Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2004 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
KenIshii skrev:

Ender altid med at man før øje på en eller anden gude lækker tøs (i virkeligheden et monster på 200 kg med kæmpe patter) ..


Hehe.. ja det er en af fælderne. Men så må man jo bare lige få rådført sig med sine (ikke lamme) venner før man går i action :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 feb 2004 16:59 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
KI > Tror du ikke bare det er dig, der er et monster på 200 kg. med kæmpe patter? :P

Min erfaring med at score på MDMA er også ringe.

Jeg er som regelt for blæst til at kunne tænke i de tanker, vil meget hellere være nusse-hygge-venlig i stedet for at have jagt-tanker i sindet...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 feb 2004 17:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2004 13:36
Indlæg: 292
Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Jeg drikker altid et par øl.. eller en del. Når jeg er på kix, amf eller what ever. Det er bare bedre,og det føles også somom virkningen kommer hurtigere
Men at tage kix uden at komme ordenligt op... nederen idé, det er som om der mangler "noget".
Tag hellere noget god amf og drik en masse øl/sprut


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 feb 2004 17:44 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 07 okt 2002 01:01
Indlæg: 167
Geografisk sted: Vejle
AoD skrev:
Hvordan synes i andre mdma rusen bliver hvis man drikker lidt inden eller under turen? Bedre dårligere? Kunne forestille mig det var lækkert inden som munit siger... erfaringer?


Efter min mening passer alkohol og mdma ikke særligt godt sammen..
Alkoholen er dehydrerende, og gør bare at du får det endnu ringere dagen efter.
Rusen bliver også mere uklar på en måde, og du får endnu mindre styr på dig selv, end du har i forvejen.
Desuden kan man ikke huske noget som helst dagen efter, hvis man var stiv da man tog kix'ne.
Øl smager heller ikke godt på kix.
Så der er faktisk kun ulember ved at kombinere de 2 ting.
Drikker næsten heller aldrig alkohol mere (hvis det en sjællen gang er, så aldrig mere end 3 genstande), så det kan selvfølgelig også være derfor at jeg har det sådan.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 feb 2004 21:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
spacey skrev:

Efter min mening passer alkohol og mdma ikke særligt godt sammen..
Alkoholen er dehydrerende, og gør bare at du får det endnu ringere dagen efter.
Rusen bliver også mere uklar på en måde, og du får endnu mindre styr på dig selv, end du har i forvejen.
Desuden kan man ikke huske noget som helst dagen efter, hvis man var stiv da man tog kix'ne.
Øl smager heller ikke godt på kix.
Så der er faktisk kun ulember ved at kombinere de 2 ting.
Drikker næsten heller aldrig alkohol mere (hvis det en sjællen gang er, så aldrig mere end 3 genstande), så det kan selvfølgelig også være derfor at jeg har det sådan.


Det med dagen efter er en HELT anden sag og har ikk noget at gøre med hvor fedt man har det mens man er stiv og tripper!
Man kan sagtens huske noget, der er ingen der siger man skal være hammerlam, bare lige sårn at man er lidt stiv, en 6-7 genstande, mit humør bliver meget bedre og så tænker jeg heller ik så meget over "Fyfy.. tar du nu kix"-agtigt ...
Øl smager altid godt....
Så der er faktisk kun fordele ved at kombinere de 2 ting.

:lol: :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 feb 2004 20:51 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 07 okt 2002 01:01
Indlæg: 167
Geografisk sted: Vejle
Citat:
Man kan sagtens huske noget, der er ingen der siger man skal være hammerlam, bare lige sårn at man er lidt stiv...

Jep, man kan sagtens huske noget, men ikke lige så meget som hvis man ikke havde drukket..

Citat:
..mit humør bliver meget bedre og så tænker jeg heller ik så meget over "Fyfy.. tar du nu kix"-agtigt ...

Så har det vel noget og gøre med at du ikke har det så godt med at tage kix, og derfor for du en bedre rus hvis du drikker først..
Alkohol har IKKE en positiv virkning på mdma, og sådan er det bare..
Eller jo, i små doser hvis man går hen og blir i bedre humør af at drikke et par genstande inden.. Men det er jo også forskelligt fra person til person, og fra situation til situation..

Citat:
Øl smager altid godt....

Bare ikke lige på kix.
Men det er jo også en smagssag. Jeg selv og dem jeg har snakket med om det er ihvertfald ikke for vilde med det.
Og det kommer vel også an på hvor mange kix man spiser, ens smagsløg kan godt let gå hen og blive rimelig fucked.

Sorry hvis det er lidt rodet eller ikke giver mening, er noget søvning..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 feb 2004 22:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 dec 2003 23:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: rAnders
Helt enig med spacey.... De 2 ting skal holdes adskilt ! Jeg mixer sq kun hvis E'erne r dårlige, for at booste effekten lidt !


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 mar 2004 09:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
I er da nogle tøzzer hvis i ikke drikker alkohol på E :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 mar 2004 11:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Og man er en forsnottet lamfighter hvis man gør! :P

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 mar 2004 12:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Med en lav dosis E er det lækkert nok - hvis man ikke kender til andet, men men men, når du først har været der hvor billedet flakker og kæberne er smadret næste dag, så ved du hva der kan ske, hvis man bare lige tager lidt mere!! :shock: big eyes


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 mar 2004 21:35 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
Det er nu faktisk lykkeds mig at score på MDMA, men jeg var heller ikke voldsomt lam.

- Daffy: SKAL det være MDMA, eller er et andet stof, der ligner rusen lidt, ligeså godt? - jeg tænker på den kombo af TFMPP og efedrin (måske BZP) som vi begge har prøvet, og fundet ganske behagelig - jeg syntes umiddelbart det er en kombo der er noget lettere at styre end MDMA.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 02:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2005 16:55
Indlæg: 12
Minimal skrev:
Jeg synes ikke, alkohol har nogen som helst positiv virkning kombineret med ecstasy. Øl smager også af bræk, når jeg er fucked.


Alkohol øger faktisk koncentrationen af MDMA i blodet. Hvis man drikker ca. 4 genstande og tager ecstasy vil MDMA-indholdet i blodet være ca. 13% højere end hvis man ikke indtager alkohol. Det har selvfølgelig en grænse og det er ikke fornufting at være patte stiv når man er på E.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 07:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2004 19:14
Indlæg: 591
Geografisk sted: Langeskov
Forklar venligst denne påstand..

Alle kan jo komme og sige sådan noget ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 08:02 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 20 jul 2001 01:01
Indlæg: 1073
rune skrev:
Minimal skrev:
Jeg synes ikke, alkohol har nogen som helst positiv virkning kombineret med ecstasy. Øl smager også af bræk, når jeg er fucked.


Alkohol øger faktisk koncentrationen af MDMA i blodet. Hvis man drikker ca. 4 genstande og tager ecstasy vil MDMA-indholdet i blodet være ca. 13% højere end hvis man ikke indtager alkohol. Det har selvfølgelig en grænse og det er ikke fornufting at være patte stiv når man er på E.


Ja, har du en henvisning?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 14:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2005 16:55
Indlæg: 12
Nå ja, glemte en reference, kunne bare huske jeg havde læst det et sted. Her er den:

http://www.maps.org/research/mdma/litupdates/human/clinical/01.02/hernandez2002.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 14:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2004 23:32
Indlæg: 169
Faktisk er over 60% af statistikker sådan nogen, der bare er blevet opfundne sekunder inden deres brug.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 17:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2005 16:55
Indlæg: 12
OK. Men min påstand omhandler ikke statistik.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 okt 2005 18:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 mar 2005 22:09
Indlæg: 654
Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Converge2pi skrev:
Faktisk er over 60% af statistikker sådan nogen, der bare er blevet opfundne sekunder inden deres brug.


Ja, og 82% passer ikke :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team