Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Low dosis E?
Indlæg: 25 feb 2004 17:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Hi.

Er der nogle er jer der har gode erfaringer med lave doser af ecstasy? Normalt når jeg tager E, ender det altid med jeg elsker alle, pupiller som månesten og er total loved up. Dette er ok i sig selv , men hvis man er i byen og sammen med mennesker der ikke har samme "lamme lamme" tendenser, ville en lidt mindre voldsom rus være perfekt.

Normalt snakker man jo om gennebrud på E, så er det alt eller intet? Jeg har aldrig oplevet en "stille" rus på E, doser under gennembrudet gør mig nærmere dårlig tilpas end godt tilpas.

mvh. daffy


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 feb 2004 17:36 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 07 okt 2002 01:01
Indlæg: 167
Geografisk sted: Vejle
Jeg tror jeg ikke mdma egner sig til at opnå den virkning du søger..
Jeg har aldrig haft en "stille" rus på kix (eller jo, hvis det var dårlige kix). De gange jeg har taget små doser, har det bare været en irriterende virkning, og altid resulteret i at jeg tog et par stykker til..
Men måske.. Jeg har bare ikke oplevet det..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 feb 2004 18:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 dec 2003 23:43
Indlæg: 10
Geografisk sted: rAnders
Hey Daffy

Hep Hey, første post :)
For mig handler det bare om at stille alkoholen til side mens man stripper. Jeg kan sagtens tage et par E i byen uden at c helt wasted ud, hvis jeg da kun holder mig til E. Med det samme jeg begynder at blande med alkohol, går det galt. Generalt synes jeg at alkoholen gør stofferne sværere at styre, selv i små mængder.

Venlig Hilsen
Psy|explOrer


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 feb 2004 19:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
For mig handler det bare om at stille alkoholen til side mens man stripper


ja ellers spilder man jo bare :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 16:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
Jeg har det selv perfekt hvis jeg drikker lidt alkohol inden, så jeg blir bare lidt fuld dvs. omkring 6 genstande... det er dæææjli' !

Men jeg mener heller ikke man kan holde et E trip nede på lavt niveau, har prøvet hvor man kun er halvt ramt, og det er ikke specielt behageligt synes jeg...

Derfor, når jeg en sjælden gang hver 3. mnd. eller noget, tar E, så er det på FULD tryk!!!!! 8) og gør det heller aldrig i byen... så blir jeg sgu noia!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 19:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Hvis du vil have en stille rus a la kix, vil jeg da foreslå en streg istedet - jeg synes rusen er så mega lækker til byture uden alle andre er blæst!

Men ved sevfølgelig ikke om du har høj tolerans, men jeg plejer at ku få en fed aften på 2-3 kiks!!

Men det r jo forskelligt..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 19:48 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Johndeer - En streg hvad?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 20:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
munit skrev:
Jeg har det selv perfekt hvis jeg drikker lidt alkohol inden, så jeg blir bare lidt fuld dvs. omkring 6 genstande... det er dæææjli'


Hvordan synes i andre mdma rusen bliver hvis man drikker lidt inden eller under turen? Bedre dårligere? Kunne forestille mig det var lækkert inden som munit siger... erfaringer?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 20:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg synes ikke, alkohol har nogen som helst positiv virkning kombineret med ecstasy. Øl smager også af bræk, når jeg er fucked.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 20:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Psygoa: Ups, min fejl - jeg mener amf. Cola er for dyrt og effekten afgår jo så hurtig. Jeg er ihvertfald blevet vild med rusen, hvis man får noget ordentligt/rent.

Jeg har prøvet at være fuld og så tage kix samtidig nogen gange ter hånden - det har egentlig ikke den store effekt, da alkohol mindsker effekten af ecstasy. Men lidt effekt har det da - hvis man er fuld nok vel at mærke - får du den dejlige fulde følelse som alkohol trods alt gir uden trætheden!! Prøv det, og mærk hvad du sys...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 21:00 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
O.k. Jeg må indrømme, at jeg hader at få en (for) lille dosis amf. Jeg bliver næsten trist, hvis jeg ikke får nok til at komme op at svæve, og jeg får den ondeste lyst til mere. Det ville for mig være som en irriterende splint i hjernen at tage en lillebitte streg. Men hver sin smag.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 21:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Øhh, var det ikke til mig, psygoa?
Jeg nævnte ikke noget med en LILLE streg, det skal bare være rent.
Og så er det vel heller ikke lisså skadeligt som de små lyserøde??!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 21:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jo, jeg havde lige misforstået noget, sorry.. Men amf er da ikke særlig diskret?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 21:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Jo, man kan da godt være stille og rolig, og samtidig nyde det og bare flyde!!
Men det er da klart det er federe til en fest hvor du kan fyre den af på dansegulv!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 21:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Tjo, man er bare dybt interesseret i enhver samtale og er ivrig efter at snakke, men det kan også være ret hyggeligt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 feb 2004 22:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Hehe, så må det jo være det perfekte scoremiddel eftersom piger elsker interesserede fyre som lytter og spørger.
Ikke, piger?!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2004 00:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
og med pupiller på størrelse med te-kopper...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2004 10:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Hehe.. At score på E er faktisk nemt :D Man sidder og lytter på ting man ellers absolut ikke gad sidde og hører på når man er i byen.

Når så damerne finder ud af man i virkeligheden er godt oppe at flyve på MDMA, bliver de pisse sure 8) :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2004 10:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Ja, det er nemlig rigtig - de vil ikke bare have opmærksomhed når person snakker og lytter men i virkeligheden er det syre der snakker!

Så det gælder om at holde hovedet koldt - og det kan bar godt betale sig at lytte for det er fucking skønt at være sammen med en pige når man er halvblæst - berøring er så nice!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2004 11:25 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
daffy duck skrev:
Hehe.. At score på E er faktisk nemt :D Man sidder og lytter på ting man ellers absolut ikke gad sidde og hører på når man er i byen.


Det er ikke liiiige min erfaring med MDMA i byen hehe. Jeg har aldrig været i nærheden af noget der ligner kontakt til det modsatte køn de gange jeg har spist MDMA i nærheden af sådan nogle hehe ;-) Ender altid med at man før øje på en eller anden gude lækker tøs (i virkeligheden et monster på 200 kg med kæmpe patter) og render hen og forklarer hende hvor grotesk dejlig hun er mens man lige savler lidt på sig selv og spilder øl på hende. Ikke videre charmerende. Men det kan jo være man skal forsøge med en semi-høj-dosis og prøve andet end 150-160 mg pr gang tihi... Har det bare sådan med MDMA at skal man, så skal man sgu'!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Etherlungs og 67 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team