Ved ikke, om jeg burde lægge det her ind som triprapport, men jeg ville gerne høre jeres mening:
Jeg har efterhånden trippet syre i halvandet år (ikke halvandet år I TRÆK, forstås

), og jeg har aldrig prøvet et trip der så meget som MINDEDE om et badtrip, ikke engang på mit jomfrutrip, hvor jeg ellers var bange for at badtrippe, fordi jeg jo havde hørt så meget...
(Det er også en af grundene til, at jeg altid har foretrukket syre over svampe, fordi jeg synes, jeg har lettere ved at styre et syretrip, mens svampe let kan tage overhånd.)
Anyway, forleden droppede jeg to mærker, og der gik vel en god times tid, hvor jeg bare blev mere og mere blæst... I mellemtide blev der så røget en farlig masse blunts, og det eneste, som jeg efterhånden kunne tænke, var: "Neej, hvor er jeg blæst..."
Jeg fik det langsomt værre og værre, kunne overhovedet ikke kontrollere trippet, og så blev jeg bange. Nu, hvor det er overstået, er det svært at sige præcist hvad jeg blev bange for, men det var noget med en angst for aldrig at blive normal igen, angst for at dø - måske ikke fysisk, men psykisk, forstået på den måde, at min krop og sjæl skulle skilles, så min sjæl aldrig kunne vende tilbage til min krop igen, men skulle vandre i "den anden verden" for evigt...
Efter at jeg havde freaket ud i et par timer, gav kæresten mig et par ibuprofen, og så slappede jeg af... og det var stort set enden på det trip.
Men nu her bagefter undrer jeg mig alligevel lidt - for hvad skyldtes badtrippet mon? Jeg roder selv med en teori om, at jeg nok bare havde røget for meget, men... jeg troede jeg kendte syre, men jeg er altså proved grundigt wrong...
Eller... hvad mener I?