Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-C
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg ville lige høre om der er nogle andre der har erfaring med stoffet?

Jeg har nu flere gange prøvet stoffet, fra doser på 10 til 60mg og jeg kan personligt slet ingen effekt få.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er ét af de der 2-Cx-stoffer, som ikke har nogen virkning på mennesker, men jeg er ikke sikker på, at det er 2C-C.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg har både hørt gode og dårlige erfaringer med 2c-c.

Måske du har fået noget lorte kvalitet?

ellers så af hvad jeg har hørt fra folk så skal man op i 50+ mg før der begynder at ske bare lidt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Er ret sikker på af kvaliteten ikke er problemet.

Men højere doser kunne self være en mulighed.

Psygoa, tænker du ikke på 2C-H?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Af hvad jeg har læst, så skulle effekten af 2c-c svare til 2c-b og et svagt 2c-i trip. Hvor stor dosen skal være er uvidst, og der er meget tvivl om det, men af hvad jeg har læst, så mener folk at dosen er noget højere end den anbefalede dose af 2c-b og 2c-i.

Jeg kan desværre ikke komme med nogle kildeangivelser. Det er over en måned siden jeg læste dette, så kan simpelthen ikke huske hvor det står henne.

Men det kan ikke skade at bruge google til at søge efter doserne, og Alexander Shulgin skriver sikkert også om det et eller andet sted. 60mg skulle give et ret hæftigt trip, så jeg undrer mig over hvorfor du ikke kan mærke noget.

Måske er du hardhead (noget så voldsomt :D), eller måske er du blevet taget i røven?

Jeg har ingen erfaringer med dette stof, så alt det jeg skriver er baseret på noget jeg har læst.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvad Shulgin skriver om 2C-C:

QUALITATIVE COMMENTS: (with 20 mg) This is longer lived than 2C-B, and there is a longer latency in coming on. It took an hour and a half, or even two hours to get there. It had a slight metallic overtone.

(with 24 mg) I was at a moderately high and thoroughly favorable place, for several hours. It seemed to be a very sensual place, but without too much in the way of visual distraction.

(with 40 mg) There were a lot of visuals Q something that I had noted at lower levels. There seems to be less stimulation than with 2C-B, and in some ways it is actually sedating. And yet I was up all night. It was like a very intense form of relaxation.

EXTENSIONS AND COMMENTARY: Other reports mention usage of up to 50 milligrams which seems to increase yet further the intensity and the duration. I have one report of an intravenous administration of 20 milligrams, and the response was described as overwhelming. The effects peaked at about 5 minutes and lasted for perhaps 15 minutes.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Der har vi svaret... Du skal ned og have fat i en kanyle og have fundet en god vene, så sku den være der :D :D :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Eller tag det i stik-piller ;) hehe

Anyway så tror jeg du er MEGET bedre tjent med at købe noget 2C-E alias Eternity, istedet!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Anyways ikke noget jeg gider lege med igen.....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prøv noget 2C-E hvis i vil ha go på, jeg har hørt at Deprenyl som er en maoi er med til at potentisere phenethylaminer, den har været kombineret med held sammen med 2C-B.

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]