Hej alle,
På det sidste er der begyndt at komme en del piller der bliver kaldt F2'ere som skulle være et benzo, men kan på ingen pille identifikation finde denne pille, så går ud fra at den er trykket illegalt. Jeg undrer mig en del havde jeg har indtaget en del de sidste dage, da virkningen er ret hurtigt overstået, fik dog et blackout efter en del alkohol, det varede en halv time men da jeg vågnede op var jeg nærmest fuldstændig ædru, men min kammerat blev bedt om at fjerne mig fra baren da jeg var faldt i søvn efter at have indtaget en hel pizza.
Eftersigende skulle de være ligesom de gode gamle F2'ere, men halveringstiden virker ekstremt kort, og undrede mig meget da mit alkohol indtag ved siden af var minimalt( jeg er hærdet alkoholiker, desværre)
Er det nogen der er støt på de gullige tabletter, rundt på begge sider med en en 4 delt delekærv på en ene side, og bogstaverne FM2 på den anden. nu har jeg kendt en del til galenika piller osv. Men et aldrig stødt på disse her. Så kunne undre mig om de indeholder andet en flunitrazrazepam
Alle svar er velkomne
Mvh Jeppe
|