jeg og fattede kun brøkdele af hvad der blev sagt, fordi jeg var så fjern.. Følelsen var helt uforklarlig, som du også skriver.. og det var vildt irriterende, for jeg ville virklig gerne kommunikere, men jeg kunne ikke.. Jeg var mest til lyde og ja/nej.. det var virklig skræmmende..

det varede en uge+ før jeg var mig selv igen :? ..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 15:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hehe.. for mig hash+mdma combo virker det lidt hen af at trippe svampe eller syre, men ik helt... dog ik noget ubehageligt, nok nærmere at man ik forventer at trippe og så blir lidt overrasket.. så ka man godt få det dårligt og begynde at spekulerer på mange ting ;)

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 18:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
Det kan godt være det bare er mig som er lamfighter, men får man det ikke altid sådan af MDMA? Ved høje doser og især i kombination med THC, er det da bestemt ikke unormalt at "space ud" i flere minutter. Har du prøvet at tage hallucinogener? Der sker det heeele tiden. Det er da det som gør de psykedeliske oplevelser interessante.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2004 20:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
var til 18 års føsda forleden, hvor en newbie prøvede kix.. Vi havde lige spist så han kunne ikke mærke noget efter 20 min, også dum han nu var tog han en til dobbelt ferrari (ca 2 inden for 30 min).. der gik så en time til inden den sparkede ind... Og ellers sad han løbende 1½ time og kiggede ud i luften og brokkede sig over at se 4-dobbelt og slå så på væggen fordi den prikkede ham på skulderen.. Vel en ting er han er ny mht. mdma (2 gang tror jeg), men beviser vel bare som halifaxxx siger at man godt kan blive fjern af mdma alene (eneste andet rusmiddel var vel en 6 øl ved siden af)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2004 13:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Danmark
Det er kæresten som skriver her i øjeblikket så I lige ved besked.
Ja det kan I have ret i. Jeg har ikke prøvet andet end hash, amfetamin M-amfetamin og ekstacy. Derfor har jeg aldrig prøvet at være så fucked. Det at "space ud" var en god beskrivelse. Dog har jeg ikke prøvet det alene på MDMA. Men det havde min kæreste til gengæld. Han er også meget følsom hvad angår stoffer i forhold til mig. Jeg er igang med at lave en triprapport om det :) Så kan I også hurtigt erfare at det ikke var vanligt for mig endnu og at jeg tog en hel del efter min egen mening. Skulle jo prøve og se om også jeg kunne blive mærkelig som ham. :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2004 17:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Det, du beskriver, er ikke unormalt. Hvis man i forvejen er udkørt og har holdt kroppen kørende på kemisk brændstof, er sådan en reaktion meget normal. Jeg tror, I blev skræmt, fordi I ikke lige havde regnet med at skulle trippe - og det er i bund grund det, I beskriver - et trip. Pas på med at blande stoffer med hash, og om ikke andet så start ud med små mængder af hashen, for man ved aldrig, hvor kombinationerne tager dig hen. Når man kombinerer, bliver virkningen en helt anden end ved hver af stoffer alene. Og det gælder sådan set ved alle stoffer.

Og noget helt andet: Er det et han-han forhold, I har? ;) (Ren nysgerrighed).


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2004 22:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2004 19:51
Indlæg: 172
Geografisk sted: Igloolik island
Jeg har også prøvet noget lignende, jeg kom hjem efter en hård aften i byen, snuppede et par kiks med min sambo, og gik derefter igang med at klippeklister, pludselig faldt jeg hen, eller drømte mens jeg var vågen eller hvad fanden der skete, det virkede ganske virkeligt, jeg stod i kvickley (eller et andet stort supermarked) og smagte smagsprøver. da jeg så kom til mig selv igen, sad jeg og gnaskede på limen fra limstiften, jeg gjorde det et par gange samme aften/morgen, men den med limen var den eneste jeg kunne huske, de andre gange havde jeg vist bare snakket lort, det varede kun få sekunder, men det var sjov oplevelse!
jeg tror det fordi man har været lidt for hård ved sig selv og hjernen ik rigtig kan mere, og gerne vil sove..
nåre ja, glemte at sige vi også røg bong, det var jo det pointen var..

men det ska du sku ik være bange for, det kun sjovt...
hygge..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 mar 2004 00:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Danmark
Hi hi det er et hetero-forhold vi har...så skulle det vist være på plads. :lol:
Jeg har lavet en rapport så I kan se hvor meget og hvor længe det stod på. Jeg synes måske ikke at man var så træt igen men selvfølgelig tærer det godt på éns hjerne, især også når man blander en opper med en downer senere. Det i sig selv kan vel give én lidt en blanding af bevidsthed og drøm. Selv syntes jeg at det var sjovt, men i starten blev jeg nok lidt forskrækket over hvad jeg skulle stille op for så at indse at jeg intet kunne gøre ved det andet end at nyde det. Jeg vil meget gerne høre fra flere hvis der er nogle som har samme oplevelser med denne kompination så bare skriv hvis I gider. Jo mere men ved om emnet jo sjovere og lettere er det vel også at give sig hen til følelsen. :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 mar 2004 00:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 mar 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Danmark
Hej igen...min rapport skrevet tirsdag er endnu ikke blevet godkendt så I ikke leder rundt forgæves.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team