Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 okt 2024 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Nogle af mine kammerater og jeg sad lige og diskuterede hvad de forskellige pushere bruger til at cutte amfen op med og deres "manglende" viden omkring de forskellige stoffer. Jeg ved at laktose og creatin er meget brugt til at cutte amf op med. Men det er vist de færreste pushere der tænker over at rigtigt mange folk har "laktoseintolerans" hvilket vil sige at de ikke kan fordøje laktosen i tarmsystemet og dermed får spændende bi/virkninger som diarré, luft i maven og generel maveonde.
Og hvad kommer til creatinen, så sætter den gang i slimhinderne i næsen og bliver til en slags "slim" (kunne ikke finde et bedre ord for det :) ) som kroppen ikke rigtigt kan optage.
Og her kommer så mit spørgsmål. :-). Ved i hvad der ellers bliver brugt til at cutte amfetamin op med hvilke bi/virkninger det har? :) ...

PS: I må mere end gerne rette mig i mine udtalelser hvis jeg tager fejl eller har fucked i noget :D . Vil bare suge så meget viden til mig som det nu kan lade sig gøre.

PPS: Har overhovedet ingen intentioner om at cutte noget stash op. Synes at det er en luset måde at køre forretning på. :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Lactose skulle desuden også kunne regeager med amfetaminen.

og så FATTER jeg ikke hvorfor folk bruger kreatin til at cutte med? Det er da det dummeste.

Dextrose skulle være det bedste, men det er nu ikke lige noget jeg har erfaring med.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
daffy duck skrev:
Dextrose skulle være det bedste

Knuste druesukkertabletter? :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!

øhh.. den vej kunne du godt gøre det, men ellers sælges fint dextrose pulver nu i matas, brugens og lign. vil jeg tro!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nu ved jeg ikke om blandingsforholdet har nogen betydning her, men jeg forsøgte engang at snorte knuste druesukkertabletter (dextrose).
Aldrig har en streg været så ubehagelig at køre (BZP go home!)
Det tørre pulver blokerede fuldstændig mine slimhinder, det føltes lidt som at være rigtig forkølet og det sved en del. Sådan var det i omkring en time og det nyttede absolut intet at pudse næse...

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
HAHA hørte en gut snakke om at han cuttede med havsalt LOL

Tror godt at det kunne gøre OK nas! :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Så må det altså være pga. tablettens andet indhold Psyko, hvor rent dextrose gør ikke at sniffe. Ihvertfald ikke tilnærmelsevis i forhold til BZP.

Btw, hvis nogle synes BZP gør ondt at sniffe, så prøv TFMPP! :shock: :shock: :shock: [/quote]

Titel:
Junior medlem

Okay, bliver der ikke brugt andre ting en dem så? :) . Er ret nysgerrig hvad angår sådanne ting. Vil gerne have nogenlunde styr på hvad det er jeg suger, :D . Har også prøvet at forhøre mig hos forskellige pushere men de ved tilsyneladende heller ikke ret meget om det, hehe...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
nogle folk kan finde på at bruge alt muligt lort.. som knuste kodimagnyler, kartoffelmel osv. osv.

Har det samme farve/konsistens som stoffet, ja så kan det ryge i.

men mon ikke druesukker er det bedste... for det er jo ikke ligefrem alle som kan tåle f.eks. lactose... og det er jo ikke lige alt som er behageligt at få op i næsen

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
DaffyDuck > Jeg ved ikke hvad de ellers skulle komme i? Det gjorde nas på en anden måde end BZP, det var mere en tør, kvalmende fornemmelse som varede ved i rigtig lang tid. Somsagt mindede det lidt om en slem forkølelse, dog en del værre.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nu fatter jeg jo slet ikke hvorfor de cutter det op... Hvad er der galt med den rene vare???

Anygays, en der også svider i næsen og som jeg kunne forestille mig ville være glimrende til at cutte med er NH4Cl, også kendt som salmiaksalt... Selv var jeg tåbelig nok til at sniffe en bane af det engang i en brandert, har det på video og det ser sjovt ud idag men det var det sgu ik dengang!

Jeg endte med at stå på hovedet over en håndvask og hælde vand i næsen fordi det sved...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
uhhh.. så er jeg ikke den eneste som har sniffet salmiak salt? og dit var med garanti den rene vare? heh.. det jeg sniffede i min brandert var heldigvis sådan noget børnevenligt noget :)

Titel:
Junior medlem

Salmiaksalt? Det lyder som noget ret nasty shit. Hvordan ser sådan noget ud? Er det helt hvidt, fint pulver? Eller har det en lidt anden farve? Hvad er salmiaksalt helt præcist? Det lyder som noget temmelig krads skidt som jeg egentlig helst vil undgå :) ...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Shaitan skrev:
Salmiaksalt? Det lyder som noget ret nasty shit. Hvordan ser sådan noget ud? Er det helt hvidt, fint pulver? Eller har det en lidt anden farve? Hvad er salmiaksalt helt præcist? Det lyder som noget temmelig krads skidt som jeg egentlig helst vil undgå :) ...

Det salmiaksalt jeg har haft fat i, var det i fysiklokalet... Det er hvidt, fint pulver, ja... Og det smager af salmiak... :D

Correct me if im wrong...

Titel:
Dedikeret medlem

er jo bare at taste lidt på varen inden man suger

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
noname skrev:
Nu fatter jeg jo slet ikke hvorfor de cutter det op... Hvad er der galt med den rene vare???

Ja det må du nok spørge om :P Fra dealernes side af, er det jo primært et spørgsmål om økonomi. 20 gram ren amf, kan hurtig blive til det dobblelte, og i sidste ende tjener man mere på mindre. *Øh.. gav det mening*

Titel:
Dedikeret medlem

tror ikke det var det de vil have det store svar på, fleste vil have gættet jo mere cuttet op, desto større mængde = større indtjening..

Men tror nogen såvel som mig, forstod de cuttede til eget forbrug, hvilket jeg så jo heller ikke ser meget mening i :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@dance2trance: Ja det havde jeg regnet ud, men hvis ikke de folk der sælger amf var så snotdumme, så ville de jo nok kunne regne ud at de kunne tage dobbelte for et gram hvis det var rent...
Jeg går stærkt ud fra at et pusher ville blive populær, hvis han solgte ren amf istedet for at folk får de problemer der feks omtales i denne post.

Og salmiaksalt er, som jeg skrev tidligere, NH4Cl, det er det, der feks er på Djunglevrål, bare det er blandet med sukker...
Det jeg havde dengang var fra et bolchesæt og var ganske rent, fint hvidt pulver...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hehe, jeg har også prøvet at sniffe salmiak - men jeg har glemt hvordan det var, så jeg gør det nok igen :twisted:

Shaitan - du behøver vist ikke være bange for at nogen cutter med salmiak - så skulle det da være for at køre en joke på dig. det salmiak jeg sniffede var også fra min skole. pulveret var helt hvidt, og delt finere end bordsalt - desuden kender du vel smagen fra div. slik produkter - det kan nemt udpeges...

Titel:
Junior medlem

Fair enough :D . Fatter simpelthen ikke hvorfor de forskellige pushere cutter deres stash op. For mig at se ville det da være bedre at være mega populær for at have noget rigtig godt gear, fremfor bare at sælge noget middelmådigt skidt som man kan få alle andre steder :) . Men sådan er det jo. Er det ikke noget med at helt rent amfetamin er flydende, eller er det bare en skrøne? :) . Det kunne nu være møgfedt hvis man kunne få fat i den helt rene vare. :) .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]